Aparthotel Es Talaial

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Calimera Es Talaial op Mallorca is geschikt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam is de hele dag druk om de kinderen te vermaken. Om te zwemmen kun je kiezen uit het zwembad of de zee, want het hotel ligt direct aan het strand. Met 20 minuten lopen ben je in Cala d’Or, maar huur een auto om andere bezienswaardigheden te bezoeken.

297 reviews over Aparthotel Es Talaial

• 9Annie02-02-2020

Super leuke accommodatie, ligt overal lekker dichtbij. Strand tegen over resort en winkeltjes en restaurant om de hoek. Voor (kleinere kinderen) is hier vanalles te beleven. Resort is niet gigantisch dus prima . Animatie is geweldig en Nederlands... eten is gevarieerd kamers zijn netjes. Ze komen om de dag schoonmaken. Een piep klein nadeel zwembad is zoutwater maar dat is op heel Mallorca in de zomermaanden zo .... Wij gaan terug!

• 2019
    6Marita30-10-2019

NOOIT MEER!!

Laat je niet misleiden door de foto's op de site, appartementen zijn oud en ruiken heel muf! We waren met 9 personen, waarvan 3 kinderen onder elf jaar. Als familie probeer je tijdens het eten toch wel bij elkaar te zitten. Gelijk de eerste avond hadden we een tafel voor 8 personen, gevraagd aan de manager Kurt of we er een stoel mochten bijzetten, oké oké was het antwoord. Zo gezegd, zo gedaan! Maar de dames en heer van de bediening zagen dat anders, we werden door hen aangesproken , we zouden tafels en stoelen hebben verzet, wat absoluut niet waar was! In de discussie die volgde werden we zelfs voor leugenaars uitgemaakt, vooral door een dame met de naam Ziska!! Daarop gezocht naar Kurt om duidelijkheid te krijgen, maar die was al weg en had de volgende dag vrij, werd gezegd. De volgende dag melding gemaakt bij de receptie, maar van een reactie of excuus niets meer gehoord. Veel te klein restaurant voor zoveel gasten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Kristel06-10-2019

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Mooi hotel met leuke zwembaden, zeker ook geschikt voor kleine kinderen. Het water in het kinderzwembad was wel koud! Het eten in het restaurant was goed en zeker het diner was variërend. De hotelkamers waren deels gerenoveerd. Ook wel wat achterstallig onderhoud op de kamers. De schoonmaak van de kamers was redelijk.. het personeel was erg vriendelijk, zowel bij de receptie als in het restaurant. Elke avond animatie!

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 08-10-2019

We would like to thank you for your visit and your review.

• 8Sandra04-10-2019

Goed hotel voor een peuter😉

Met een actieve peuter van 2 hier naar toe. Wel hadden wij een plastice loopfiets meegenomen. Ideaal want onze 2 kamerapartement lag in de verste uithoek van het complex. Was wel erg jammer, na 4 keer op een dag je kamer op en neer lopen had je er wel genoeg van. Een goed hotel, leuke speelplaats, ballenbak, veldjes, en vooral de zwembaden"Super" . Nix met het animatie team gedaan. Daar is die van ons te klein voor. Fijn dat er buggy service is. Eten was goed te doen. Voldeed aan onze verwachtingen, moet zeggen dat de Mexicaanse chili en het lamsvlees ergggggg lekker waren. Wat jammer is dat er vrijwel niemand van het personeel echt/goed/slecht engels spreekt. Ja bij de receptie . Voor onze eerste keer met kind op vakantie was dit een goed hotel. En de hygiene is al het 1 en ander verteld daar sluit ik me aan. transfer is wel lang denk aan een dik uur. Voor de terug weg hebben wij een taxi genomen € 78 veel beter dan de bus!!

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 08-10-2019

We would like to thank you very much for your stay in our hotel and the kind review. We wish to welcome you again soon.

• 7Am03-10-2019

Paradijs voor kinderen

Met man en dochter van bijna twee. Zwembad met glijbanen was fantastisch voor haar. Kon er goed in lopen en zelf van de glijbanen. Heeft zich heerlijk vermaakt. Twee kleine speeltuinen, naast het restaurant kon soms aardig druk zijn. Er is een soort indoor monkeytown ook erg leuk. Iedere avond mini disco, liedjes konden wat leuker. Strand op 50 meter, klein en best druk. Winkels ook op 50 meter met kleine supermarkt en restaurantjes. Rijdt een treintje naar Cala d’or, komt langs de haven erg leuk om te zien. Stopt voor het hotel.

Schoonmaak was niet iedere dag en mocht soms iets beter. Glazen die er al stonden waren vies en worden niet mee genomen.

Ontbijt en middag eten was goed, avondeten eentonig en na een paar dagen wel echt zat. Bij de bar bij het zwembad kun je tosti’s, hotdog, patat en kipnuggets halen.

In het zwembad kan het soms erg druk zijn. Zeker in het hoogseizoen.al was het nu ook aardig druk

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 08-10-2019

Thank you very much for your kind words about our hotel and the service. We wish to see you back very soon.

• 8Margot18-09-2019

Leuk met (kleinere) kinderen.

Leuk hotel met (kleinere) kinderen, superleuke zwembaden (wel koud) met strandje aan de overkant. Wij hadden een tweekamer appartement met zwembadzicht, was keurig en ruim.Schoonmaak van de kamer was prima, wel een aantal kakkerlakken gezien. Eten was oké te noemen, soms erg druk met name 's avonds. Ligging en plaatsje heel fijn, strandje aan de overkant en winkeltjes paar minuutjes lopen. Schoonmaak van openbare wc's kan beter, was soms echt erg vies. Medewerkers van de kidsclub mogen wel wat enthousiaster zijn.

Slotconclusie, echt een leuk hotel voor mensen met kinderen.Ligging prima, eten en hygiëne van openbare wc's kan beter.

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 02-10-2019

• 7Esther02-09-2019

Leuke vakantie, vooral voor de kids!

Hele leuke vakantie gehad! Leuk park, gericht op kinderen, leuk kinderbad. Eten prima, hard werkend personeel! Onze kleine was vroeg wakker en daardoor liep ik soms rond 6.30 al op het park en waren er al een hele hoop mensen bezig met alles schoonmaken en voorbereiden. Enige wat ik wel miste is een tussentijdse schoonmaak. In de middag was de grond soms vies, ook met etensresten e.d. Animatie leuk! Wij hadden een 1 kamer app, maar erg ruim en netjes. Wel gehorig maar stoorde mij er niet aan. Hele leuke locatie, vlakbij een strandje en winkeltjes. Op donderdag is er een kleine markt. Tip; neem losse euro's mee voor de borg van de drinkbekers en neem een losse pas mee die je in de knop van de airco kan doen zodat die de hele dag aan kan blijven. Er zit een kaart aan je sleutel, maar dan kan die er alleen in als je in de kamer bent met als vervolg dat je kamer zich opwarmt als je er niet bent en in een warme kamer komt.

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 07-09-2019

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Fam.18-08-2019

Prima hotel

Een prima verblijf voor een week vakantie met jonge kinderen, leuk zwembad en leuke animatie. Wij vonden het eten goed en gevarieerd. Wel mogen ze echt iets aan doen aan de hygiëne rondom het zwembad en de toiletten! Er werd nooit tussentijds schoongemaakt waardoor de toiletten (bij het zwembad) te ranzig werden en het eten van de snackbar naast het zwembad overal lag! Tip, stap in het treintje en ga met ca. 30 min naar de haven of het centrum!

• 9syl14-08-2019

Super!

Voor de 2e keer in dit hotel geweest. Morgen weer naar huis! Super genoten. Eten voldoende variatie. Wij hebben een superior 2kmr app. uitzicht op kidsclub, vlakbij zwembad. eigen terrasje voor deur. Super. Animatie was ook top. Allemaal even enthousiast! Uiteraard werd er wel handdoeken gelegd bij zwembad maar badmeester deelde kaarten uit en verwijderde ze gewoon als je niet kwam. erg fijn, zo hadden we altijd plek als we rond 10uur kwamen!

• 10Sjoerd10-08-2019

Fantastisch!

Geweldig Hotel ! Echt genoten met onze kids.Bij het Buffet was er veel variatie en voor ieder wat wils.De all inclusive formule was voor ons ook ideaal met onze kids. We hadden een hele fijne kamer met airco en hadden zicht op de tuin.prachtig!!! Voor ons staat het al vast we gaan volgend jaar zeker weer👍 Voor gezin met kids een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen