Hotel Cala Gran / Costa del Sur

Hotel Cala Gran / Costa del Sur

7.5Goed

Spanje, Mallorca, Cala d'Or

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gran / Costa del Sur voor je op een rij gezet:

• Animatie

115 reviews over Hotel Cala Gran / Costa del Sur

• 2018
    8Ko15-09-2018

Prima locatie voor een heerlijke zonvakantie.

Prima locatie, dicht bij een baai met zandstrand. Een net schoon eenvoudig appartement hotel. Prima eten, vriendelijke mensen. Airco werkte niet optimaal. Gratis wifi in de lobby was niet beschikbaar als er niet direct bij het hotel was geboekt. Cala d'Or is vooral 's avonds een heel gezellig stadje waar heerlijk kunt eten bij de taltijke eettentjes.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Esther13-08-2018

Geweldige omgeving, goed appartementencomplex

Fijn appartementen complex. We kregen niet de kamer die we hadden geboekt, 1 kamer ipv 2 kamer appartement. Werd later na contact met reisleiding opgelost. Veel overboekingen. Van bijna iedereen hoorde je dat. Wij hadden het idee dat ze dat deden om maximaal geld te verdienen. 1 nacht bij elkaar op de kamer en daarna werd het opgelost. Ligging is echt perfect! Mooie baai. 5 zwembadjes zijn ook prima. Niet buggyvriendelijk. Heel veel trapjes en bijna geen liften. Dat was een nadeel. Schone appartementen. Eten bij halfpension erg Engels en niet heel goed. Weinig variatie maar vaak wel iets eetbaars. Prijs/kwaliteit was goed. Leuke plaatsjes in de buurt. Veel vertier voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Anja Manders31-07-2018

Is heel goed bevallen.zeker voor herhaling vatbaa

Kamer goed, eten prina en pal aan zee. Prachtige baai met strand. Veel terrasjes en ook andere stranden in de buurt. Met bus goed bereikbaar. Personeel bijzonder gastvrij.

Alleen gereisd in juli 2018

• 9S&D23-07-2018

Wij kwamen aan bij het hotel, de eigenaar vertelde dat het hotel overboekt was. Wij werden gebracht naar een hotel aan de overkant, Cala gran Ariël. We hebben hier 1 nacht verbleven. De eigenaar boodt als compensatie drie dagen all inclusive en een kamer met zeezicht. Wij vinden dat ze het erg goed hebben opgelost. Het eten was lekker, nooit koud. Prima kamers, ziet er netjes uit en wordt goed schoon gemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen om het naar je zin te maken.

Cala d’or is een erg mooi plekje. Veel strandjes. Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Davy13-07-2018

Goed hotel

Over het algemeen een prima hotel, je moet natuurlijk niet teveel verwachten van een 3 sterren hotel, maar het belangrijkste is wel het eten is warm en goed, wij zaten hier op het all in concept maar ook dat is prima, je moet alleen wel zelf je drinken tappen/ inschenken, ze maken hier zoveel mogelijk gebruik van plastic bekers, maar wil je graag een glas hoef je dit maar te vragen aan de bar, de kamers zijn voor 3 sterren begrip gewoon goed, problemen proberen ze echt op te lossen. Makkelijk daarbij is ook 2 meiden die Nederlands spreken bij de receptie, kwa zwembaden ook niks te klagen, ze zijn niet groot maar het zijn er 4 verspreid over het terrein. Strand en centrum zeer dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Didier26-06-2018

Super ligging, goedvoor 3-sterren

Wij hebben weinig gebruik gemaakt van de faciliteiten van het hotel, alleen van het ontbijt (ondanks dat we halfpension geboekt hadden) en de hotelkamer. Het ontbijt is erg Engels georiënteerd, dus de welbekende gerechten. Op zich weinig mis mee. Het complex bestaat uit meerdere gebouwen, dus kan aanvoelen als een doolhof in het begin. Het grootste pluspunt van het hotel is echt de ligging. De weg oversteken en je bent op het fijne zandstrand van de baai Cala Gran, en 2 minuten lopen en je loopt het gezellige centrum in met de nodige restaurantjes, bars en winkels. De staat van de kamer was redelijk, alles was wel verouderd maar nog niet te versleten. De schoonmaak is iedere dag goed. Alleen snapten de schoonmakers niet dat de fooi die we achterlieten op het dressoir voor hen was, dus die bleef netjes liggen iedere dag. Minpunt van de kamer: ontbreken van een koelkastje. Al met al niet veel aan te merken op dit 3-sterren-hotel.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Kleintje10-06-2018

Fantastisch!

Wij hadden ons erg druk gemaakt om te gaan omdat we slechte reviews lazen van het eten. We waren met een baby van 10 maanden en het was ik 1 woord geweldig! Super vriendelijk personeel, leuke animatie, prima eten in buffetvorm. Voor ieder wat wils en ruime keuze! Snap echt niet dat mensen zo zeuren dat t niet goed was. Je moet ook zo denken, je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en prijs kwaliteit is in dit hotel meer dan goed!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8Brigitte09-06-2018

Voor een strakke prijs een leuke vakantie

Het hotel ligt op een zeer mooie locatie: nog geen twee minuten lopen van het centrum van Cala D'or als de baai (genaamd Cala Gran). De kamers verschillen echter in kwaliteit, zo hadden wij een ruime kamer met mooi uitzicht en alles functioneerde naar behoren, een ander stel had in tegenstelling daarop een kamer die als teleurstellend werd ervaren. Het eten in het hotel is van goede kwaliteit (smakelijk, warm e.d) , echter is er weinig keuze. Tot slot hebben wij het personeel van het hotel als zeer vriendelijk, behulpzaam en enthousiast ervaren.

Gereisd met partner in mei 2018

• 5Bressinck Andre08-06-2018

Voor Trappenfanaten en zéér ruimdenkende klanten

Op het uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel na is dit een te vermijden bestemming. Krakende liftjes en véél trappen houden je fit. Eten in buffetvorm maar te lang op de warmhoudplaten met alle gevolgen vandien. Weinig variatie en vlees van mindere kwaliteit. Zwembadjes verdeeld over het domein met te weinig plaats voor ligbedden. Alos je zoals wij de pech hebt om in de buurt van de bar en het restaurant te moeten slapen ben je gegarandeerd wakker tot ca 23 uur. Koffie na lunch en diner enkel in de bar te verkrijgen en niet in het restaurant. Géén flessenwater voorzien op de kamers niettegenstaande de All in formule. Deze mensen zien ons nooit terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Carmen05-05-2018

All inclusief = geen aanrader

De kamers, de ligging, het personeel, de service zijn allemaal helemaal goed. Wij zaten 9 dagen all inclusief, maar het eten was echt een groot drama. De eieren waren blauw, de friet is zelfs wit en slap, alles druipt in vet of is nieteens gaar gebakken. Elke dag hebben ze wel iets anders op het menu, maar zowel de lunch als het diner zijn een groot drama. We hebben het elke avond geprobeerd, maar het werd toch uiteten. Al met al was de all in dus geen all in. Het hotel is zeker netjes, maar gewoon voor een logies met ontbijt! Onze kamer rook naar riool, nadat we dit hebben aangegeven kwam de servicedienst dit binnen en 24 uur maken dus daar is niks op te zeggen! Verder hebben wij er een leuke vakantie van gemaakt maar voor ons niet meer dit hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Hotel Cala Gran / Costa del Sur info