Appartement Cala d'Or Playa

Appartement Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartementinfo

Villas Cala d'Or is gelegen op het Spaanse eiland Mallorca. Hier kun je kiezen voor een appartement met privézwembad. Ook heb je bij je appartement een wasmachine. De schoonmaak laat soms wel wat te wensen over. De villa’s zijn gelegen in het binnenland, dus het is wat verder naar zee en een auto huren is aan te raden.

64 reviews over Appartement Cala d'Or Playa

• 7Louise12-05-2016

Prima verblijf

Appartementen zijn ruim en schoon. Parkeergelegenheid is prima geregeld. Personeel was wat gehaast bij de receptie. Tegen betaling is wifi in de kamer mogelijk, deze werkt alleen niet altijd. Complex is erg groot en in Cala d'or zijn veel Nederlanders te vinden. Zwembad goed. We waren niet in het hoogseizoen, maar er was wel animatie in het hotel. We hebben er niet gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen.

• 8Wieser21-09-2015

Super vakantie

Appartement was heel mooi. Wij hadden een gerenoveerde kamer, was ( zeker voor Spaanse begrippen) heel modern.Wij waren hier met een baby en er paste makkelijk een bedje bij ons op de kamer. Schoonmaak was prima. Van de 7 dagen zijn ze 5 keer geweest, lieve schoonmaakster. Het enige nadeel waren de kookplaten, waar geen twee pannen tegelijk op konden en dat we via een klein trapje naar ons appartement moesten, dit was Ivm de kinderwagen ietwat onhandig. Zwembad en ligbedden waren prima. Volop animatie,Heel leuk voor iets oudere kinderen. Naar het strand lopen was goed te doen. Er waren verschillende stranden in de buurt.Strand zelf is niet heel groot. Er is geen boulevard waar je overheen kunt lopen. Vanuit het appartement kun je eigenlijk naar twee centra. Een als je de hoofdingang uitloopt en dan langs de supermarkt naar rechts en een voorbij strand cala gran. Mocht je met een echte baby reizen, neem voldoende luiers en voeding mee. Vanaf luiers maat 3 wel te vinden in supermarkt.

• 9Sebastiaan, Melissa en Liam15-09-2015

Enorm genoten!

Wij hebben echt genoten. Het hotel was erg schoon en het eten goed. (Wij hadden half pension) Ons zoontje van 3 vond het animatieteam geweldig, elke avond minidisco en de shows werden enthousiast opgevoerd. Het zwembad was groot en voldoende ligbedjes en het strand ook kort lopen. (Via de achterkant van het hotel snel bereikbaar.) Helaas waren de 7 dagen al snel om, maar deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Hanneke31-07-2015

Leuk appartement

Mooi appartementencomplex net buiten het centrum. Daardoor 's avonds rustiger dan bij accomodaties in het centrum. De wandeling naar het centrum is ongeveer een kwartiertje met jonge kinderen. Overigens heb je om de hoek al de eerste restaurants, dus je hoeft niet een kwartier te lopen als je niet wilt. Zwembad is groot en leuk voor kinderen. Er zijn genoeg bedjes maar wil je een parasol dan zal je vroeg moeten zijn. Voor 9 uur worden trouwens handdoeken van de gereserveerde bedjes afgehaald. Aanbod animatie is erg leuk. Onze kinderen van 4 en 6 hebben aan veel activiteiten meegedaan, ondanks dat het in het Engels was. Aquagym, minigolf, t-shirt verven, tafeltennis, hindernisbaan in het water etc. Supermarktje zit in de straat.

De appartementen zelf zijn basic. Wij hadden een verouderde, dat zag je vooral in de badkamer. Gele kalkaanslag in het bad en een gelig douchegordijn. De matrassen zijn hard. Groot balkon.

Kortom, zeker een aanrader, maar boek dan wel een gerenoveerde kamer.

• 8Familie 21-07-2015

Leuke accommodatie

Voor de tweede keer in Cala d'Or Playa en wederom was het top. Mooie ligging, vooral huisjes 023,024 en 0,25. Kindvriendelijk, vooral gericht op jonge kinderen. Restaurantjes in de buurt, centrum zo'n 10 minuutjes lopen.

