Aparthotel Mar Hotels Ferrera Blanca

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang

Ferrera Blanca Aparthotel in Mallorca heeft grotendeels positieve reviews, mede dankzij het vermaak. De diverse zwembaden en het entertainment ‘s avonds voor volwassenen vallen in de smaak. Elke avond is er weer een ander thema in het restaurant. Vanuit het hotel loop je het strand op en 15 minuten verder is het centrum van Mallorca.

We hebben een aantal aanbieders voor Mar Hotels Ferrera Blanca voor je op een rij gezet:

57 reviews over Aparthotel Mar Hotels Ferrera Blanca in het Nederlands

• 9Petra17-08-2019

Heerlijke bestemming als je van luxe houdt!

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Elke dag een schone kamer, schone handdoeken en heerlijk eten! All inclusieve is ook echt alles in één. Zwembaden zijn keurig en ook op het strand heerlijk vertoeven op steenworp afstand. 's Avonds is het gezellig met entertainment voor het hele gezin en overdag worden er ook voor kinderen tot een jaar of 10 leuke dingen georganiseerd . Er waren veel Engelse toeristen, maar weinig Nederlanders. Het personeel is supervriendelijk, heel bijzonder want als je ziet hoe toeristen omgaan met al die luxe, half leeggegeten borden, rotzooi niet zelf even opruimen enz, schaam ik mij dood voor hun gedrag. Ik ben al die luxe niet gewend en dat was dan ook best wennen. Wij hebben omgeving niet echt verkend omdat ik met kruk loop maar hebben ons evengoed prima vermaakt! Het eiland heeft wel leuke excursies zag ik in folder.

9Kamers

Geboekt bij neckermann
  • 9Marcel07-06-2019

Top vakantie!

Echt een aanrader goed onderhouden. Gevarieerde maaltijden en elke dag animatie waar onze kinderen (zoon van 7 en dochter van 4) heel enthousiast over waren. En ook nog eens betaalbaar! Tip: doe wel all in want op basis van logies is het vrij prijzig.

10Prijs/kwaliteit
    10Kindvriendelijk

• 8D. Van Herk25-05-2019

Heel fijn resort, niets te kort gekomen!

Een ontzettend fijn resort waar een fijne sfeer en leuk personeel zijn. Het was merkbaar dat we nog net voor het hoogseizoen zaten, geen handdoekjes leggen, geen mega druktes in het restaurant en genoeg aandacht van personeel. Vooral voor onze dochter van 1,5 jaar. Wat heeft die zich vermaakt! Resort is erg schoon, eten is lekker en savonds afwisselend. Ontbijt en lunch varrierd weinig maar keuze genoeg. Ondanks dat we niets te kort gekomen zijn vond ik het opvallend dat een aantal servicen niet aanwezig waren, terwijl ik dit wel zo had gelezen. Geen fietsverhuur, wel in het centrum maar tegen betaling. Geen binnen zwembad, ook niet in de omgeving. En de wasserette is een wasservice waar je naar onze mening wat veel voor betaald. Voor ons waren dit zeker geen puntjes die de vakantie negatief beinvloedden, maar als je het online leest op meerdere sites, ga je er vanuit dat het er is. Verder hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

10Kindvriendelijk
    10Zwembad

• 9Creyghton19-05-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Fijn hotel, vriendelijke medewerkers, heerlijk gegeten, alles eigenlijk goed. Qua ligging vonden we het wat te rustig en bij een erg toeristisch straatje . Verder alleen maar lof!

7Ligging
    9Kamers

• 8EL28-04-2019

Prima resort!

Zeer goed resort, zeker de verhouding prijs kwaliteit is heel goed. Vriendelijk personeel, eten was goed, leuke zwembaden, goed onderhouden, grote kamers, elke dag schoongemaakt, groot balkon, hele mooie omgeving, veel winkeltjes en mooie stranden.

10Prijs/kwaliteit

• 2018
    8michiel24-10-2018

leuk hotel, mede door de gunstige ligging.

een groot complex, een soort kleine woonwijk, over diverse straten verdeeld,met diverse zwembaden. vriendelijk personeel. bij aankomst konden wij gebruik maken van een upgrade van een gewone hotelkamer naar een suite voor slechts 50 euro extra voor de duur van ons 6 daagse verblijf. het hotel heeft een thema-restaurant, dus iedere avond wat anders, en altijd voor ieder wat wils. zowel het restaurant als het eronder gelegen ala cart restaurant maken een steriele indruk, door de hel witte verlichting en het moderne meubilair. verder tijdens ons verblijf, iedere avond animatie voor de kinderen en later op de avond voor de volwassenen, van acrobaten tot zangroepjes, best wel leuk. verder ligt t hotel dicht bij t strandje, wat te zien is vanuit het restaurant. de afstand tot het centrum is goed te belopen, en zeker de moeite waard, veel winkeltjes en restaurantjes. uitstapjes naar bijv. La Palma eenvoudig te boeken bij de receptie.

