Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or

Appartement
Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor OLA Apartamento Es Ravell's d'Or voor je op een rij gezet:

106 reviews over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or in het Nederlands

Heerlijke vakantie :)

Jamie Altepost,
17-10-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding, top service. Bij aankomst werkte er 2 lampen niet en dat werd letterlijk binnen 5 min opgelost. Om de dag worden de handdoeken vervangen en 2x in de week het beddengoed verschoond.

Redelijke parkeerruimte. En leuk centrum, baaien en restaurants op loopafstand.

Leuk voor 1 keer

Erik,
23-8-2018

Pluspunten :

*Ruim balkon (wij hadden zicht op zwembad, dus konden kids in de gaten houden)

*Ligging dicht bij het strand en centrum, dat was echt super.

* Zwembad is prima. Barretje prima, niet heel goedkoop overigens...

Minpunten.

* Je mag geen eigen drankjes / eten meenemen naar het zwembad.

* Schoonmaak is niet echt best te noemen.

* Zeer gehorig appartement.

* Zeer kleine badkamer.

* Geen kastruimte

* Niet genoeg parasols en slechte bedjes bij zwembad, helemaal doorgezakt en gescheurd.

* Animatie in avond was echt heel erg slecht. Ik begrijp dat er geen A- artiesten staan maar iedere avond gewoon echt vals. Wij gingen dus meestal gewoon naar een leuk tentje in het centrum, daar was het gezellig.

Cala Dor is een gezellige plaats als je van drukte houd. Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad. Mallorca blijft een heel leuk eiland en in het appartement ben je niet heel veel aangezien er zat leuke dingen te doen zijn.

Nooit meer

anoniem,
1-8-2018

Appartement Es Ravells is zeer gehorig. Je hebt last van de animatie s'avonds tot ongeveer 12.30 en van je buren want de muren lijken wel van karton, alles hoor je.

Erg weinig parasols bij het zwembad en dat bij een temperatuur van ruim 30 graden.

De baaien zijn mooi maar overvol met toeristen.

Als je van drukte houd zit je hier goed zo niet, raad ik het af.

Teleurstellend

Anoniem,
      1-7-2018

Zal beginnen met de pluspunten.:)

*Ruim balkon

*fijne ligging dicht bij het strand en

centrum.

* Zwembad is prima.

Minpunten.

* Schoonmaak is echt ontzettend slecht, als

je geluk hebt gaan ze er een keer met een

bezem door maar daarmee houdt het

echt wel op.

* Ook bij het zwembad een pruttel( peuken

op de grond, lege flesjes ect) ook geen

1x iemand gezien die wat opruimt.

* Niet genoeg parasols, hebben er zelf maar

1 gekocht ivm ons kindje.

Denk dat er hooguit 10 parasols zijn.

Fijne vakantie

Vincent,
      16-4-2018

Mooi en schoon appartement met goede bedden en een heerlijk zwembad.

Op 10min lopen van het leuke levendige centrum.

fantastische vakantie gehad

Louis,
      30-1-2018

Zeer mooi en leuk complex , vlakbij het centrum en uitgaansleven en de baaien zijn op loopafstand

Overal in het centrum kan je lekker eten en betaalbaar.

Personeel was prima je vraagt wat en ze doen het voor je.

We hadden een studio met balkon die er prima en schoon uitzag

elke avond entertainment wat erg gezellig is.

heb geen minpunten top vakantie gehad.

In mei 2018 gaan weer voor 15 dagen.

Super

Jeske,
      14-1-2018

Mooie stranden en leuke boulevard en centrum. Overal lekker eten en niet duur.

Twijfelachtig

Alex en Ilke,
      26-9-2017

De advertentiefoto's van dit appartement zijn misleidend, vooral de foto's van het interieur van de appartementen. Wij hadden appartement 202 in gebouw 7. Toen we aankwamen en ons appartement van binnen zagen waren we behoorlijk teleurgesteld. Het feit dat er geen enkel schilderijtje/lampje aan de muur hing, maar wel overal haken uitstaken (waar schilderijtjes/lampjes hebben gehangen??) en op alle muren vieze (zwarte) vegen zaten, maakte dat het leek alsof we midden in een renovatie terechtkwamen.

Ons appartement bleek boven de keuken van een bar te zitten. Op het balkon zaten we met onze neus in de afzuiging en het kabaal van afval (flessen) dat luidruchtig werd weggegooid. Nadat we ons beklag hierover hadden gedaan bij de receptie, vertelde de receptionist ons dat er op dat moment geen ander appartement beschikbaar was, hooguit over twee dagen. Hij zei dat we eerst maar even tot rust moesten komen en dat onze teleurstelling misschien wel voortkwam uit onze vermoeidheid; dit was vaker het geval bij gasten die op zondagochtend vroeg aankomen, de wereld zou er morgen vast een stuk beter uitzien. Dus daar moesten we het mee doen.

De rest van de vakantie hebben we maar genoegen genomen met dit appartement (alles went).

Bijkomend nadeel is dat je boven een karaokebar zit, dus met een beetje pech lig je tot 2:00 uur 's nachts in de muziek, als je in bed ligt dan voelt het alsof je daar aan de bar zit.

De schoonmaak is bijzonder karig. De handdoeken- en linnenwissel is zoals weergegeven in de advertenties, maar daar is dan ook alles mee gezegd. In de 13 dagen dat wij hier verbleven is er niet één keer een doekje over toilet, wastafel of aanrechtblad gegaan. Dit hebben we dus zelf maar af en toe gedaan. Ook met het aanvullen van toiletpapier zijn ze niet scheutig.

De ligging is (afgezien van de geluidshinder) prima, want je zit hier heel dicht bij allerlei winkeltjes, restaurants en het mooie strandje Cala Gran.

Genoten

Merel Hoek,
      8-9-2017

We hadden een erg ruime familiekamer met 3 balkons. Supermarkt was om de hoek, ideaal dus.. Heerlijke (Nederlandse) restaurants (een echte aanrader is La Fontanella en The Pirate). Gezellige straatjes en winkeltjes. Het personeel was erg vriendelijk. In 1 woord we hebben ons super vermaakt!

Super appartement op toplokatie

Joyce,
      7-9-2017

We boekten deze accomodatie omdat de lokatie ons perfect leek. Dichtbij Cala Gran én bijna in het centrum van Cala d'Or. Bovendien kennen we het dorp van een eerdere vakantie. Alle witgeschilderde huizen en gebouwen geven het dorp een frisse zomerse uitstraling. Ons appartement bevindt zich in blok 4. De binnenboel is gerenoveerd, alles is mooi wit met grijs. Voor de deuren zitten shutters. Dat is wel heel fijn. De airco werkt prima. De grootste verrassing: we hebben een ruim appartement met 3 grote balkons! Dat is echt superfijn! Er is altijd wel een balkon waar je het lekkerst zit (in de zon, in de schaduw, op de wind, uit de wind). De badkamer is ruim zat. Wel jammer dat bij de renovatie niet is gedacht aan het badkamerplafond. 's avonds hoor je de optredens van de diverse complexen in de buurt. Gezellig. Het zwembad is prima. De medewerkers van Es Ravells zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De bediening bij Tropical Garden (daar hoort het zwembad bij) ook. Topvakantieplek!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.