• 7Kelly27-06-2015

Leuke plek voor jonge gezinnen

Het appartement was basic, maar prima te doen voor 12 daagjes. Je moet niet uitgebreid willen koken. Het balkon was wel erg ruim! Wij hadden onze net 1 jarige dochter mee en dan krijg je wel een bedje, maar een kinderstoel (bij de Ikea te koop voor een tientje) kan je huren voor €3 per dag! Dit vonden wij redelijk schandalig en hebben we dus niet gedaan. Om de dag wordt er opgeruimd en krijg je schone handdoeken, het bed wordt dan opgemaakt, maar misschien 1x verschoot. Zwembad is erg leuk voor kleine kinderen door het waterpark! Als je een plekje bij de parasol wilt voor schaduw moet je vroeg zijn, officieel mag je geen bedjes reserveren, maar dit wordt wel gedaan en er wordt niet op gelet. Personeel bij het zwembad (bar) is erg vriendelijk.

• 9Marije25-01-2015

Prima plek voor vakantie!

Wij waren hier in 2013 op vakantie met twee kleine kinderen (toen 2 en 4) en hebben een heerlijke tijd gehad. De appartementen zijn ruim en vooral het balkon is geweldig groot. Bijna dagelijks wordt het appartement schoongemaakt en alles ziet er netjes uit. Voor de kleintjes genoeg te doen, heerlijke waterspeeltuin en strandjes op loopafstand. Het supermarktje (spar) vlakbij, waar je eigenlijk alles wel kunt krijgen. Restaurant van het hotel heeft prima eten, stadje dichtbij met ruime keuze aan restaurants. Minpuntjes: animatie gaat tot 23.00 's avonds door en dat zorgt wel voor geluidsoverlast voor kleine kinderen. Ook de gangen zijn erg gehorig. Maar verder een prima hotel voor een heerlijke vakantie!

• 9L-H21-01-2015

Super vakantie.

Mooie appartementen, op loopafstand van de winkels en restaurant. Genoeg stranden in de buurt. Bij appartementen complex heerlijk zwembad + kinderbad. Word ook genoeg voor kinderen georganiseerd overdag en 's avonds. Ga zo weer terug. Appartementen ook erg ruim en alles erbij.

• 8Moniek09-01-2015

Heerlijke vakantie, kom graag terug.

Wij zijn hier maar liefst 3 weken geweest!! Met onze 2 kindjes in mei 2014. Nog niet heel erg warm, maar prima. Netjes appartement. Let op dat je gerenoveerde en niet gerenoveerde appartementen kan boeken. De oudere appartementen zijn ook prima en hebben een bad ipv douche. Dit vonden wij met de kinderen juist fijner. Ons appartement zat aan de voorzijde bij de ingang en daardoor geen "last" van de muziek e.d. van het animatie team. Wel de hele dag door bussen om gasten te halen en brengen. Gratis wifi alleen bij de receptie. Hiervoor moet je elke keer een code vragen. Wij waren op basis van logies en dat is prima je kan zelf wat koken 's avonds met de kindjes en gingen overdag lekker lunchen in het dor. In 10 a 15 min loop je naar het drukke centrum met heeeeel veel leuke winkeltjes en restaurantjes.

• 9Denise 06-10-2014

Super vakantie

Prachtig en groot appartement. Dichtbij het strand en het centrum van Cala D'or. Zeker een aanrader. Het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat het zwembad erg koud is.

15 tips over Appartement Cala d'Or Playa

• SP, 02-06-2014

Auto regelen via receptie bij Roig. Snelle en goede service, niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar. Ga lekker met de auto een dagje naar Palma (ongeveer 45 minuten), daar heb je diverse ondergrondse parkeergarages.

• Wilma, 11-10-2013

Huur een auto en ga op zondag naar een bezienswaardigheid, bv grotten van drach.of waterpark..op zondag heel rustig omdat er dan geen touringcars komen.

• Erik Dols, 27-09-2013

Autohuur bij Roig via internet is goed en voordeliger dan via een tussenpersoon of op kantoor van Roig.

10 vragen over Appartement Cala d'Or Playa

• Yvonne, 21-07-2019

Handdoeken

Zijn er bij het appartement ook handdoeken of alles zelf meenemen?

• Lin, 16-04-2019

Vakantie

Hallo, Wij gaan dit jaar in augustus hier op vakantie met een zoon van 4 en dochter van dan net 1 jaar. We willen niet teveel mee nemen aan gewone luiers. Weet iemand ook of er ook gewone luiers te koop zijn in het resort. En ik zit te denken aan eventueel wat potjes groente mee te nemen straks vind ze het eten niks en dan hebben we toch nog zelf iets bij ons. Of is dat daar ook eventueel ook te koop?

• Mark, 30-04-2016

Babyfoon

Hallo,

Wij gaan begin mei naar dit complex. Heeft iemand tips/kamernummers welke appartementen dicht bij het zwembad liggen ivm het bereik van de babyfoon?

Appartement info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk