Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or

5.8Hygiëne

Appartement Info

• Animatieprogramma
  • Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor OLA Apartamento Es Ravell's d'Or voor je op een rij gezet:

112 reviews over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or in het Nederlands

• 9Denise11-09-2019

Heerlijke vakantie!

Super locatie, dicht bij het centrum en strand. Vriendelijk personeel zowel van het hotel als van de bar. Studio erg netjes, ruime badkamer, ruim balkon en prima bedden. Om de dag schoonmaak en schone handdoeken. 'S avonds altijd live muziek bij de bar, erg gezellig.

9Prijs/kwaliteit
    9Inrichting
    9Hoeveelheid ruimte
    9Zwembad

• 9bernhard08-09-2019

Prima appartement!

Snap niet waar de slechte recensies vandaan komen, is gewoon een leuk appartement. Leuk zwembad, niet groot maar voldoende. Appartement is ook prima. Denk dat de mensen die zeuren veel te veel verwachten. Prijs/kwaliteit is gewoon prima!! Ook lekker dichtbij het strand en het centrum. Kortom gewoon een prima accommodatie.

8Prijs/kwaliteit
    9Inrichting
    8Hygiëne

• 5Eva16-08-2019

Super leuk plaatsje, maar niet dit complex

Super leuk plaatsje en goeie locatie. Verder niet veel positiefs. Je betaald teveel voor wat je krijgt.

De kamer is erg klein en de schoonmaak, maken niet echt schoon. Ze komen om de dag de handdoeken en vuilniszakken verwisselen, maar echt schoonmaken doen ze niet.

Bij het zwembad zijn er een paar nieuwe bedjes die lekker liggen, maar grotendeels is oud en doorgezakt. Ook moet je asociaal je handdoek rond 10 uur neerleggen, anders heb je gewoon geen bedje. Ze halen namelijk geen handdoeken weg waar niemand ligt. Ook is het zwembad water er vies en zit er schimmel onder de zwembad rand. Je mag geen eigen eten en drinken meenemen naar het zwembad en de prijzen bij de poolbar zijn achterlijk hoog. €5,20 voor een simpele tosti.

Het plaatsje is erg leuk, maar kies dit appartementencomplex niet. Het is te duur voor wat je krijgt.

5Prijs/kwaliteit
    4Inrichting
    4Hoeveelheid ruimte
    3Zwembad
    1Hygiëne

Met vrienden

• 7Cindy11-08-2019

Mwah,

Het appartement niks op aan te merken , super lief personeel , om over het personeel van het zwembad maar te zwijgen wat een onvriendelijke mensen ! Het zwembad iS niet van dezelfde eigenaar en dit is te merken, de muziek savonds is niet om aan te horen , heel hard & erg vals ! Dit was echt een zware minpunt! Verder is alles goed bereikbaar , je betaald in alle horeca gelegenheden hetzelfde als in Nederland, er is 1 tent op de hoek van een Nederlandse vrouw met haar Spaanse man , die mensen zo super vriendelijk en niet duur! Goed eten!

8Ligging
    7Prijs/kwaliteit
    8Inrichting
    1Zwembad
    7Hygiëne

• 3A. Berkx30-05-2019

Jammer van het geld.

De appartementen zijn slecht ingericht: Op de banken in de woonkamer valt niet zitten. Je hebt de beschikking over slechts 4 glazen; dezelfde glazen dus voor bier, wijn, limo, borrel én tanden poetsen. Er wordt slecht schoongemaakt. Zwembad is niet verwarmd. De bedden en matrassen zijn te oud en versleten. Onze reisorganisatie plaatst slechte beoordelingen niet en komen zodoende op een hoge waardering voor deze waardeloze accommodatie. Volgende keer kijken we eerst op Zoover voor we boeken.

6Ligging
    1Prijs/kwaliteit
    1Inrichting
    6Hoeveelheid ruimte
    1Zwembad
    4Hygiëne

• 9Greet18-01-2019

Heerlijke vakantie in een prima accomodatie!

Mooie, lichte studio, prima (grote) badkamer, kitchenette, 2 prima slaapbanken en een groot balkon met prachtig uitzicht maken dit een fijne studio voor een vakantie. Er is een handdoekenwissel om de paar dagen en schoonmaak elke dag. Op loopafstand van een prachtige baai en het centrum. Tegenover het appartementencomplex is een supermarktje. Bij de baai kun je een hapje eten en ligbedden huren. In het centrum kun je heerlijk eten in de diverse restaurants daar. ‘s Avonds is er entertainment bij de buitenbar van het appartementencomplex en daar kun je ook een heerlijke sangria drinken. Dit is echt een aanrader voor een ontspannen vakantie.

