Appartement Cala d'Or Playa

Appartement Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartementinfo

Villas Cala d'Or is gelegen op het Spaanse eiland Mallorca. Hier kun je kiezen voor een appartement met privézwembad. Ook heb je bij je appartement een wasmachine. De schoonmaak laat soms wel wat te wensen over. De villa’s zijn gelegen in het binnenland, dus het is wat verder naar zee en een auto huren is aan te raden.

64 reviews over Appartement Cala d'Or Playa

• 9Edward Suppers05-10-2014

Weer geweldig!!

Na vorig jaar hier te zijn geweest in september 2013 ook nu weer naar Cala d'or playa gegaan in september. Net als vorig jaar ook nu weer een heerlijke tijd gehad. Voor ons zoontje van 3 jaar de ideale plek met het mooie zwembad, watersplash en speeltuin en alles binnen 1 oogopslag te zien. En ook voor de ouders is er een heerlijk zwembad en bubbelbad. Alles ligt op wandelafstand zoals strandjes en het gezellige centrum van Cala d'or.

• 8Daphne29-09-2014

Erg mooi voor kleine kinderen

De kamers waren schoon, ruim en van de nodige gemakken voorzien. Er zit een ruim balkon bij en de bedden waren prima. Om de dag schoonmaak en schone handdoeken. Personeel was zeer vriendelijk en er was voor onze drie jarige dochter voldoende animatie. Het hotel ligt dicht bij de vele restaurantjes en barretjes en voor de kleintjes zijn er twee plekken waar ze lekker op het springkussen kunnen, een rondje op de skelter of in de draaimolen. Het zwembad is echt erg leuk want het ligt goed omsloten door het hotel en een hoteltuin met hek dus je hoeft amper bang te zijn dat ze r van door gaan. Er is een duidelijke plek voor de kleintjes, met speeltuin en waterparkje. Het dichtstbijzijnde strand is ongeveer 5 a 10 minuutjes lopen. Eten hebben wij buiten het hotel gedaan dus daar kan ik niet zo veel van zeggen. Al met al een zeer geslaagde vakantie en voor mensen met een normaal verwachtingspatroon een echte aanrader.

• 8jackmonsieurs26-09-2014

Gunstig gelegen Appartement

Zeer gustig en toch rustig gelegen appartementencomplex, 10 minuten lopen van het centrum en ongeveer 300 meter van de mooiste baaitjes van Cala d'Or. Ruime, zeer schone kamers met mooie vrij nieuwe badkamer. Zeer groot balkon. Wij hadden appartement 122, gelegen op de 1ste verdieping en uitzicht op het vrij grote zwembad. volop ligbedjes en parasols. Kinderbadje, waterspeeltuin en gewone speeltuin. Handdoeken werden regelmatig verwisseld. WIFI werkt kostenloos alleen bij de receptie en zwembad. Wel lastig dat je een code krijgt van 3 uur, zodat je elke keer naar de receptie moet om een nieuwe code te halen. Verder was het opvallend dat de (nieuwe) badkamer geen afzuiging had. Idd harde bedden, maar voor ons geen probleem. De airco had er moeite mee, maar was wel te doen. Gratis priveparkeerplaats voor de huurauto is wel fijn. Prijs/kwaliteit verhouding prima.

• 9Simone 11-08-2014

Super met kleine kinderen

Mooi appartement, met uitzicht over groen parkje. Precies groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Iedere dag schone handdoeken. Entertainment genoeg en voor kleine kinderen ideaal. Enig minpuntje is dat het bed erg hard is. Eten is niet de moeite om erbij te boeken, in de omgeving genoeg eetgelegenheden waar prima te eten is.

• 8mbroders08-08-2014

Veel waar voor je geld

Complex is goed onderhouden. Prima kamers met airco. Leuk balkon.

Kinderen van 3 en 5 hebben zich prima vermaakt. Zwembad was topper.

Animatie waren ze ook nog soms voor te porren. Heel aardig! Keertje luchtkussen, dansen en schminken.

• 7rene30-07-2014

Gemiddeld

Prima ligging, geschikt voor gezinnen. Kleine kamers(goed voor 2pers), kan schoner. Vriendelijk personeel. Strandbed reserveren met handdoek verboden! Genoeg bedjes beschikbaar dus

• 9Ingrid groos28-07-2014

geweldig

het app/hotel cala dór playa is precies zoals het beschreven wordt. Mooie schone kamers, lekker ruim. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed, alles wat je wilt is er. Het klopt wel dat het zwem water wat fris is maar als het heel warm is, is het water ook weer zo opgewarmd. Er is voor kinderen genoeg animatie. Het app/hotel ligt in een doodlopende straat dus geen extra herrie van mensen die langs lopen

Met vrienden

• 8Moza20-06-2014

Heerlijke plek

Boven verwachting goed. Complex is schoon en leuk van opzet. Niet te massaal, maar toch met alles er op en eraan. Strand en dorp is prima te belopen. Wij hadden een auto zodat we ook wat van de omgeving konden zien. Eiland is eigenlijk prachtig. Wij waren er in de meivakantie en dan s het niet superdruk maar wel gezellig.

• 9Mark14-06-2014

zeer geschikt voor gezin met jonge kinderen

Heerlijke plek voor jonge gezinnen. Ruime en zeer nette accommodatie. Nette badkamer, incl bad. Om de dag schoon beddengoed en handdoeken. Het zwembad is niet super groot maar prima vertoeven. Bij het strand ben je binnen 10 min. lopen. Onze dochter moet glutenvrij eten. Bij de ijsjes staat het mooi vermeld op de verpakkingen, in de supermarkten is e.e.a. te verkrijgen en bij een restaurant/grill op 5 min. lopen is een Nederlandse eigenaar die precies weet wat glutenvrij eten inhoud en zeer bereid is mee te denken. Ook bij dit appartement wisten ze redelijk goed wat de bedoeling was. Patat/ ommelet word netjes apart gebakken. Annimatieteam doet hun best...

• 9SP02-06-2014

Lekker een week er tussen uit!

Appartement is ruim (groot terras) en wordt regelmatig schoongemaakt. Bedden liggen prima (hard matras), kinderstoel en babybedje stonden al klaar. Afhankelijk van locatie appartement zit je dichtbij de receptie en het zwembad, of moet je juist een stukje lopen. Keuken is compleet, airco is gratis en zelf te regelen. Ontbijt hadden we bijgeboekt, is wel redelijk karig, maar goed te doen. Zwembad is onverwarmd met erg koud water eind mei, entertainment kreeg de gasten niet mee. Als je de straat uitloopt zit je direct bij een supermarkt (een van de vele..), als je voorbij de supermarkt de straat rechts in loopt heb je een gezellig straatje met restaurants. Bij Paparazzi goed te eten. Ga je voor de supermarkt naar links, straat alsmaar rechtdoor naar beneden dan kom je in het autovrije deel met gezellige restaurantjes. Eten is redelijk goed, met redelijke prijs/kwaliteit. We hebben een heerlijke vakantie gehad (ondanks de wolken en af en toe een bui).

15 tips over Appartement Cala d'Or Playa

• SP, 02-06-2014

Auto regelen via receptie bij Roig. Snelle en goede service, niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar. Ga lekker met de auto een dagje naar Palma (ongeveer 45 minuten), daar heb je diverse ondergrondse parkeergarages.

• Wilma, 11-10-2013

Huur een auto en ga op zondag naar een bezienswaardigheid, bv grotten van drach.of waterpark..op zondag heel rustig omdat er dan geen touringcars komen.

• Erik Dols, 27-09-2013

Autohuur bij Roig via internet is goed en voordeliger dan via een tussenpersoon of op kantoor van Roig.

10 vragen over Appartement Cala d'Or Playa

• Yvonne, 21-07-2019

Handdoeken

Zijn er bij het appartement ook handdoeken of alles zelf meenemen?

• Lin, 16-04-2019

Vakantie

Hallo, Wij gaan dit jaar in augustus hier op vakantie met een zoon van 4 en dochter van dan net 1 jaar. We willen niet teveel mee nemen aan gewone luiers. Weet iemand ook of er ook gewone luiers te koop zijn in het resort. En ik zit te denken aan eventueel wat potjes groente mee te nemen straks vind ze het eten niks en dan hebben we toch nog zelf iets bij ons. Of is dat daar ook eventueel ook te koop?

• Mark, 30-04-2016

Babyfoon

Hallo,

Wij gaan begin mei naar dit complex. Heeft iemand tips/kamernummers welke appartementen dicht bij het zwembad liggen ivm het bereik van de babyfoon?

Appartement info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk