Appartement Las Rocas

Appartement
Appartement Las Rocas
6,8

81 reviews over Appartement Las Rocas in het Nederlands

Ligging van het apathotel is prima,alles goed te doen zowel lopend als met bus,autohuur en taxi. Wij hadden 2 kamers geboekt waarbij 1 kamer erg slecht was met schimmel in de badkamer en enorme stank op de slaapkamer. Had melding gemaakt maar omdat hotel vol zat kon er heel weinig gedaan worden en werd alleen wat geurtjes op de kamer geplaatst maar dat hielp niet. Personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam maar als je een week lang in stank en schimmel zit,is het geen vakantie meer. Annimatie is ook heel saai en slecht.

Aanrader

Peter
2-8-2018

Een geweldige ligging! Mooier kan bijna niet. Een super accommodatie waar we met kinderen van 12/14 verbleven. Voldoende ontspanning voor hen, lekker gepoolde en internet WiFi /4g is prima! Volledig/voldoende 2-kamer appartement begane grond, direct aansluitend op het grote zwembad podium en recreatie... erg gehorig wel groepen blijven soms tot na middernacht herrien... maar ja het is vakantie hè. Ontbijtbuffet uitstekend. Hygiëne, veiligheid en gastvrijheid staat in het hotel voorop. Klantvriendelijk en gastvrije receptie met zeer prettige medewerkers van hoge kwaliteit (ja Julia en Kayleigh jullie glimlach maakt iedereen welkom en tevreden).

Top animatie!

Fia
24-5-2018

We waren deze meivakantie voor de 2e keer in Las Rocas. We wisten dus precies waar we aan begonnen. Goede ligging, prachtig uitzicht. De appartementen zijn redelijk. Zeker niet luxe, maar daar gingen we ook niet voor. Belangrijkste reden om terug te komen is de animatie. Mijn kinderen van 15 en 12 zijn te oud voor een kidsclub, maar in dit hotel houden ze vooral ook de 12 plussers superleuk bezig. Deze animatie is inderdaad Engelstalig (alleen in de zomervakantie hebben ze in de kidsclub ook NL talige animatie), maar dat is voor de leeftijdsgroep vanaf 12 jaar geen probleem uiteraard. Dank jullie wel Kalen & crew voor superweken! Het eten is ok, maar ben je na 2 weken wel op uitgekeken. Ik heb maar 1 echt kritisch punt. Bij goed weer is de avond entertainment buiten op het terras. En het lijkt wel of iedereen in Engeland rookt. Het was dus lastig om een plekje te vinden waar je niet bijna continu in de rook zat. Verder topvakantie!

Roc Las Rocas Team, director, 7-6-2018

Dear Fia,

Thank you for your valuable feedback!

We are pleased to read that you had overall a nice stay. We also appreciate your helpful remarks which helps us to improve!

Thank you once again for having chosen our hotel! We hope to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Best regards,

Preisdaler

De ligging is mooi met een mooie rotskust als uitzicht vanaf het zwembad. Het rotszwembad is al jaren dicht en je kunt er toch niet komen zonder je benen te breken. Voor kleine kids (6 en 4) is er weinig te doen, er is geen speeltuin en de kinderanimatie is in het Engels. Kids moet je dan inleveren en na 2 uur weer ophalen, de mijne smeekten om niet meer te hoeven. Eten is aardig, appartementen gedateerd. Alles gericht op Engelse gasten, dus harde muziek, veel drank vanaf 12 uur in de middag al en ‘s nachts veel lawaai. Meer een bestemming als je veel wilt drinken en zonder kids reist

Roc Las Rocas Team, director, 15-5-2018

Dear Guest S,

Many thanks for your valuable feedback through Zoover!

We are glad to know that you liked our very central location as well as the delicious food.

We also appreciate your helpful remarks which helps us to improve, but rest assured that our animation staff do really their best to entertain ALL our guests by night and day, We never prefer some guest by their nationality, because for us EVERY guest is very important! We will share your complaints with our management to ensure standards met all time.

Thank you for having chosen our hotel. Nevertheless, we hope to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Kind regards,

Nooit meer boeken

personen
30-9-2017

Appartementen vies en oud. Alles zit los en scheef en werkt niet. Wij huurden drie appartementen, alle drie oud en versleten en vies. Schoonmaken werd twee keer vergeten, moet je weer zelf achteraan. 1x in een week werd zwembad omgeving schoongespoten, en dan spuiten ze alles het water in. Iedereen loopt daar te hoesten door vies water. Bad in rotsen is al jaren dicht, word nog steeds gebruikt in advertentie om mensen te lokken. Krijg je na boeking een vals mailtje dat het door de burgemeester gesloten is. Ja 10 jaar terug!!! Eten is redelijk. Geen enkele controle of bewaking bij de baden. Bij het hoofd bad gehele dag harde muziek.Vele malen geboekt bij touroperator, maar dit was de slechtste ooit. Mijn mening: Ga er niet heen. Heb je toch geboekt, boek het om naar iets anders. Betreft hotel. Bulldozers er in. Touroperator advies: Haal dit uit je progamma, kost jullie naam. En vooral meld dat het rots bad al jaren niet meer bestaat en stuur geen valse mail meer alsof de burgervader het net heeft gesloten.

