Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°21°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Cala D'Or voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Melia Cala D'Or in het Nederlands

lunchkaart gewoontjes, maar erg duur

gerda
31-7-2010

Een broodje hamburger met patat kostte 12,50 euro. Ik heb ook nog 2x gezien dat mensen zo'n broodje terugstuurden naar de keuken, omdat ie niet goed was.

Gereisd Met partner in januari 2010

goed hotel

peter
30-9-2009

Mooi klassiek hotel met zeer vriendelijke bediening. Kleinschalig en een verademing tot al het platte toerisme eromheen. Voor de (ietwat oudere) liefhebbers die graag wat persoonlijkheid kiezen. Zonder twijfel beste hotel in Cala D'or maar puur voor de rust.

Gereisd Met partner in september 2009

Prachtig Boutique Hotel

S De Wit
27-7-2009

Zeer fijne tijd gehad in dit hotel. Pluspunten : algemene indruk zeer positief, super kamers, vriendelijk personeel, goede service, alles tot in de puntjes verzorgd, fantastisch ontbijt, rustige sfeer. Wijn en champagneprijzen zeer correct tot zelfs vrij goedkoop. Gratis fitness & wellness. Hotel werkt samen met nabijgelegen Rental Car Company, zodat je een goeie prijs kunt verkrijgen.

Minpunten : klein zwembad (niet aangenaam wanneer er dan nog eens 15 kinderen in zitten te spatteren met bootjes & speelgoed), weinig ruimte rond het zwembad, bij het diner kan het eten net nog ietsje beter (je neemt best altijd vis). Klein stukje strand is vlakbij, maar heel erg druk.

Gereisd Met partner in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Cala D'Or voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 600 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Cala D'Or in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Cala D'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.