Hostel De la Caravel-la

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag22°12°
Hostel De la Caravel-la
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor De la Caravel-la voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel De la Caravel-la in het Nederlands

Heerlijk midden in het centrum

Theo
27-6-2011

Mooi appartement midden in het centrum. Wij hadden een standaard kamer. Verkoeling middels een plafond ventilator. Geen lift aanwezig. Super aardige mensen, vader, moeder en 2 dochters runnen deze hostel. Voor herhaling vatbaar.

2008

Een aanrader.

Jan
5-10-2008

Wij hadden een tweekamerappartement met groot dakterras (30 m). Tv (satelliet), airco en koelkast.

Elke dag schone handdoeken. Gratis parkeren op een openbare parkeerstrook iets verder weg (10 min.). Voor het hotel betaald parkeren tot 22.00 uur. Zondags vrij parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel De la Caravel-la in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel De la Caravel-la zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.