Aparthotel Esmeralda Garden

Meer aparthotelinfo

31 reviews over Aparthotel Esmeralda Garden

• 9Tim13-08-2019

Geweldig

Wij zijn gisteren teruggekomen van een week vakantie bij Esmeralda Garden. Wat een service en wat een vriendelijke mensen. De hele dag door zijn er mensen aan het schoonmaken. Wij kunnen dit iedereen aanraden. Het eten bij Esmeralda park is goed en divers (wij hadden halfpension) ook erg lief personeel voor onze kinderen. Een leuk zwembad voor de kinderen. Kortom een super vakantie gehad.

• 2017
    8J. Tigchelaar25-09-2017

Goed, kleinschalig appartementencomplex

Het appartementencomplex is prima, maar de kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Er zit een keukenblokje in, maar is summier toegerust (geen theepot of koffiezetapparaat b.v.). Het complex ligt dicht bij allerlei winkeltjes en overal zijn kleine supermarkten in de buurt. De omgeving is wel lawaaierig. In het complex zelf is geen animatie, daardoor voor gezinnen met kinderen wellicht wat minder geschikt. De service is uitstekend; de dames bij de receptie zijn altijd bereid gehoor te geven aan je wensen. Wij kregen in eerste instantie bijvoorbeeld een kamer aan de achterzijde van het gebouw, zonder uitzicht, maar de dame aan de receptie heeft er voor gezorgd dat we een paar dagen later toch naar de voorzijde konden verhuizen, waar we een mooi uitzicht op het zwembad hadden.

Met vrienden

• Oude reviews

9S. Henzen23-09-2016

Fantastisch!

M'n vriendin en ik hadden een vakantie geboekt naar Cala D'Or bij een ander hotel. Bij aankomst bleek er een fout gemaakt te zijn door ons reisbureau en werden we, helaas maar voor 2 dagen, verhuisd naar Esmeralda Garden. We kwamen de kamer op en zagen dan ook meteen dat het ontzettend schoon was. Wij zaten ook tegenover die karaoke bar, maar daar heb je totaal geen last van want de slaapkamer zit aan de andere kant. Mooi ruim balkon, vriendelijk personeel en onze airco was stuk en dat kwamen ze direct maken. Goede service. Voor het eten moesten we naar Esmeralda Park lopen, geen probleem. Het eten, 's ochtends en 's avonds was voortreffelijk wat een keuze. Wat was het voor ons jammer dat we weer terug moesten naar het andere hotel waar het eten, en meerdere dingen veel slechter is.

Met vrienden

• 7Anoniem11-07-2016

Prima appartement in toeristisch dorp

De appartementen zijn basic maar heel prima. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak is goed geregeld. Veel faciliteiten zijn aanwezig in het nabij gelegen Esmeralda Park. Groot minpunt is de karaoke-bar aan de overkant van de weg. Hier begint de muziek om 21.30 uur en gaat door tot 00.00 uur. Zelfs met de deuren dicht nog goed hoorbaar. Niet heel geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Wij vonden Cala d'Or qua drukte een beetje tegenvallen (veel toeristen-winkeltjes en restaurants). Een huurauto is een aanrader. Zo kom je bij de leuke strandjes; die zijn er genoeg!

• 9rspring25-08-2015

prima appartement

We zaten aan de achterkant en dat was wel zo rustig. Helaas werden we iedere nacht geplaagd door het geluid van een airco ergens die telkense aansloeg en dan weer stopte.

Hadden we aan de voorkant van het bijgebouw van Esmeralda Garden gezeten, dan hadden we met onze neus in de karaoke bar gehangen. Het was van tevoren lastig beslissen in welke appartement we wilden zitten:

Esmeralda Garden: prima gelegen in de richting van het drukkere centrum van Cala D'Or Esmeralda Park: wat drukker, maar ruim opgezet, hier is de animatie en het ontbijt Azul Garden: rustiger en mooier gelegen dan Esmeralda garden, groter zwembad en tevens schaduw onder de bomen Azul Park: Als wij nog eens komen gaan we dit park kiezen met mooi uitzicht en ontbijt op het terras.

Het personeel zeer behulpzaam en altijd vriendelijk! Het ontbijt was goed verzorgd met uitgebreide keuzes, het geheel doet sterk denken aan all-inclusive vakanties. Het animatieprogramma voor de kinderen was erg uitgebreid.

• 9Fam. Wils03-08-2015

Geweldig, we komen vast nog een keer terug

De keten waartoe dit Apart hotel toe behoort weet wat van hen verwacht wordt. Het was schoon, de staat van onderhoud was goed en werd constant op niveau gehouden en het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Het schone appartement had goede ruime bedden en was voorzien van een nette kitchenette, een TV ook met Engelse zenders en een ruime kluis. Linnengoed en badlinnen werd 5 keer per week verschoond.

We hadden voor ongeveer 8 euro per dag pp Half pension bijgeboekt en weinig verwachtingen, maar het eten was voortreffelijk. In 12 dagen geen herhalingen in het menu. Thema's zoals Tappas en Zeevruchten. Alles vers, schoon en voldoende. Geen redenen om buiten de deur te eten. Het ontbijt was minstens even goed. De eetzaal, gelegen in het grotere complex Esmeralda Park was groot maar ook dat was geen echt bezwaar.

Het appartement lag in de annex tegenover een openlucht bar. Met de schuifdeur dicht geen enkele last van gehad.

Met oudere kinderen

• 9Linda 03-08-2014

Zeer goede ligging in Cala d'or

Zeer goede ligging van dit hotel. Dicht bij het bruisende centrum met veel gezellige en goede restaurantjes en winkel. Klein stukje verder lopen naar de haven, met ook goede restaurants. Met de bus zo bij andere cala's en dorpjes. Kamers inderdaad netjes, prima bedden en ruimte genoeg. Ontbijt zeer uitgebreid en goede kwaliteit. Echter geen gezellig restaurant om te eten (groot/druk). Genoeg supermarkten om eigen ontbijt te regelen. Wij zaten in het B-gebouw tegenover de karaokebar, totaal geen last van gehad, slaapkamer zat aan de achterzijde.

• 8Robert16-07-2014

Schoon en rustig, goede ligging

Esmeralda Garden is het kleine zusje van Esmeralda Park. Ze liggen beide vlak bij Cala Azul Park en Cala Azul Garden. Alle 4 overduidelijk van dezelfde keten. Ze hebben dezelfde bouwstijl, zwembad etc. De 2 Gardens zijn rustige appartementengebouwen met een eigen zwembad en de 2 Parken zijn grote complexen met alle faciliteiten (animatie, groot zwembad, ontbijt/diner restaurant, altijd drukte). De Parken liggen aan een cala oftewel een baai. Esmeralda Park heeft vinden wij het mooiste strand.

Esmeralda Garden ligt goed. Tegenover een winkel/eet straatje. Als je de andere kant uitloopt ben je zo in het centrum met nog meer eettentjes. Het wordt erg goed schoongemaakt. Op zich is het rustig alleen tegenover het hotel (zwembad zijde, even kamernummers) is er een bar waar 's avonds tot 0.00 uur muziek gedraaid wordt (vaak live, met het laatste uurtje karaoke). Gezellig maar mogelijk minder als je kleine kinderen hebt. Voor het ontbijt naar Esmeralda Park lopen (5 min).

Met oudere kinderen

• 6Jan22-06-2014

Schoon, netjes, maar luidruchtige karaoke overkant

Gezien de eerdere beoordelingen niet met alles eens. Zo is het complex inderdaad schoon, netjes en redelijk kleinschalig, maar het is niet rustig gelegen. Zo is er een karaokebar tegenover het complex met muziek en luidruchtig zingende Engelsen tot 12 uur 's nachts. Een dag zelfs tot 2 uur i.v.m. voetbal! Niet erg fijn met kleine kinderen lijkt ons. En dan te bedenken dat de volgende morgen de schoonmaaksters al om 8.00 uur weer over de gang gaan. Nee, rustig kan je dat niet noemen.

• 8horrorca23-09-2013

rustig en schoon appartement

Geboekt bij Duitse touroperator. Slechte aankomsttijd (23:45) en vertrektijd (05:30) maar over het appartement niets te klagen. we lagen in kamer 203 (achterzijde) op de tweede verdieping. Geen uitzicht, want er staan bomen voor. de badkamer kan een renovatie gebruiken maar voor de rest is het gewoon goed schoon.

4 tips over Aparthotel Esmeralda Garden

• horrorca, 23-09-2013

Auto huren is een must, wij hebben via sunny cars aldaar geboekt en konden de auto ophalen bij Hiper rent (200 meter lopen). Scheelt echt in prijs en heerlijk 12 dagen rondgereden voor €230,- all in.

Eten: Ga s.v.p.. niet naar het Nederlandse/Spaanse restaurant (rancho el patio). Ja, leuk dat er alleen maar Nederlanders werken, maar je bent op vakantie. En dan krijg je ook nog de mededeling bij het afrekenen met een credit card "dat is exclusief fooi".... ronduit slecht. Doen: Vicente!

• Gert, 11-09-2013

Vraag een kamer aan de achterkant (oneven kamernummers) en zo dicht mogelijk bij de receptie (minste last van kermis/karaokebar).

• Bonita , 28-07-2013

Een goed restaurant in Cala d'or (centrum) is Copa D'or. 10 min lopen vanaf Esmeralda garden.

0 vragen over Aparthotel Esmeralda Garden

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
    • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats