Appartement Cala d'Or Playa

Appartement Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartementinfo

Villas Cala d'Or is gelegen op het Spaanse eiland Mallorca. Hier kun je kiezen voor een appartement met privézwembad. Ook heb je bij je appartement een wasmachine. De schoonmaak laat soms wel wat te wensen over. De villa’s zijn gelegen in het binnenland, dus het is wat verder naar zee en een auto huren is aan te raden.

64 reviews over Appartement Cala d'Or Playa

• 8sandra17-10-2013

Betaalbaar en rustig gelegen

Keurig complex, erg schoon en zeer rustig gelegen. Stevige matrassen, zeer ruim terras en fijne douche. Binnen vijf minuten ben je op één van de twee strandjes, deze zijn echter erg druk (herfstvakantie). Veel mooier zijn de baaitjes noordelijk of zuidelijk maar dan heb je wel een auto nodig. Er was elke avond animatie, hier was weinig animo voor. Het centrum ligt op 10 min. loopafstand, dit was een aaneenschakeling van winkeltjes en restaurantjes, niks authentiek maar wal gezellig gelegen in een autovrij centrum.

Anders

• 9edward15-10-2013

Fantastisch met kleine kinderen!

Wij waren hier 2 weken in september en hebben het heerlijk gehad. Hebben al meerde appartementen in Cala d'or bezocht ook met meer sterren, maar ga je met jongere kinderen is dit echt perfect: overzichtelijk, leuk kinderbad en watersplash, schoon en leuke animatie voor de kinderen, aardig personeel en perfecte ligging.

• 9Wilma11-10-2013

super 2 kamer appartement!

Mooi , ruim 2 kamer appartement, goede airco, ruime koelkast met vriesvak. Wij hadden alleen logies geboekt, verse croisants en pistolets kon je gewoon iedere ochtend bij de bar ah zwembad halen. Leuk waterpark, leuke animatie, er werd voldoende georganiseerd voor volw. als voor kids. Strand en winkeltjes op loopafstand, kinderkermisje met trampo's en springkussens ook op loopafstand.

Wij zijn naar Porto Cristo geweest, erg leuk dorpje met haventje en super mooi strand.

• 9Erik Dols27-09-2013

Beste plek met kleine kinderen

Leuk complex voor met name families met kleine kinderen. Leuk zwembad, prima appartement, wij hadden nog niet gerenoveerde appartement (voordeelkamer) maar was prima en had alle voorzieningen. Binnen 10 minuten in centrum van Cala d'or en of op strand.

• 8Erik Dols17-09-2013

Prima appartementen met centrale ligging

Mooie ruime schone appartementen, uiteraard wel uitgaand van 3 sterren niveau. Leuk zwembad voor kinderen met veel ligstoelen. Enige minpuntje betalen voor internet.

• 8Marije29-07-2013

Prettig verblijf met jonge kinderen!

Cala d'or playa is een prima hotel. Algemene indruk is schoon, kindvriendelijk en overzichtelijk. Het appartement zelf is ruim, meubels wat verouderd. De gewone bedden zijn prima, de banken in de kamers... Hmm. Voor kinderen oké, maar voor volwassenen zijn de matrassen echt te dun. Keukentje goed ingericht, fijn groot balkon. Ligging van het hotel is leuk. Winkels en twee stranden dichtbij. Met kleine kinderen is het heerlijk om in het zwembad te zijn en de waterspeeltuin is erg leuk! Het hotel heeft een eigen restaurant, en daar kun je prima eten. Bestel wel van de kaart en laat je NIET verleiden tot een buffet! Het eten is dan niet best, en ze wagen het zelfs om voor het kinderbuffet (friet, worstjes en hamburgers en een glaasje drinken) €10 te vragen!! Niet doen! Wij hebben een prima verblijf gehad, de kinderen een geweldige tijd. Een nadeel: de muziek gaat 's avonds erg lang door en de gangen van het hotel zijn heel gehorig. Lastig slapen voor de kinderen.

Familie

• 9Petra12-06-2013

Dicht bij het strand :-)

Appartementen complex Cala d'or is een heerlijke plek om met kinderen heen te gaan. Het complex is ruim opgezet, schoon, mooi ( beetje koud) zwembad. Groene, veilige omgeving op loopafstand van leuke winkels & restaurant. Er zijn twee kleine stranden op 5 min. Lopen. Heel geschikt met kleine kinderen. Wij zijn 5 dagen geweest en zelfs dat was de moeite waard. Ik zou hier zeker weten weer heen gaan. Ik zeg boeken...

• 9Tina14-09-2012

Aanrader!

Deze appartementjes zijn gezien de prijs een absolute aanrader. Cala d'or is een leuke levendige plek waar genoeg te doen is voor de toeristen. Cala d'or playa zelf ligt op korte wandelafstand van het gezellige en levendige centrum, maar tegelijk is het ver genoeg gelegen om niet te veel gestoord te worden. September is laagseizoen dus er waren vooral gezinnen met jonge kinderen. We kunnen ons voorstellen dat in het hoogseizoen het overal veel drukker is, zo ook in het hotel, met als nadeel dat de ligstoelen bezet kunnen geraken. hier hadden wij echter deze periode geen last van. Personeel is super vriendelijk en de animatie is super voor volwassenen en zéker dik inorde voor kinderen. De appartementen zelf zijn ruim en goed onderhouden, alleen de bedden en kussens zijn wat hard. Misschien niet de modernste maar ik heb er veel meer verouderde gezien voor een véél duurdere prijs. Voor ons een perfecte vakantie en het is de eerste keer dat ik oprecht kan zeggen: hier kom ik terug!

• 7Robin31-08-2012

Prima maar meer ook niet...

De omgeving Cala D'or is niet mooi tenzij je van toeristen gebieden houdt. Albufeira/Chersonissos of Cala D'or...allemaal hetzelfde! Ook dit appartement ligt in een wat oudere buurt van de stad. De haven daarintegen is wel een aanrader.

Dan het complex; van buiten prima echter de meubelen in de appartementen zijn duidelijk veroudert. De bedden zijn hard en de airco stonk. Dit was het negatieve. Rest is alles wel ok. Veel ruimte en op zich een leuke indeling van het park. De mensen van het park zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Daarover geen klacht. Het park klopt wel op haar manier maar "nieuw" is het duidelijk niet. De prijs is dan ook niet helemaal wat in de brochure wordt aangegeven. Het eigen restaurant is eenvoudig maar goed. De accommodatie is wel kindvriendelijk.

• 9M. Hofstee28-06-2012

Toeristische plaats, maar wel luxe!

We zaten in een ruim appartement voor 2 personen, met een ruime woonkamer, groot terras en ruime aparte slaapkamer en badkamer met bad. Alles voorzien van airco. Vanaf het balkon een piepklein streepje zee te zien. Geen overlast gehad van het zwembad, daar was het ook erg rustig, wij zijn buiten de vakanties om gegaan. Alle ruimte om een ligstoel uit te zoeken. Één onvriendelijke receptioniste, het barpersoneel was erg vriendelijk. Vanaf het hotel loop je binnen 5 minuten naar één van de baaitjes, waar het van stikt. Het plaatsje is ontzettend toeristisch ingericht en de kleine supermarktjes zijn duur. Zonder auto is het echter lastig om naar een grote supermarkt te gaan.Wel vind je op elke hoek een pinautomaat, dat is dan wel weer een voordeel. De bars (pubs, alles ingericht op Britten), serveren lekker maar vet eten en de Sangria is overal heerlijk en goedkoop. In het centrum van Cala D'Or kun je goed eten voor een fatsoenlijke prijs.

15 tips over Appartement Cala d'Or Playa

• SP, 02-06-2014

Auto regelen via receptie bij Roig. Snelle en goede service, niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar. Ga lekker met de auto een dagje naar Palma (ongeveer 45 minuten), daar heb je diverse ondergrondse parkeergarages.

• Wilma, 11-10-2013

Huur een auto en ga op zondag naar een bezienswaardigheid, bv grotten van drach.of waterpark..op zondag heel rustig omdat er dan geen touringcars komen.

• Erik Dols, 27-09-2013

Autohuur bij Roig via internet is goed en voordeliger dan via een tussenpersoon of op kantoor van Roig.

10 vragen over Appartement Cala d'Or Playa

• Yvonne, 21-07-2019

Handdoeken

Zijn er bij het appartement ook handdoeken of alles zelf meenemen?

• Lin, 16-04-2019

Vakantie

Hallo, Wij gaan dit jaar in augustus hier op vakantie met een zoon van 4 en dochter van dan net 1 jaar. We willen niet teveel mee nemen aan gewone luiers. Weet iemand ook of er ook gewone luiers te koop zijn in het resort. En ik zit te denken aan eventueel wat potjes groente mee te nemen straks vind ze het eten niks en dan hebben we toch nog zelf iets bij ons. Of is dat daar ook eventueel ook te koop?

• Mark, 30-04-2016

Babyfoon

Hallo,

Wij gaan begin mei naar dit complex. Heeft iemand tips/kamernummers welke appartementen dicht bij het zwembad liggen ivm het bereik van de babyfoon?

Appartement info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk