Hotel Cala Gran / Costa del Sur

Hotel Cala Gran / Costa del Sur

7.5Goed

Spanje, Mallorca, Cala d'Or

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gran / Costa del Sur voor je op een rij gezet:

• Animatie

115 reviews over Hotel Cala Gran / Costa del Sur

• 4Peer02-05-2017

Nooit meer zeer matig eten verschonen kamer om de

Hotel/appartementen * Eten is zeer matig, eentonig en lijkt erg op kant-klaar (soep uit pakje etc). Kamer verschonen en bed opmaken om de dag. Is all-inclusieve maar dat is een schijntje van bijv. Turkije. Eigenlijk een in onze ogen.

Het lijkt er soms op of men de mensen met all-in zo lastig als mogelijk wil maken. Je wordt veel en vaak gevraagd om je 'bandje'. Net of je extra in de gaten wordt gehouden om wat je pakt en wat je doet. Mijn bandje zat onder horloge en men was direct bij me om te vragen of ik wel all-in was. Dat gebeurde herhaaldelijk.

Alles in plastic bekers en kartonnen bordjes en houten bestek. Start pas om 10.30 uur einde 23.00 uur. Geen minuut later, dan gewoon betalen.Water tijdens diner gewoon kopen, en overdag via automaat verboden bij te vullen in je flesje ! Hapjes voor de lunch staan er al om 10.00 uur en zijn tegen de lunchtijd ..... Kamers over de brug zijn oud en gehorig. Wij kamer gewisseld (kost weer flink geld) en dan is het beter.

Ligging is wel super, direct bij strand en dorp met alle winkels en restaurants. Hotel Esmeraldapark bezocht + mee gegeten en dat was helemaal top.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Jennifer05-11-2016

kan heel goed zijn

de eerste acco was heel slecht, de 2e acco was heel goed Eten is ok, geen sterrenrestaurant maar om prima om te ontbijten, lunchen en af en toe te dineren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 7Andrea19-10-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Schoon complex wel verouderd en daardoor gehorig. Alleen laatste nacht last gehad van de nieuwe buurman verder geen last gehad. Complex is verouderd en zwembaden zijn klein maar alles is schoon en strand ligt aan overkant van de straat! Personeel werkt hard en niet onvriendelijk! Eten is ook prima, niet super uitgebreid maar daar is de prijs ook naar. Ligt mooi gelegen met strand voor de deur en met paar stappen sta je in het centrum. Zal hier zeker terug komen voor een extra vakantie. Voor de zomer zou ik meer luxe willen maar dan betaal je daar ook voor. Je betaald hier niet de hoofdprijs dus dan is het ook niet realistisch om de jackpot te verwachten! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 5Antoine en Birgit02-10-2016

Hotel Mooie ligging, Maar...........

Het hotel ligt leuk qua zee/strand. Het ligt langs een aantal drukke doorgaans wegen! De zwembadjes zijn erg klein. Dit is een vertekend beeld in de folders en op internet. Het hotel is verouderd en is gedateerd. Is erg gehorig, dus heeft een opknapbeurt nodig.Complimenten aan de poetsvrouwen, zij deden erg hun best. Het personeel tja sommige deden maar wat en waren niet zo vriendelijk. Geen leiding te zien, niemand stuurt aan? Het eten was wel oké. We werden de eerste nacht i.v.m.overboekingen in het hotel weggestopt in een aftands gelegen kamer. Dus na de reis meteen een fikse discussie met een onvriendelijke receptionist die het allemaal niet zo boeide. Ze zijn erg onprofessioneel. Dus de dag erna via de interieurverzorgsters een andere kamer kunnen regelen.Cala dor is een mooie rustige plaats met een aantal geweldige baaitjes met mooie stranden en een super heldere zee.Een leuk Centrum met veel restaurantjes.Cala dor doen we zeer zeker nog een keer.Maar dit hotel dus niet meer!

Gereisd met partner in september 2016

• 6JMM Bonnet29-09-2016

Redelijk hotel, zeer gehorig,veel trappen in hotel

Goed ter been zijn, kamers verouderd maar compleet en ruim. 3 kleine onverwarmde zwembaden en erg koud. Schone handdoeken en schoonmaak iedere dag. Eten rumoerig, redelijke kwaliteit (6) Animatie s avonds stelt niets voor.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6mapu02-07-2016

Wij waren in hotel Cala Gran

Erg gehorig hotel alleen maar op engelsen gericht, erg gedateerd en niet schoon eten was redelijk goed en erg vriendelijk personeel wifi 3 euro per dag erg duur en was heel erg slecht. wij waren hier van 14 t/m 21 juni 2016. Wij gaan hier nooit weer naar toe erg heuvelachtig en niet echt toegankelijk voor ouderen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 850+lastminute27-06-2016

Geboft met fijn appartement en geweldige ligging

Personeel klantvriendelijk, prijs/kwaliteit verhouding prima! Vroeg je bed uit als je na ontbijt op een gunstig plekje van de zon wilt gaan genieten bij zwembad/op strand maar na lunchtijd komen wel plaatsjes vrij. Eten is prima en met variatie in 2 ruimtes + terras. Als je VP of All Inclusive boekt verwacht dan geen bijzonder gezellig of romantisch tafelen.Tijdstip sluiting buffet vonden wij aan de vroege kant (21.00 uur) door start entertainment voor mensen met kinderen. Wij zijn geholpen met de overboeking naar een rustig gelegen tuinappartement aan de overkant van de straat toen de aangeboden hotelkamer voor ons niet geschikt bleek en het hotel vol. Bleek een erg fijn alternatief voor deze rustzoekers.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Marc21-06-2016

Prijs - kwaliteit: Prima

Dit is één van de voordeligste accomodaties en als je daar rekening mee houdt krijgt het hotel (appartement) een redelijke voldoende van ons. Het is her en der wat verouderd, wat je kan zien aan de bestrating op het terrein en aan het (grote) zwembad waar vroeger duidelijk grotere plannen voor waren, maar nooit gerealiseerd of inmiddels verdwenen (watervalletje, poolbar, fontein) Het eten is van een goed niveau, maar niet heel bijzonder. All-inclusive zou ik niet boeken, er is dan ontbijt, lunch en diner, tussendoor is er nauwelijks iets extra's. Het personeel is zonder uitzondering wel heel vriendelijk. Nu klinkt dit allemaal wat negatief, maar als ik naar de prijs en locatie kijk zou ik dit hotel toch weer boeken, maar wellicht met alleen logies-ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 7W van Moorsel10-06-2016

Goed hotel voor 3 sterren

10 dgn in apartement Cala Gran2. Apartement lag deels aan lawaaierige straatzijde (balkon wel aan zwembadkant) Ruim apartement eenvoudig maar wel netjes. Iedere dag schone handdoeken. Begin juni heel veel Engelsen met kleine kinderen wat tot veel geschreeuw in het restaurant leidde. Eten was uitstekend. Maar daar kom je niet van aan, vanwege de vele trappen die je iedere dag loopt. Mooie baaien met stranden in Cala D'or en omgeving. En het is opvallend schoon op straat

Gereisd met partner in mei 2016

• 9johnnyfey16-07-2015

Super hotel

Net terug van dit super hotel. Werden bij de receptie vriendelijk onthaald met een glas champagne, en toen kregen wij te horen dat we in het hotel over de loopbrug zaten. Hielden toch even onze hart vast afgaande op een aantal recensies hier over het bijgebouw, maar was totaal niet nodig. Hadden een ruime kamer, mooi balkon, en zelfs een bad. Zaten kort bij de lift, en geloof me, die gaat in de nacht heus 50 keer op en neer, wat wel voor wat geluidsoverlast zorgde, maar dat mag de pret niet drukken. Gratis airco op de kamer, Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken! Het eten was super. Ontbijten als je uit bed komt, om half 2 even van het strand naar de lunch. En dan het avondeten, heerlijk! Snacks was niet veel soeps, maar ach wat zou dat? je hoeft geen honger te lijden. Drinken kun je pakken zoveel als je wil dus ook gretig gebruik van gemaakt:) strand is op 50 meter lopen, strandbedje is 14 euro per dag dus koop een parasol en ga links onder de grote boom liggen.

Gereisd met partner in juli 2015

Hotel Cala Gran / Costa del Sur info