Aparthotel Inturotel Esmeralda Park

Aparthotel Inturotel Esmeralda Park
8,5

32 tips over Aparthotel Inturotel Esmeralda Park

Joyce, 26-5-2016

Huur een auto ;) Hadden wij niet (slechts 1 dag) en in die twee weken hadden we het wel gehad in Cala d'Or.

Als je via de rotonde links de winkelstraat in loopt zit in het begin aan de linkerkant een autoverhuur. Vriendelijke man en geen gedoe met huur van de auto gehad.

Ronald, 30-10-2015
Wij hebben de hele week een auto gehuurd (geregeld in Nederland). Mallorca per auto is goed te doen. De afstanden zijn beperkt. De botanische tuin in het zuiden en de grotten van Drac zijn aanraders, ook voor de kinderen.
Rianne, 27-9-2015
De Starfish glazen-bodem-boot was erg gaaf en prima te doen met een baby.. hij heeft lekker in de buggy geslapen tijdens de terugweg.. en er is een 'onderdek' waar je dus uit de zon kan zitten (maar ramen open, dus wel genieten van lekker briesje).

We hebben een aantal aanbieders voor Inturotel Esmeralda Park voor je op een rij gezet:

finderwoman19, 8-7-2015

Niet geschikt voor stellen, veelal gezinnen met kids

Een auto huren zou ik aanbevelen,er zijn nog veel mooie strandjes om heen te gaan!

Diena Visser, 1-10-2014
Goedkoop en goed eten bij de pizzatent op de hoek
Arjan, 19-8-2014
Loop lekker naar het dorp of vooral de haven om daar 's avonds te eten.

Gemma, 15-8-2014

Huur een autootje. Wij hebben dit 4 dagen gedaan en zijn toen naar:

- aqualand, leuk maar wel druk

- drakengrotten ( goed te doen met kleine kinderen vanaf 3 jaar) heel leuk.

- markt in Arta

- strand cala de millor, super mooi

- marineland (hadden we iets groter verwacht)

- glasbodmboot (2 uur incl zwemmen) super!

ilse, 31-7-2014
Hotel heeft meerdere gebouwen. Sommigen zijn wel erg dichtbij gelegen aan het zwembad of aan de centrale ruimte waar animatie plaatsvond. Hier met je wel van houden. Wij zaten in complex O, was rustig en geen (geluids)overlast. Tips: met treintje door Cala d'Or, bezoek aan de grotten (PortoChristo) en Palma Aquarium.
De wit, 28-7-2014

In de gebouwen zit geen lift en toch 3 verdiepingen ,

Leuk restaurant in de buurt is "la fontanella" goed betaalbaar super aardig stel zitten er al 14 jaar

vdwaarden, 28-7-2014
Er worden diverse excursies geboden zowel door het hotel als door de reisorganisaties. Wij vonden deze aan de dure kant en hebben eigenlijk het complex en de omgeving niet verlaten. Was niet nodig. Leuke eettentjes, minigolf, minikermis en winkeltjes in overvloed binnen een straal van 1 km. We hebben echt kunnen relaxen. Auto huren vonden wij niet nodig. Het animatieteam biedt dagelijks activiteiten voor jong en oud zodat je toch iets van de omgeving ziet. Prima adres voor een (kinder)vakantie.