8Inrichting
    10Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 2018
    8Jamie Altepost17-10-2018

Heerlijke vakantie :)

Goede prijs kwaliteit verhouding, top service. Bij aankomst werkte er 2 lampen niet en dat werd letterlijk binnen 5 min opgelost. Om de dag worden de handdoeken vervangen en 2x in de week het beddengoed verschoond. Redelijke parkeerruimte. En leuk centrum, baaien en restaurants op loopafstand.

7Inrichting
    9Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

Geboekt bij vakantiediscounter

7Erik23-08-2018

Leuk voor 1 keer

Pluspunten : *Ruim balkon (wij hadden zicht op zwembad, dus konden kids in de gaten houden) *Ligging dicht bij het strand en centrum, dat was echt super. * Zwembad is prima. Barretje prima, niet heel goedkoop overigens...

Minpunten. * Je mag geen eigen drankjes / eten meenemen naar het zwembad. * Schoonmaak is niet echt best te noemen. * Zeer gehorig appartement. * Zeer kleine badkamer. * Geen kastruimte * Niet genoeg parasols en slechte bedjes bij zwembad, helemaal doorgezakt en gescheurd. * Animatie in avond was echt heel erg slecht. Ik begrijp dat er geen A- artiesten staan maar iedere avond gewoon echt vals. Wij gingen dus meestal gewoon naar een leuk tentje in het centrum, daar was het gezellig.

Cala Dor is een gezellige plaats als je van drukte houd. Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad. Mallorca blijft een heel leuk eiland en in het appartement ben je niet heel veel aangezien er zat leuke dingen te doen zijn.

6Inrichting
    5Hygiëne
    6Prijs/kwaliteit
    5Hoeveelheid ruimte
    9Ligging

7anoniem01-08-2018

Nooit meer

Appartement Es Ravells is zeer gehorig. Je hebt last van de animatie s'avonds tot ongeveer 12.30 en van je buren want de muren lijken wel van karton, alles hoor je. Erg weinig parasols bij het zwembad en dat bij een temperatuur van ruim 30 graden. De baaien zijn mooi maar overvol met toeristen. Als je van drukte houd zit je hier goed zo niet, raad ik het af.

6Anoniem01-07-2018

Teleurstellend

Zal beginnen met de pluspunten.:) *Ruim balkon

*fijne ligging dicht bij het strand en centrum.

• Zwembad is prima.

Minpunten. * Schoonmaak is echt ontzettend slecht, als
    je geluk hebt gaan ze er een keer met een bezem door maar daarmee houdt het echt wel op.

• Ook bij het zwembad een pruttel( peuken op de grond, lege flesjes ect) ook geen 1x iemand gezien die wat opruimt.

• Niet genoeg parasols, hebben er zelf maar 1 gekocht ivm ons kindje. Denk dat er hooguit 10 parasols zijn.

4Prijs/kwaliteit
    5Inrichting
    6Hoeveelheid ruimte
    7Zwembad
    1Hygiëne

13 tips over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or

• P&I, 27-05-2014

Restaurant La Fontanella (italiaans) is een aanrader Reserveer vooraf een huurauto, dit scheelt veel geld

• Danielle Olofsen, 30-06-2014

kamer 1708. grooooooot dakterras

• veronique, 30-08-2013

Ideale locatie dichtbij het centrum en strand van cala d'or

12 vragen over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or

• mario, 29-04-2017

baby bed

hoi hebben ze daar ook baby bed (ledikant)?

• Jacqueline, 06-09-2016

Auto huren

Is het mogelijk om ergens in de buurt een auto te huren? En is hier een creditcard voor nodig?

• ehelmich, 24-03-2015

Mooi appartment

Wie kan mij vertellen welk appartement mooi is ( de nieuwste want ik zie 2 types op de foto ) met een mooi balkon/dakterras? Ik ga in mei en wil graag een mooi appartment:)

TMR, 20-03-2016

In welk gedeelte zat je?

denisedee, 22-04-2015

Wij gaan ook in mei, ik heb gesproken met het hotel alles is nieuw en gerenoveerd :) elke kamer is modern :) veel plezier daar!

ehelmich, 22-04-2015

Bedankt voor je antwoord. Jij ook veel plezier:)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken