Aparthotel
Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°19°
7,9

Calimera Es Talaial op Mallorca is geschikt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam is de hele dag druk om de kinderen te vermaken. Om te zwemmen kun je kiezen uit het zwembad of de zee, want het hotel ligt direct aan het strand. Met 20 minuten lopen ben je in Cala d’Or, maar huur een auto om andere bezienswaardigheden te bezoeken.

277 reviews over Aparthotel Es Talaial in het Nederlands

Leuke vakantie, vooral voor de kids!

Esther
2-9-2019

Hele leuke vakantie gehad! Leuk park, gericht op kinderen, leuk kinderbad. Eten prima, hard werkend personeel! Onze kleine was vroeg wakker en daardoor liep ik soms rond 6.30 al op het park en waren er al een hele hoop mensen bezig met alles schoonmaken en voorbereiden. Enige wat ik wel miste is een tussentijdse schoonmaak. In de middag was de grond soms vies, ook met etensresten e.d. Animatie leuk! Wij hadden een 1 kamer app, maar erg ruim en netjes. Wel gehorig maar stoorde mij er niet aan. Hele leuke locatie, vlakbij een strandje en winkeltjes. Op donderdag is er een kleine markt. Tip; neem losse euro's mee voor de borg van de drinkbekers en neem een losse pas mee die je in de knop van de airco kan doen zodat die de hele dag aan kan blijven. Er zit een kaart aan je sleutel, maar dan kan die er alleen in als je in de kamer bent met als vervolg dat je kamer zich opwarmt als je er niet bent en in een warme kamer komt.

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 7-9-2019

Prima hotel

Fam.
18-8-2019

Een prima verblijf voor een week vakantie met jonge kinderen, leuk zwembad en leuke animatie. Wij vonden het eten goed en gevarieerd. Wel mogen ze echt iets aan doen aan de hygiëne rondom het zwembad en de toiletten! Er werd nooit tussentijds schoongemaakt waardoor de toiletten (bij het zwembad) te ranzig werden en het eten van de snackbar naast het zwembad overal lag! Tip, stap in het treintje en ga met ca. 30 min naar de haven of het centrum!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super!

syl
14-8-2019

Voor de 2e keer in dit hotel geweest. Morgen weer naar huis! Super genoten. Eten voldoende variatie. Wij hebben een superior 2kmr app. uitzicht op kidsclub, vlakbij zwembad. eigen terrasje voor deur. Super. Animatie was ook top. Allemaal even enthousiast! Uiteraard werd er wel handdoeken gelegd bij zwembad maar badmeester deelde kaarten uit en verwijderde ze gewoon als je niet kwam. erg fijn, zo hadden we altijd plek als we rond 10uur kwamen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 28-8-2019

Thank you very much for your kind words about our hotel and the service. We wish to see you back very soon.

Fantastisch!

Sjoerd
10-8-2019

Geweldig Hotel ! Echt genoten met onze kids.Bij het Buffet was er veel variatie en voor ieder wat wils.De all inclusive formule was voor ons ook ideaal met onze kids. We hadden een hele fijne kamer met airco en hadden zicht op de tuin.prachtig!!! Voor ons staat het al vast we gaan volgend jaar zeker weer👍 Voor gezin met kids een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Top animatie

Essie
6-8-2019

Winkels en restaurants in de directe omgeving en bijna naast een strand. De superior appartementen zijn een aanrader. Het buffet is erg lekker, wel heel druk en massaal. De hygiëne om het zwembad kan beter, het is wel aan een opknapbeurtje toe, likje verf, toiletten opknappen. Kids hebben zich uitstekend vermaakt ! Alleen al voor het fantastische animatie team zouden wij hier terugkomen. Iedere dag van alles te doen en hele leuke shows. Onze dochter wilde eigenlijk niet meer meer naar huis 🤣

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 10-8-2019

First of all we would like to thank you very much for your stay and your review. We hope to see you back in near future. Kind regards,

Leuke vakantie, hygiëne is verschrikkelijk.

Familie
5-8-2019

Kamers waren prima. Eten was oke, alleen de eetzaal behoorlijk druk. Airco werkte op bepaalde tijden, waardoor kamer echt heel warm was. Kamers door aircoroosters heel erg gehorig. Net alsof de buren gewoon naast je stonden . De hygiëne rondom het zwembad was dramatisch. Gewoon goor. Overal vogelpoep, platgetrapte patat (van meerdere dagen geleden), sausresten op bedjes en ga maar door. Heel jammer!

Handdoeken lenen (10 euro borg) is erg fijn en goed geregeld. Animatie doet het leuk.

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, Sun Aug 11 2019 14:52:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We would like to thank you for your visit and your review. Kind regards, Kurt Nolden Manager on duty

Mooi park maar erg massaal

lieke
3-8-2019

Ontvangen 's nachts in het hotel. We kregen netjes een lunchpakketje en werden doorgestuurd naar ons verblijf. Het appartement was ietwat verouderd maar prima en schoon! Wel heel erg gehorig. Het park is goed bevallen en dichtbij strand. Voor de kids hele mooie zwembaden waar ze de hele dag konden vertoeven en de service qua all incl. was erg goed. Wat wij een groot nadeel vonden is het wedstrijdje handdoekje leggen bij het zwembad, waardoor je bijna nooit plek had als je even lekker wil uitslapen. En de stoelen die soms bezet zijn door handdoeken terwijl de mensen er helemaal niet zijn zorgt voor irritatie als je zelf een baby moet verschonen op betonnen grond.

Het eten is voldoende en veelzijdig. Het kinderbuffet is erg leuk! Animatie was top geregeld voor de kids, genoeg te doen en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

Doordat het zo massaal is gaan wij niet snel terug, maar voor het park zelf zeker een hoge score.

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 11-8-2019

We would like to thank you very much for your stay in our hotel and the kind review. We wish to welcome you again soon. Kind regards, Kurt Nolden Manager on duty

Matig

Anoniem
29-7-2019

Groot complex, heel massal. Bij aankomst overboekt. We werden in hotel op paar minuten lopen ondergebracht, we waren overigens niet de enige, nagenoeg iedereen die wij spraken zijn de eerste dag ondergebracht bij ander hotel van dezelfde eigenaar. Appartement was keurig, eten redelijk, maar veel hetzelfde,zwembaden top voor kinderen, maar erg druk! Tegen de vakantiegangers mag wel strenger worden opgetreden. Zwembaden die dichtmoeten vanwege hygiëne omdat ouders te beroerd zijn hun kind een zwemluier aan te trekken etc. Voor kruipen bij het halen van eten en drinken,zelfs door volwassenen bij een kinderbuffet, niemand die er iets van zegt.

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, 10-8-2019

Prima verblijf, ideaal met kleine kinderen!

Wilster
20-7-2019

Voor het aantal sterren is het een prima verblijf! Ideaal voor kleine kinderen! Prachtig zandstrand op steenworp afstand. Handoekservice. Buffet en bij zwembad lekkere tosti’s. Leuk animatieteam. Bij zwembad worden handdoeken gelegd op de bedjes, dat is minder. We hebben ons goed vermaakt. Je moet trouwens €1 borg betalen voor je beker handig om te weten als je drinken wil halen.

Kurt Nolden Manager on duty, Guest Service, Sat Aug 10 2019 18:23:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel! hebben genoten!

Wim
20-7-2019

kan me niet echt vinden in de recente reacties! de hotels in turkije /of mallorca waar je meer luxe van verwacht waren 25/30% duurder. dus de vlieger: ik heb goedkoper gezeten met meer luxe, klopt, maar gaat, als je de prijzen van dit jaar vergelijkt gewoon echt niet op. en dus oneerlijk te vermelden in een review.

over ons verblijf: wij zaten aan de straatkant, wat verder lopen, (75m) geen doorlopende straat en daardoor lekker rustig. 2 kamer appartement was prima. zout water uit de kraan en matige airco was hier dan ook het enige nadeel. eten was prima, geen groot buffet, maar voor ieder wat wils. als je ietsje later gaat eten, is het niet zo druk. zwembaden waren goed, maar omringd door naaldbomen, helaas plakte sommige stukken van de rand hierdoor een beetje. voor alle leeftijden aanbod aan zwemplezier met 3 baden + waterspeeltuin.

animatie is echt top/ geweldig!

kortom: top vakantie tip: huur een auto en verken het eiland

Kurt Nolden Guest Experience Manager, Guest Service, 10-8-2019

Thank you very much for your visit and your kind review. We are very pleased that you had a good time with us and we wish to welcome you back very soon. Kind regards,

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Es Talaial in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Es Talaial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.