Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or

Appartement
Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor OLA Apartamento Es Ravell's d'Or voor je op een rij gezet:

102 reviews over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or in het Nederlands

Fijne vakantie

Vincent
16-4-2018

Mooi en schoon appartement met goede bedden en een heerlijk zwembad.

Op 10min lopen van het leuke levendige centrum.

fantastische vakantie gehad

Louis
30-1-2018

Zeer mooi en leuk complex , vlakbij het centrum en uitgaansleven en de baaien zijn op loopafstand

Overal in het centrum kan je lekker eten en betaalbaar.

Personeel was prima je vraagt wat en ze doen het voor je.

We hadden een studio met balkon die er prima en schoon uitzag

elke avond entertainment wat erg gezellig is.

heb geen minpunten top vakantie gehad.

In mei 2018 gaan weer voor 15 dagen.

Super

Jeske
14-1-2018

Mooie stranden en leuke boulevard en centrum. Overal lekker eten en niet duur.

Twijfelachtig

Alex en Ilke
26-9-2017

De advertentiefoto's van dit appartement zijn misleidend, vooral de foto's van het interieur van de appartementen. Wij hadden appartement 202 in gebouw 7. Toen we aankwamen en ons appartement van binnen zagen waren we behoorlijk teleurgesteld. Het feit dat er geen enkel schilderijtje/lampje aan de muur hing, maar wel overal haken uitstaken (waar schilderijtjes/lampjes hebben gehangen??) en op alle muren vieze (zwarte) vegen zaten, maakte dat het leek alsof we midden in een renovatie terechtkwamen.

Ons appartement bleek boven de keuken van een bar te zitten. Op het balkon zaten we met onze neus in de afzuiging en het kabaal van afval (flessen) dat luidruchtig werd weggegooid. Nadat we ons beklag hierover hadden gedaan bij de receptie, vertelde de receptionist ons dat er op dat moment geen ander appartement beschikbaar was, hooguit over twee dagen. Hij zei dat we eerst maar even tot rust moesten komen en dat onze teleurstelling misschien wel voortkwam uit onze vermoeidheid; dit was vaker het geval bij gasten die op zondagochtend vroeg aankomen, de wereld zou er morgen vast een stuk beter uitzien. Dus daar moesten we het mee doen.

De rest van de vakantie hebben we maar genoegen genomen met dit appartement (alles went).

Bijkomend nadeel is dat je boven een karaokebar zit, dus met een beetje pech lig je tot 2:00 uur 's nachts in de muziek, als je in bed ligt dan voelt het alsof je daar aan de bar zit.

De schoonmaak is bijzonder karig. De handdoeken- en linnenwissel is zoals weergegeven in de advertenties, maar daar is dan ook alles mee gezegd. In de 13 dagen dat wij hier verbleven is er niet één keer een doekje over toilet, wastafel of aanrechtblad gegaan. Dit hebben we dus zelf maar af en toe gedaan. Ook met het aanvullen van toiletpapier zijn ze niet scheutig.

De ligging is (afgezien van de geluidshinder) prima, want je zit hier heel dicht bij allerlei winkeltjes, restaurants en het mooie strandje Cala Gran.

Genoten

Merel Hoek
8-9-2017

We hadden een erg ruime familiekamer met 3 balkons. Supermarkt was om de hoek, ideaal dus.. Heerlijke (Nederlandse) restaurants (een echte aanrader is La Fontanella en The Pirate). Gezellige straatjes en winkeltjes. Het personeel was erg vriendelijk. In 1 woord we hebben ons super vermaakt!

Super appartement op toplokatie

Joyce
7-9-2017

We boekten deze accomodatie omdat de lokatie ons perfect leek. Dichtbij Cala Gran én bijna in het centrum van Cala d'Or. Bovendien kennen we het dorp van een eerdere vakantie. Alle witgeschilderde huizen en gebouwen geven het dorp een frisse zomerse uitstraling. Ons appartement bevindt zich in blok 4. De binnenboel is gerenoveerd, alles is mooi wit met grijs. Voor de deuren zitten shutters. Dat is wel heel fijn. De airco werkt prima. De grootste verrassing: we hebben een ruim appartement met 3 grote balkons! Dat is echt superfijn! Er is altijd wel een balkon waar je het lekkerst zit (in de zon, in de schaduw, op de wind, uit de wind). De badkamer is ruim zat. Wel jammer dat bij de renovatie niet is gedacht aan het badkamerplafond. 's avonds hoor je de optredens van de diverse complexen in de buurt. Gezellig. Het zwembad is prima. De medewerkers van Es Ravells zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De bediening bij Tropical Garden (daar hoort het zwembad bij) ook. Topvakantieplek!

Top vakantie!

Larissa
24-7-2017

Top vakantie gehad in OLA Es Ravells.

Pluspunten:

+ Zeer vriendelijk personeel bij receptie.

+ Receptie is 24 uur per dag open.

+ Goede ligging. Je loopt de straat uit zo de baai op. Als je het smalle straatje naast het hotel inloopt kom je in het gezellige centrum. Cala Ferrera ook op loopafstand. supermarkt tegenover het appartement.

+ Gerenoveerde, schone appartementen. Alles is aanwezig: broodrooster, waterkoker, pannen, schalen, borden, bekers, glazen, bestek, theedoek, vaatdoek, 2 kookplaten, koelkast en vriezertje.

+ Ruim balkon met uitzicht op het zwembad.

+ Goede douche met een harde straal.

+ Handdoeken worden om de dag gewisseld.

+ Zeer goed werkende airco. Bij de prijs inbegrepen en zelf te bedienen. Airco hangt zowel in woonkamer als in slaapkamer.

+ Geen last gehad van ongedierte.

Minpunten:

- De animatie van het hotel is erg luid. Op het balkon kun je niet normaal tegen elkaar praten als de animatie bezig is. Gezien de animatie dagelijks van 8 tot 12 's avonds is, is dit erg vervelend.

- Badkamer is erg klein.

- Weinig kastruimte. Iedereen heeft vanuit zijn koffer geleefd.

- Bedden worden maar 1 keer in de week verschoond. Wij kwamen op vrijdagavond aan en pas op donderdag werden onze bedden verschoond (we gingen zondagochtend weg).

- Naast het appartement (blok 7) zit de Hollywood bar. Die kan nog wel eens hard zetten 's nachts en daarmee overlast veroorzaken.

Verder handig om te weten:

- Wij waren met zijn drieën. Er moest dus 1 iemand in de woonkamer slapen. Op de afbeelding stond dat er 2 bedden in de woonkamer zouden zijn. Er stond echter 1 bed met daaronder een uitschuifbed. Op de plattegrond konden we zien dat wij een wat kleinere kamer hadden. Ik denk dat die gebruikt worden voor groepen van 3 en de normale kamers voor groepen van 4.

- Het hotel heeft privé parkeerplaatsen voor als je een auto huurt. Die staan echter wel vaak vol. In de omgeving kun je overal gratis parkeren, dus dat was geen probleem.

- Er is een lift en een trap.

- De zon staat vanaf ongeveer 2 uur 's middags tot zonsondergang op het balkon.

Geweldige vakantie gehad.

Fam. Romkes
20-7-2017

Midden in het centrum en heel dicht bij de zee

Dichtbij het centrum en de zee

Anneke
29-6-2017

Waar voor je geld. Je moet wel tegen de drukte en het daarbij behorende lawaai kunnen. In het voorseizoen ging het nog maar in de zomer zou ik ervan gebaald hebben!

Mooie accomodatie op super gezellige plek

Klaas en Carin
19-5-2017

Wij zijn in mei 2017 hier geweest en troffen het goed met het weer en de accomodatie

We hadden een 2 kamer app geboekt in blok 4,en zaten op de begane grond.

Het uitzicht was redelijk goed, mooi wijds het app was keurig verzorgd maar wel wat gehorig door de stenen vloeren, we hebben geen last gehad van geluids overlast van het entertainment oid

Wel missen we de ligstoelen,waterkoker/koffie apperaat

Restaurants genoeg waarbij Fontanella echt super is en op 100 meter afstand lekker dichtbij

Ook een auto gehuurd, en hebben mooie plaatsjes bezocht

Volgend jaar gaan we weer, er is nog zoveel te zien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement OLA Apartamento Es Ravell's d'Or scoort een 7.87 uit 10 op basis van 102 reviews.