Aparthotel La Mirada

Met jonge kinderen

Nooit meer !

Lizzy
12-10-2018

Veel Engelse, kamer erg gedateerd ook het eten viel ons tegen. In de nacht Engelse die met elkaar op de vuist gingen en aan het braken waren voor ons appartement .

Van de "gouden" baai hebben wij niet veel van meegekregen ..klein strand ..maar dan ook echt heel klein. Water erg vol met vieze troep . Na 4 dagen waren wij het zo zat dat we naar cala millor zijn gegaan . Wat een verademing . Voor ons nooit meer dit hotel!!!!!!

Aanrader

Nicole
28-4-2018

De kamer bleek een appartement te zijn met een ruim balkon en 2 ligstoelen.

Alles zag er supernetjes uit.

Het all inclusive concept was prima. Iedere dag iets anders, voordat iets 'op' was werd het al weer aangevuld. Alles vers en netjes opgemaakt. Het personeel liep het vuur uit de sloffen.

Wij hebben genoten van de accommodatie, de omgeving en van de rust (de week vóór de meivakantie).

Wat ons betreft een aanrader!

Tip: als je iets wilt zien van de omgeving huur dan een fiets/scooter/auto. Op loopafstand zie je veel van hetzelfde qua winkeltjes.

leuk hotel

Diane
8-7-2017

schoon hotel, goed eten! wel rumoerige engelse en erg druk aan het zwembad.. maar op 2 min looen een hele mooie baai! meteen buiten het hotel leuke winkels en terrassen , 5 min met taxi ben je zo in het gezellige centrum van cala dir!

Tjingo

La mirada Mallorca is een goed allin hotel

Peter van den Berg
25-6-2017

Leuk mooi en schoon hotel,lekker eten soms wat koud. Zwembad is gezellig en ligbedden zijn er volop. Strand ligt op nog geen twee min lopen in een prachtige baai.Er zijn op loopafstand afstand vele winkeltjes te vinden voor een heerlijke avond wandeling. Het gros van de vakantie gasten zijn uit Duitsland, Engeland en Nederland

We hebben met z'n 4en (man/vrouw/zoon 15/dochtertje 9) een heerlijke vakantie gehad. Het hotel is sterk op Engelsen gericht, maar dat vonden wij geen probleem. Ons appartement was wat gedateerd, maar wel schoon! De omgeving is prachtig, er ligt een mooi strandje op loopafstand van het hotel in een prachtige baai. We hebben daar heerlijk gesnorkeld. Aan het einde van de vakantie kreeg ons dochtertje helaas oorontsteking waardoor ze niet mocht vliegen. Het personeel van het hotel pakte dat perfect op en zorgde dat we in ons eigen appartement konden verblijven zolang dat nodig was. Het personeel krijgt wat mij betreft een dikke 10!

Goede vakantie, op 1 pint na!

Marcel
31-5-2017

Fantastisch accommodatie, echter met 2 kinderwagens op 3 hoog niet te doen, ondanks aanvraag gedaan voor een locatie op de begane grond, zowel bij de reisorganisatie als receptie, helaas is hier geen gehoor aan gegeven.

Dagelijks wel tot 6x naar beneden met een veel te krappe lift, onderaan de lift in de lobby zijn meerdere trapjes die je dus wel minimaal 12x per dag moet betreden met 2 kleine kinderen en 2 kinderwagens. Niet te doen dus. Dus vakantievierders met kinderwagen of rolstoel, is dit niet aan te raden!!!

Eenmalig

Yolande
27-9-2016

Prima hotel t.o.v.de ligging naar het dorpje en de baai.

Met het leuke treintje kan je overal in en uitstappen: 3 euro heen en 3 euro terug.

In de baai zwemmen vissen die soms kunnen bijten, mijn man is 2 keer in zijn voet gebeten, niks ernstigs maar je schrikt er toch even van.

Personeel is erg vriendelijk.

Wij waren er 10 dagen en dat vonden wij meer dan genoeg, ook omdat het eten na een dag of 4 wel erg eenzijdig word.

Wij zaten all inclusive maar eigenlijk was dat niet nodig want in het dorp heb je echt eettentjes genoeg.

De omgeving is erg gericht op Duitsers en Engelsen.

Een aanrader is de grote eilandtour, je bent echt een hele dag onder de pannen en je ziet veel van Mallorca.

Wat wij wel heel erg jammer vonden is dat je voor 1 week Wifi 20 euro moet betalen in het hotel en dat vonden wij wel duur.

Kortom: leuke vakantie gehad, heerlijk weer maar Mallorca hebben we nu wel gezien.

super leuke vakantie gehad

Serge
9-9-2016

wat een geweldig kleinschalig resort

je komt er niks tekort, het eten was elke dag afwisselend en overdag kon je ook bij de bar bij het zwembad terecht voor broodjes hamburger,tosties, friet hotdogs etc...

het entertainment s'avonds was ook leuk om naar te kijken.

Tegenover het hotel ligt een kleine baai met helderblauw water

mijn zoon van 12 heeft een super vakantie gehad

wij trouwens ook :-)

NOOIT MEER, geëindigde met voedsel vergiftiging

Hc wessels
30-7-2016

Wat was goed? De entertainment, vriendelijk. Niet goed; dames balie daar begint t.. Wat een ONVRIENDELIJK ontvangst Pff! De vakantie begint, jaar opgewacht. Het zwembad.. De foto's op de folder zien d'r toch wat mooier uit dan in werkelijkheid. Maarja.. Wat een tegenvaller ! De kamer .. Wat klein!! Een balkon van 1x1 maar ja.. Spaanse begrippen een 3*** we zeggen de niks van. Het is schitterend weer! Het eten.. Tja,, dag 3 kind ziek.. Kan warmte zijn.. Andere Nederlanders ziek.. Toeval ..? Efin.. Wij hebben de wat van gemaakt.. Dag 8 naar huis. Ik buikpijn.. Naar huis.. Thuis .. Zoooo ziek!! Kort verhaal te houden.. 5 dagen opname,carantene, voedselvergiftiging/samonella. T staat nog kweek, ben net thuis.. Wat een drama!!! Samenvattend; onvriendelijk , tegenvallend , vies eten, eenzijdig , leuk animatie team! Onze enige vakantie per jaar 4 personen €3500 incl vroegboekkorting JAMMER!!

Verouderd hotel. Niet kindvriendelijk

Fam. Elshof
11-9-2015

Verouderd hotel. We waren met een tweeling en met een tweeling buggy naar de 3e verdieping wordt lastig. Past niet in de lift en moeilijk door de deuren. Uitermate vriendelijk personeel.

Eten alle dagen veel van hetzelfde. Diner is een copy van de lunch.

Veel trappen. Rond het zwembad lag een tegelvloer die gevaarlijke situatie veroorzaakte door de gladheid op de tegels.

Perfecte locatie.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Mirada in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Mirada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.