Aparthotel Inturotel Esmeralda Park

Aparthotel Inturotel Esmeralda Park
8,7

35 tips over Aparthotel Inturotel Esmeralda Park

Yvonne Kiers, 31-8-2018

eettentjes bij Esmeralda Park uitstekend, bij midgetgolf baan, bij strand/zwembad, Tapas restaurant om de hoek bij winkelstraat, pizzeria in winkelstraat en Andy's Bar heerlijk eten.

Centrum Cala d'Or erg druk en je wordt overal bijna naar binnen gesproken om te eten en het is een stukje lopen. Winkelstraat bij complex heeft ook alles.

Met treintje naar haven ook erg leuk. Voor complex instappen.

Yvonne Kiers, 31-8-2018
Als je de stad, Palma, wil bezoeken, parkeer dan niet in de buurt van de kathedraal in parkeergarages want die zijn overvol en sta je uren in de rij. Ga meer binnenstad in en daar is vaak wel plek in de garages. Kathedraal erg slecht te vinden. Ga vooral niet op een terrasje zitten bij een restaurantje in de buurt van kathedraal want daar moet je betalen voor terras service etc. Oude stad erg mooi met lange winkelstraat en eettentjes. Rondom kathedraal ook erg mooi met mooi uitzicht.

2 dagen auto gehuurd:

* richting Noord-oosten en het noorden (Alcudia) en dan richting het westen. Schitterende route door de bergen naar beneden waar je je af en toe in Oostenrijk waant en waar je uitkomt bij schitterende baaien met hele hoge golven, Cala de Sant Vicenc en route naar Sa Calobra. Ook een prachtige route van Port de Soller richting Valldemossa. Tips uit een boekje over Mallorca.

Cap de Formentor niet gedaan want laatste stuk is vanaf 2018 alleen per bus te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Inturotel Esmeralda Park voor je op een rij gezet:

Joyce, 26-5-2016

Huur een auto ;) Hadden wij niet (slechts 1 dag) en in die twee weken hadden we het wel gehad in Cala d'Or.

Als je via de rotonde links de winkelstraat in loopt zit in het begin aan de linkerkant een autoverhuur. Vriendelijke man en geen gedoe met huur van de auto gehad.

Ronald, 30-10-2015
Wij hebben de hele week een auto gehuurd (geregeld in Nederland). Mallorca per auto is goed te doen. De afstanden zijn beperkt. De botanische tuin in het zuiden en de grotten van Drac zijn aanraders, ook voor de kinderen.
Rianne, 27-9-2015
De Starfish glazen-bodem-boot was erg gaaf en prima te doen met een baby.. hij heeft lekker in de buggy geslapen tijdens de terugweg.. en er is een 'onderdek' waar je dus uit de zon kan zitten (maar ramen open, dus wel genieten van lekker briesje).

finderwoman19, 8-7-2015

Niet geschikt voor stellen, veelal gezinnen met kids

Een auto huren zou ik aanbevelen,er zijn nog veel mooie strandjes om heen te gaan!

Diena Visser, 1-10-2014
Goedkoop en goed eten bij de pizzatent op de hoek
Arjan, 19-8-2014
Loop lekker naar het dorp of vooral de haven om daar 's avonds te eten.
Gemma, 15-8-2014

Huur een autootje. Wij hebben dit 4 dagen gedaan en zijn toen naar:

- aqualand, leuk maar wel druk

- drakengrotten ( goed te doen met kleine kinderen vanaf 3 jaar) heel leuk.

- markt in Arta

- strand cala de millor, super mooi

- marineland (hadden we iets groter verwacht)

- glasbodmboot (2 uur incl zwemmen) super!