7Zwembad

Geboekt bij vakantiediscounter

8Marlous Smit09-09-2018

Fijn complex

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De ontvangst was vriendelijk en het appartement zag er prima uit, ik vond het niet super schoon, maar het was schoon genoeg. De kamers werden iedere dag schoongemaakt, inclusief schone handdoeken. Soms waren de hanen die over het terrein liepen erg storend, maar hier kon helaas niets aan gedaan worden. Het buffet had niet echt veel variatie, maar voor een week was dit prima. één keer was er Mexicaanse avond, op deze avond vonden wij het buffet het lekkerst. Maar toch had buffet zowel ontbijt, lunch en diner voor ieder wat wils. Het complex had drie zwembaden en ook nog een kinderparadijs. Iedere avond was er entertainment welke erg vermakelijk was. Wij waren ook erg te spreken over de keuze aan cocktails en het personeel wat er aan het werk was, allemaal erg gemotiveerd en vriendelijk! Qua ligging is het niet noodzakelijk om all inclusive te hebben, er zijn genoeg eettentjes op loopafstand

7Hygiëne

8Marga29-08-2018

Fantastische ligging en erg prettig hotel!

Goed hotel, erg aardig personeel. Eten was niet slecht, genoeg keuze. Wel veel engelsen en daarom veel daarop gericht. Hotel ligt fantastisch dichtbij de baai met een heerlijk strand. En ook op loop afstand van de winkelstraat. Kamers niet groot en weinig opbergruimte maar wel schoon. Ik kan geen echt slechte dingen over het hotel zeggen

7Prijs/kwaliteit

Geboekt bij neckermann

9jenneke12-07-2018

Geweldig hotel!

Het is een heel mooi en schoon complex. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging vonden wij ideaal. Niet in het drukke centrum maar overal dichtbij. Vanuit je hotel loop je het strand op en om de hoek een gezellige winkerlstraat. Het centrum is ongeveer 15 minuten lopen ,maar heel goed te doen. Het eten erg lekker en afwisselend, van ontbijt tot diner veel keus . Ik was hier samen met mijn dochter van 16 jaar en een paar superleuke dagen gehad. Het hotel is een echte aanrader en ik kan geen minpunten bedenken..

10Service
    10Ligging

8Jenneke21-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Leuk complex, bestaat uit diverse blokken. Kan me voorstellen dat kamers direct in de buurt van podium/entertainment hiervan savonds wel overlast hebben. Iedere avond kinderdisco, leuk voor kinderen tot +/- 5 jaar. Meerdere zwembaden, kinderbad heel leuk met glijbaantjes. Bij het kinderbad diverse snacks verkrijgbaar, kwaliteit/aanbod niet bijzonder. Eten prima, soms wel n flinke wachtrij voor een tafel werd toegekend. Diverse thema’s in het restaurant. Veel fruit bij ontbijt en verse jus d’orange. Buffetten soms wel erg gericht op Engelsen. We hebben 1 avond gegeten in het a la Carte restaurant, goed maar niet bijzonder. Complex ligt op loofafstand van zee/strand maar helaas waren er veel kwallen. Vriendelijk personeel, het is mogelijk te kiezen voor n latere check-ooit, kosten 35,00. Mooie kamers (suite) zichtbaar recent opgeknapt, grote badkamer en ruim balkon. Kortom, met kleinere kinderen prima en leuk complex!

7Prijs/kwaliteit
    7Service

4 tips over Aparthotel Mar Hotels Ferrera Blanca

• Anneke en Henk, 12-10-2013

Als je het Cala Ferrera-strand te druk vindt, kun je een stukje omlopen naar het rustigere Cala Serena-strand. Ook vanaf Cala Ferrera kun je via een smal paadje en wat trappen naar Cala Serena wandelen (ca. 300 meter)

• Fam. Melishof, 31-05-2014

Een aanrader is het om twee dagen een auto te huren en naar de noord-west kant te gaan van het eiland. Bergen zijn erg mooi en ook de noordelijke punt.(Formentor) Verder zit er in Lucmajor een messenmaker. Maakt zijn eigen messen, en ze zijn perfect. Oud spaans stadje. En Port de La Salobre, een droomplek.

• Sarah, 21-08-2014

Bezoek zeker eens het centrum van Cala d'Or (wandelafstand 10min)

13 vragen over Aparthotel Mar Hotels Ferrera Blanca

• Hans, 26-10-2013

handdoekservice

Wie weet wat de kosten zijn voor de handdoekservice?

jenneke, 31-05-2018

dit is een vraag van lang geleden , maar is dit nog steeds zo dat er een handdoeken service is in het hotel?

Marianne Overbeeke-Louws, 22-06-2014

De handdoeken die je kunt gebruiken voor het zonnen daarvoor betaal je een borg van 10 euro en dan kun je elke dag schone handdoeken gaan halen. De laatste dag krijg je dan de borg weer terug. Het gebruik van de handdoeken is dus gratis.

• ramona, 20-04-2018

geschikt voor kinderen van 12 en 10 ( animatie )

is dit hotel qua animatie geschikt voor kinderen van 10 en 12?

we twijfelen tussen dit hotel en club marthas . Wie kan ons meer over de kinder animatie vertellen?

• Tim Sliepen, 13-03-2017

keuken

zitten er in alle kamers keukentjes zodat we zelf onze baby voeding kunnen bereiden

Aparthotel info

• Aantal glijbanen8

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen