Hotel Cala Gran / Costa del Sur

Hotel Cala Gran / Costa del Sur

7.5Goed

Spanje, Mallorca, Cala d'Or

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gran / Costa del Sur voor je op een rij gezet:

• Animatie

115 reviews over Hotel Cala Gran / Costa del Sur

• 2018
    7Ingrid29-04-2018

Mooie ligging

De ligging is perfect, aan een mooie baai en bijna in het centrum, echt heel kort lopen. Wij hadden een appartement. Erg ruim, niet modern, maar schoon en netjes. Heerlijk ruim terras. We zaten aan de achterkant met uitzicht op een zwembad en de tennisbaan. Was prima ligging. Lekker rustig. Ook hadden we all in geboekt, maar dat vonden we beetje tegenvallen, weinig variatie. Maar in de buurt genoeg leuke en lekkere restaurantjes. Bediening erg vriendelijk. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

3Ruben Halman23-10-2017

Verouderd muffig hotel

Het enige wat echt goed is aan dit hotel is de ligging. Het hotel is midden in het centrum gelegen waar gelukkig genoeg gezellige eettentjes te vinden zijn. Het buffet is namelijk niet om over naar huis te schrijven. Het eten is lauw en taai, en in de eetzaal hangt een sfeer zoals je die in de MacDonalds verwacht. Voor iemand die op zoek is naar comfort is dit zeker een afrader. De geur en het interieur van dit hotel is zeker te vergelijken met een bejaardentehuis. De schoonmaaksters hebben overigens wel hun best gedaan om de kamer netjes te maken. De rest van de hygiene van het hotel is minder. Als je voor je rust en comfort op vakantie wilt moet je zeker niet Cala Gran boeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Anja van der Meer08-10-2017

Prijs kwaliteit echt prima

De kamers waren gedateerd, maar schoon verder was het eten een dikke 10 waard, variërend en lekker, super behulpzaam personeel, prachtige omgeving, we hebben 10 dagen genoten, echt maar 1 minpunt dat waren de kamers.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 6D Kuiper30-08-2017

Tegenvaller

Ik heb natuurlijk de slechte resencies gelezen, maar ook de goede. Aan de hand daarvan het idee dat het allemaal wel mee zou vallen. Maar helaas, is dit hotel zijn 3 sterren niet waard.

Uitgeknepen all inclusive formule, jammer dat ze juist op het eten bezuinigen. Voor mij dit hotel niet meer!

Goed vond ik de ligging ten opzichte van het strand en het centrum. Strand is nog geen vijf minuten lopen en centrum ongeveer 10 minuten. De kamer werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Kamer ruim genoeg voor 3 personen (zat in oude gedeelte over de brug). Personeel is vriendelijk.

Slecht vond ik het eten. Weinig gezonde keuzes, alles druipt in de vet of saus. Daarnaast vond ik de algemene indruk bij de zwembaden, 4 kleine zwembaden waarvan twee geschikt voor kleinere kinderen, erg tegenvallen en waren algemene ruimtes ook minder schoon.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7San20-08-2017

Matig

Opzich prima hotel. Wij hadden niet all in geboekt maar de meeste (engelse en duitse) gasten hier wel en verblijven de hele dag bij het hotel. De faciliteiten bij zwembad zijn matig voor het aantal gasten wat in het hotel verblijft, weinig bedjes maar ook weinig plaats. De 3 zwembaden zijn erg klein (in vergelijking hoe het in brochure staat). Eten in (buffet) restaurant is matig, vrij simpel en veel vet eten, weinig variatie. Elke avond entertainment is wel heel leuk. Onze kamer was oud, en vies niet goed schoongemaakt het rook er erg muffig (schimmelig). Meubilair ook oud. Geen schone lakens gekregen, wel elke dag schone handdoeken. Voor de wifi moet je betalen. Strand is prachtig dichtbij, even onder de weg door en je staat op het strand. Strand is prima met een leuk restaurantje / ijs tentje erbij. Wees wel vroeg voor de strandbedjes in augustus. Misschien dat andere kamers beter zijn maar onze kamer boven de hoofdingang waren we niet zo enthousiast over.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Barbara Boss19-08-2017

Het was erg druk, maar wel goed!

Over het eten valt niets te klagen, iedere dag was er iets anders op het menu, en je had keuze genoeg. De kamer was schoon, maar gehorig. Wij kregen een kamer buiten het hotel nr. X4, en die stond langs de oprit van auto's van personeel. En achter onze slaapkamer was een kast voor opbergen van gereedschap e.d. Dus deze liever niet!! De zwembaden waren te klein voor het aantal aanwezige gasten (volgeboekt). Ook was er te weinig ruimte rondom het zwembad om te op ligbedden of handdoeken. De hygiene is goed, en het personeel was vriendelijk. Niks op aan te merken!! De leuke winkels en het strand zijn dichtbij, dus om de hoek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ilse09-08-2017

Geweldige vakantie gehad

Ik snap niet dat er zoveel slechte beoordelingen zijn. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Mooie hotelkamer met groot balkon. Leuke animatie, elke avond minidisco, en daarna is er altijd nog een show. Zwembaden zijn misschien een beetje aan de kleine kant, het zwembad met het kinderbad is prima. Het strand is aan de overkant, dus genoeg keus. Daar kun je ook heerlijk zwemmen met jonge kinderen. Locatie is perfect, middenin centrum. En het eten is gevarieerd. We willen zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Lindy09-08-2017

Fantastisch gelegen

Mooie omgeving .bediening super ,zeker Miquel.eten superlekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5B.E. Zoeker03-08-2017

Liever naar de overkant Ariel Chico

Bij het boeken van onze vakantie heb ik getwijfeld tussen App Gavimar Ariel Chico en Hotel Gavimar Cala Gran. Uiteindelijk gekozen voor Ariel Chico, die aan de overkant ligt van Hotel Cala Gran. Hoewel het buffet van Ariel Chico goed is maar niet meer dan dat (voldoende keuze, enigszins Engels georienteerd en frituur maar verder goed), ben ik blij met deze keuze als ik de reviews lees. Goede service en vriendelijk personeel, een reparatie werd direct verholpen. Geen wifi, daarom zaten wij vaak bij Pizzastop op de stoep (5 mtr verder). Geen gezeur over bandjes all inclusive. Genoeg bedjes bij het zwembad. Kamers zijn goed en worden regelmatig schoon gemaakt. Wij hadden een 2 kmr appartement met slaapbank, die superfijn was. Dus mocht je nog gaan, overweeg Ariel Chico.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Atie24-06-2017

Slecht onderhouden zwembad!

Tegels los waardoor er iemand 30 cm doorheen zakte. Pas 5 minuten voor vertrek excuses van manager!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Hotel Cala Gran / Costa del Sur info