Nooit meer

Guido
9-9-2017

Het zoutwaterbad in de rotsen was de belangrijkste reden voor de keuze van deze vakantie. Zoutwaterbad bleek niet beschikbaar. Teleurstellend omdat het reeds lang bekend was dat het zoutwaterbad was gesloten. Volwassen zwembad werd gebruikt door kinderen. Groot zwembad was smerig.

De prijs is veel te hoog voor wat je ervoor krijgt. Bij aankomst bleek het hele complex behoorlijk verouderd en niet eens 3 sterren waardig. Er is veel nalatig onderhoud en de appartementen hebben hun langste tijd gehad. Ruimtes (bar binnen) zijn ongebruikt, faciliteiten defect of stuk en geven een troosteloos en sfeerloos beeld.

Het eten is flauw, smaakloos, koud en rondweg slecht. Wij zijn echt niet kieskeurig maar dit is met stip het slechtste eten wat we de afgelopen jaren hebben gegeten. Alleen de vele Engelsen liepen met volle borden rond waarbij de patat, rijst en pizza door elkaar werden gehusseld.

Onbegrijpelijk dat deze accommodatie nog in het aanbod staat.

1x maar nooit weer

Richard
24-8-2017

Ligging is leuk met uitzicht op zee vanaf de rotsen.

Zwembaden zien er leuk uit, maar wel met zout water.

Personeel bediening en animatie top. Receptie is maar net wie er staat.

Voor de rest zwaar onder de maat!

Kamers erg verouderd, aanslag in douche en toiletten. Kookgedeelte niet schoon(al maak je daar geen gebruik van).

Wij hadden enorme stank(afvoer), maar hier werd niets mee gedaan.

Eten is matig, veelal hetzelfde en gericht op Britten.

Vaak ook snel koud.

Animatieteam en Lollo en Bernie was niet Nederlandstalig(zoals vermeld door touroperator), maar deden het wel leuk!

Geen speeltuin en mede daardoor helemaal niet zo kindvriendelijk als wij dachten.

Gasten zijn voor 95% Engelsen en daar is echt alles op afgestemd.

Tot 24.00 uur harde muziek en geluid maar dat vonden wij niet storend. Engelsen waren ook wel vriendelijk en niet dronken en luidruchtig.

Las Rocas ligt afgelegen dus je moet een heel eind lopen naar Cala D'Or.

Dit nooit weer !!

Niet zoals het stond geschreven.

Mattijs
23-8-2017

Hotelappartement roc las rocas, aardig personeel. een beetje oud en achterstallig onderhoud de wc-pot stond los op de grond dus lag bijna met pot en al op de grond. Eten was redelijk 1x was het eten koud maar wel gevarieerd, Heel veel gericht op Engelse gasten. In het reisboek stond Nerderlandse animatie maar was helemaal Engels liep 1 jongen bij die Nederland sprak maar die zag je alleen in de avond als de Nederlandse kinderen naar bed waren. Maar dat heeft ermee te maken dat er veel Engelse waren en weinig Nederlandse kinderen. We hadden geboekt omdat er een speeltuin was op het terrein maar die hebben ze weggehaald dus die is er niet meer. Zwembad was lekker maar alle water is zout zelfs uit de douche. In de reisboeken staat dat het hotel in Cala d'or ligt maar licht in Cala Egos. Mallorca is wel een fantastisch eiland, en we gaan zeker nog eens terug maar wel naar een andere hotel of appartement. Er rijd een treintje waar je voor tegen een betaling van€2,50 naar cala d'or kan gaan.

Hotel slecht, animatie top

Sander
22-8-2017

Goede punten: de oudere man van de receptie die alleen ‘s nachts werkt is een topvent, de animatie vermaakt de kinderen prima en is ‘s nachts nog veel beter ;). Het uitzicht op de zee is top alleen is het zwembad in de rotsen dicht. Zwemmen kan wel in de zee daar als deze rustig is.

Mindere punten zijn er teveel om op te noemen: eten wat net uit de keuken komt is koud, staat wel een magnetron maar ja ga je de patat niet in doen. Zwembadwater heeft zeer aparte smaak want ja dat krijg je altijd wel binnen. Dan denk je lekker te gaan douchen maar precies ‘t zelfde. Het volwassen zwembad ligt vol met kinderen (wat volgens de regels niet mag) maar deze worden allemaal aan de laars gelapt door het personeel. Kamers worden eens in de 2 dagen schoon gemaakt als je geluk hebt en dus moet soms met dezelfde handdoek jezelf afdrogen, handdoeken kun je halen bij de receptie maar zijn veel te vaak op. Engels spreken is niet wat het personeel wil alleen de animatie kan het prima. De kamers op de begane grond zitten vol met muggen, kan je wel op aanvraag je kamer vol laten spuiten met muggenspray, maar wil je in die geur slapen? Gewoon slaan op de muur is beter voor je gezondheid.

Mooie ligging maar verder erg matig

AL
21-8-2017

Positief:

Mooie uitzicht op zee,

Mooi zwembad,

Vriendelijk personeel,

Leuke minidisco voor de kleine kinderen.

Negatief:

Ligging ver uit centrum,

Eten erg standaard en gericht op Engelsen,

Zeer verouderde kamers,

95% Engelsen en daar is alles op afgestemd.

Al met al niet meer van deze tijd.

Onbegrijpelijk dat de touroperator deze als topper beschouwt.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Rocas in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Rocas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Rocas scoort een 6.8 uit 10 op basis van 81 reviews.