Aparthotel Inturotel Sa Marina

Aparthotel Inturotel Sa Marina

8.4Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala d'Or

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Inturotel Sa Marina voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Inturotel Sa Marina op Mallorca is een aparthotel. Een ideale bestemming voor kinderen die graag deelnemen aan avondactiviteiten. Zo kunnen zij dansen bij de minidisco. Relaxen kan altijd op een vrij ligbed aan de ruime zwembaden. In het restaurant eet je verse vis. Ideaal gelegen op loopafstand (2 minuten) van het centrum van Cala d’Or.

197 reviews over Aparthotel Inturotel Sa Marina

• 2019
    9Tessa21-10-2019

Fantastisch hotel!!

Prachtig hotel, Goed gelegen, midden in het centrum van Cala d'or. ongeveer 500 meter van het strand, Goed te lopen. Supergoed ontbijt! erg uitgebreid. Alles is vers! De kamer werd iedere dag schoongemaakt. De bedden waren iedere dag schoon. Nederlandse animatie. Mijn zoontje heeft het erg leuk gehad bij de kidsclub. Keuze uit 2 mooie zwembaden. Wij lagen altijd bij het zwembad waar een bar aan vast zit. Deze was ook het gezelligst! Wij hebben half Oktober prachtig weer gehad en hebben iedere dag in het zwembad kunnen zwemmen! Alleen maar positieve ervaringen gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Merel09-09-2019

Prima vakantie

Schoon hotel en goede ligging. Ondanks de vraag toch een kamer aan de weg gekregen, gevraagd om een andere kamer, maar krijg meteen een arrogante NO te horen. Doe tenminste alsof je je best doet. Maar aanhouder wint (elke dag naar vragen totdat ze je echt vervelend gaan vinden) en na 4 nachten een kamer met zwembad zicht gekregen. Eindelijk beetje het vakantie gevoel! Aan het einde van de vakantie een late uitcheck gevraagd, er werd een boekje opengeslagen (waar niks in stond) en kregen na 1 sec een NO te horen. Ook nu doe tenminste alsof je je best voor ons doet. Dit waren de minpunten... verder een heerlijk verblijf gehad, ontbijt was prima, veel fruit en broodjes waren ook goed. Heel veel eettentjes. Los amigos is lekker en betaalbaar en incl. Speelhoek voor kinderen :) (Nederlandse eigenaar). Stadje heeft vooral eettentjes en wat winkeltjes maar draait vooral om eten. Animatie doet het leuk overdag.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Fam. Jansrijk09-09-2019

Prima (niet meer niet minder)

Prima hotel en schoon. Het weer was ook goed.. Dame van de receptie is kakkapoepoe! We kregen een kamer aan de drukke weg. Gevolg is dat mijn vrouw en kind niet konden slapen door het verkeer dat voorbij raasde. Nu kan mijn kind redelijk tegen weinig slaap, maar mijn vrouw niet. Als mijn vrouw niet slaapt, dan heb ik drama en tekortkomingen (lastig met zomerse temperaturen) Na veel klagen bij de receptie kon de arrogante dame na 4 dagen pas wat organiseren voor ons, maar dat kwam meer door de vastberadenheid van mijzelf. De overige dagen werd bij iedere vraag bij de receptie alvorens de vraag gesteld was, al een NO gegeven. Al met al na 4 dagen een fijne vakantie gehad, maar de dame van de receptie kunnen ze beter terugzetten in functie. Mijn vrouw heeft daarna wel kunnen slapen, dus ik heb ook nog redelijk kunnen genieten van de vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marc Vanlier06-08-2019

Uitstekend verblijf. Overal dicht bij en veel op loopafstand te doen! Ook genoeg te doen voor kids ouder dan 14 jaar. Denk o.a. aan voetbal en Fifa toernooitje!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marja Quirijns05-07-2019

Geweldig!!!

Super hotel. zeer schoon .vriendelijk personeel. zeer behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Kim Schijff17-09-2018

heel leuk!

Het verblijf was helemaal top. Vriendelijk personeel, alles netjes en schoon. Het enige nadeel was de animatie ‘s avonds. We zaten in het derde gebouw en konden elkaar ‘s avonds op het balkon amper verstaan omdar het zo luid was.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Corrie11-08-2018

Gewoon prima!

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Prima hotel

Plus- punten -Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel -Dagelijkse schoonmaak, het ziet er overal zeer schoon uit -Zeer uitgebreid buffet, met de nodige afwisseling -Centrale ligging t.o.v. het centrum (2 minuten lopen) naar het Cala Gran strand 7 minuten lopen -Kamers zijn niet gehorig -Goed werkende en stille airco -Het hoofdgebouw heeft een rustige ligging, met eigen zwembad en zonder animatie. De 2 andere gebouwen liggen rondom het zwembad met animatie. Uitstekende gratis Wifi. Zelfs netflix en youtube is geen probleem.

Min-punten -Harde bedbanken bij een 4 persoons kamer -Te weinig ligstoelen bij het zwembad, deze zijn 's ochtend vroeg al bezet door de handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Manders30-07-2018

Super

Prima aninatueteam Geweldig met kinderen en s avonds grandioze shows. Super!

Alleen gereisd in juli 2018

• 9Astrid Rozen-Uipkes07-07-2018

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar!

Mooi appartementenhotel, op korte loopafstand van het gezellige centrum van Cala D'or. Vanuit Cala D'or zijn er diverse leuke uitstapjes en excursies te maken. De hoofstad Palma, op 1 uur afstand rijden met de bus. Huur een auto en verken de mooie baaien en kustlijnen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 9Fam.Floor16-06-2018

Fantastisch.

Fantastisch. Zeer vriendelijk personeel, uitstekende service en zeer goede keuken. Locatie zeer goed. 2 Zwembaden met voldoende ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Aparthotel Inturotel Sa Marina info