Appartement Don Felipe

Appartement Don Felipe
4,5

Matig

2 reviews over Appartement Don Felipe in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar.

Manja
24-10-2017

Geen receptie aanwezig. Sleutel appartement zit in kastje aan zijkant 1e gebouw. De aanwezige gasten helpen de nieuwkomer op weg. Info all in lag binnen op tafel. Was in ander hotel 10 min. lopen via steile weg. Wifi + kluis regelen via schoonmaakster. Huisje ruim genoeg voor 4 pers. Wel vies. Voorkant complex netjes met zwembad achterkant verwaarloosd. Bedden sliepen goed, dekens met vlekken. Hou rekening met plaatselijke tax die ter plekke betaald moet worden. Wij zijn er 14 dagen geweest en geen Don Felippe gezien. We hadden appartement in 2e gebouw op de begane grond met patio. Aankomst op donderdag, hebben op maandag om schone handdoeken moeten vragen. Schoonmaakster is in weekend niet dus valt er ook niets te regelen.

Het lijkt leuk op de foto en ik wist dat het eenvoudig zou zijn .Maar ik verwachte geen viezigheid.Zijn twee weken geweest .1x lakens gehad en 2x wat ver handdoeken .Verder geen schoonmaak .Het zwembad is ook in die weken niet schoongemaakt.Niemand is daar aanwezig als aanspreekpunt.We wilden gillend naar huis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Felipe in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Felipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Don Felipe scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.