Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°9°
8,3

Omschrijving
Ferrera Blanca Aparthotel in Mallorca heeft grotendeels positieve reviews, mede dankzij het vermaak. De diverse zwembaden en het entertainment ‘s avonds voor volwassenen vallen in de smaak. Elke avond is er weer een ander thema in het restaurant. Vanuit het hotel loop je het strand op en 15 minuten verder is het centrum van Mallorca.

52 reviews over Aparthotel Ferrera Blanca in het Nederlands

leuk hotel, mede door de gunstige ligging.

michiel,
24-10-2018

een groot complex, een soort kleine woonwijk, over diverse straten verdeeld,met diverse zwembaden.

vriendelijk personeel.

bij aankomst konden wij gebruik maken van een upgrade van een gewone hotelkamer naar een suite voor slechts 50 euro extra voor de duur van ons 6 daagse verblijf.

het hotel heeft een thema-restaurant, dus iedere avond wat anders, en altijd voor ieder wat wils.

zowel het restaurant als het eronder gelegen ala cart restaurant maken een steriele indruk, door de hel witte verlichting en het moderne meubilair.

verder tijdens ons verblijf, iedere avond animatie voor de kinderen en later op de avond voor de volwassenen, van acrobaten tot zangroepjes, best wel leuk.

verder ligt t hotel dicht bij t strandje, wat te zien is vanuit het restaurant.

de afstand tot het centrum is goed te belopen, en zeker de moeite waard, veel winkeltjes en restaurantjes.

uitstapjes naar bijv. La Palma eenvoudig te boeken bij de receptie.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijn complex

Marlous Smit,
9-9-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De ontvangst was vriendelijk en het appartement zag er prima uit, ik vond het niet super schoon, maar het was schoon genoeg. De kamers werden iedere dag schoongemaakt, inclusief schone handdoeken. Soms waren de hanen die over het terrein liepen erg storend, maar hier kon helaas niets aan gedaan worden. Het buffet had niet echt veel variatie, maar voor een week was dit prima. één keer was er Mexicaanse avond, op deze avond vonden wij het buffet het lekkerst. Maar toch had buffet zowel ontbijt, lunch en diner voor ieder wat wils. Het complex had drie zwembaden en ook nog een kinderparadijs. Iedere avond was er entertainment welke erg vermakelijk was. Wij waren ook erg te spreken over de keuze aan cocktails en het personeel wat er aan het werk was, allemaal erg gemotiveerd en vriendelijk! Qua ligging is het niet noodzakelijk om all inclusive te hebben, er zijn genoeg eettentjes op loopafstand

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische ligging en erg prettig hotel!

Marga,
29-8-2018

Goed hotel, erg aardig personeel. Eten was niet slecht, genoeg keuze. Wel veel engelsen en daarom veel daarop gericht. Hotel ligt fantastisch dichtbij de baai met een heerlijk strand. En ook op loop afstand van de winkelstraat. Kamers niet groot en weinig opbergruimte maar wel schoon. Ik kan geen echt slechte dingen over het hotel zeggen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig hotel!

jenneke,
12-7-2018

Het is een heel mooi en schoon complex.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

De ligging vonden wij ideaal. Niet in het drukke centrum maar overal dichtbij.

Vanuit je hotel loop je het strand op en om de hoek een gezellige winkerlstraat. Het centrum is ongeveer 15 minuten lopen ,maar heel goed te doen.

Het eten erg lekker en afwisselend, van ontbijt tot diner veel keus

. Ik was hier samen met mijn dochter van 16 jaar en een paar superleuke dagen gehad. Het hotel is een echte aanrader en ik kan geen minpunten bedenken..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Jenneke,
21-6-2018

Leuk complex, bestaat uit diverse blokken. Kan me voorstellen dat kamers direct in de buurt van podium/entertainment hiervan savonds wel overlast hebben. Iedere avond kinderdisco, leuk voor kinderen tot +/- 5 jaar. Meerdere zwembaden, kinderbad heel leuk met glijbaantjes. Bij het kinderbad diverse snacks verkrijgbaar, kwaliteit/aanbod niet bijzonder. Eten prima, soms wel n flinke wachtrij voor een tafel werd toegekend. Diverse thema’s in het restaurant. Veel fruit bij ontbijt en verse jus d’orange. Buffetten soms wel erg gericht op Engelsen. We hebben 1 avond gegeten in het a la Carte restaurant, goed maar niet bijzonder.

Complex ligt op loofafstand van zee/strand maar helaas waren er veel kwallen.

Vriendelijk personeel, het is mogelijk te kiezen voor n latere check-ooit, kosten 35,00. Mooie kamers (suite) zichtbaar recent opgeknapt, grote badkamer en ruim balkon. Kortom, met kleinere kinderen prima en leuk complex!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

nooit meer.

Fam Pullen,
3-6-2018

het is een erg net onderhouden complex. Jammer dat er een drukke weg tussendoor loopt waar je moet oversteken om bij de receptie en een zwembad te komen.

Personeel erg vriendelijk. Animatie is er genoeg maar onze kids zijn daar iets te oud voor. Vervelend zijn dikke engelsen die te veel drinken en lol maken.

het allergrootste minpunt vind ik, en daarom gaan we nooit weer naar dit complex, de loslopende hanen die de hele dag en nacht tegen elkaar kraaien echt gewoon onder de balkon vandaan!!! ik kom voor mijn rust!!

Waren wilde dieren waar ze niks aan konden doen werd er gezegd.

verder prima eten, vooral de Mexicaanse avond was het heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fijn hotel, prima ligging!!

Rene,
8-5-2018

Zeer prettige ontvangst! Gastvrij... All inclusive restaurant boven verwachting; erg goed gegeten! Ligging aan Cala Ferrera baai. Wel iets verder van het centrum, maar wel dichtbij winkels. Zoek je een rustiger kamer? Kies dan blok 9, 10, 15 of 16. Kamers nabij het hoofgebouw kunnen wellicht wat onrustig zijn, niet in de laatste plaats door de vele luidruchtige (en soms dronken!) Engelsen. Geen last van gehad, maar ze zijn er wel! Mooie, ruime kamers, sommigen met fijn uitzicht. Erg schoon! Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2018

Ank,
2-11-2017

We zijn hier met 8 familieleden (65jr en ouder) geweest en het was in 1 woord geweldig. Direct aan een baai(zee). Vlakbij winkels en niet al te ver het centrum. Cale d'ore is een hele gezellige plaats met heel veel restaurants.En mooie haven. Het Aparthotel was super met heel gezellig, vriendelijk personeel. Heel behulpzaam. Me schoonzus was gevallen en ze kwamen gelijk te hulp en boden gelijk uit zichzelf een ander appartement aan i.v.m. een trap waar ze vanaf moest. Het complex heeft wel aardig wat trapjes iets minder als je slecht ter been ben. En de busreis erheen duurde ruim 2 uur. Terug 1 1/2uur. Maar ondanks dat is het zeker de moeite waard om terug te keren. Het eten was ook super en erg gevarieerd. We hebben met z'n 8en van alles genoten een heel mooi complex.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima hotel

Gatinha,
24-10-2017

We hebben een prima week gehad in Ferrera Blanca. Het is niet bijzonder luxe en er waren ook wel minpunten. Zo vroegen we om een rustige ligging en kregen we een appartement aan een vrij drukke weg. Het toilet spoelde niet door, er kwam geen water uit de spoelbak. Slordig. Wel gemaakt de volgende dag. Appartement was niet echt schoon en achterstallig onderhoud. Het eten was niet geweldig maar op zich wel ok. Tijdens de Mexicaanse avond was het eten het lekkerst. Er zijn veel Britten dus bij het ontbijt bakken vol met spek, beans en sausages. Pluspunten: ligging vlakbij strand, onbeperkt ijsjes, aardig personeel, all inclusive tot aan het vertrek, vers sinaasappelsap bij het ontbijt, veel vers fruit, goed onderhouden terrein. Veel kippen en hanen rond het hotel (vond mijn dochter erg leuk, de hanen kraaien wel de hele nacht) (maar ze lopen ook rond dus zitten niet altijd precies onder je raam).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Zeer mooi hotel met veel zwembaden

Haiko jans,
16-8-2017

De liging van het hotel licht vlak bij zee ( 2 min lopen) kamers worden iedere dag schoon gemaakte hebben een luxe douche. Complex heeft 5 zwembaden waarvan een leuke kinderbad met bar voor fris, ijs (zelf soft ijs tappen ) eten was iedere dag anders een soort van tema en anders kon je een verdieping lager.

Personeel zeer behulpzaam en kind vriendelijk.

Veel Engelsen hierdoor veel strandbedjes al snel gereserveerd het bekende verhaal ...

animatie was aan de matige kant er zat weinig power in en was iedere dag het beetje het zelfde.

WiFi is gratis

• VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ferrera Blanca in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ferrera Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.