15 tips over Appartement Cala d'Or Playa

• SP, 02-06-2014

Auto regelen via receptie bij Roig. Snelle en goede service, niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar. Ga lekker met de auto een dagje naar Palma (ongeveer 45 minuten), daar heb je diverse ondergrondse parkeergarages.

• Wilma, 11-10-2013

Huur een auto en ga op zondag naar een bezienswaardigheid, bv grotten van drach.of waterpark..op zondag heel rustig omdat er dan geen touringcars komen.

• Erik Dols, 27-09-2013

Autohuur bij Roig via internet is goed en voordeliger dan via een tussenpersoon of op kantoor van Roig.

• Erik Dols, 17-09-2013

Autohuur via roig en dan via internet, dit scheelt enorm qua prijs. Voor 90 euro een citroen DS3 en voor 87 euro peugeot 208. Voor drie dagen overigens. Eten in de dorpjes zoals campos, felantix is erg leuk en stuk goedkoper. Eten in Cala d'or is soms duurder dan Nederland.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or Playa voor je op een rij gezet:

• Marije, 29-07-2013

Cala d'or is echt een toeristisch gebeuren. Het is heel gezellig om 's avonds naar het stadje te gaan (autovrije gedeelte), maar de restaurants is veelal hetzelfde: veel pizza, pasta en spare ribs. Ook voor de kinderen overal hetzelfde kindermenu... Onze ontdekking was "Regina". Een restaurant met echt lekker eten (gegrilde sardines!) en ook heerlijke lasagne voor de kinderen. Dit restaurant zit tegenover The pirates en in het straatje van Upstairs. Erg lekker eten voor de liefhebber.

• Petra, 12-06-2013

Er zit een heel leuk ijszaakje in het centrum met zelf gemaakt ijs. Daar gingen we elke avond na het eten een ijsje halen. Goedkoper dan een toetje en superlekker... Er zijn twee stranden. Playback Esmeralda is beter geschikt met een kinderwagen.

• Robin, 31-08-2012

Ga niet tijdens het hoog zomer seizoen naar de grotten. Dit is een aanfluiting. Veel maar dan ook echt veel te druk. Niet doen. Wel doen is een dag naar Palma. Beetje buiten de routes en je ziet vele leuke winkels etc. Aanrader in Cala D'or voor eten is Restaurant Aquarius in de haven. Zeer goed eten en ook makkelijk om met kleine kinderen te gaan. Zeker geen aanrader is The Pirates van een nederlandse eigenaresse in het dorp zelf. Veel te duur//te snel geserveerd en...plat nederlands gezeik.

• Wilma, 25-03-2013

Ga gezellig naar de markt in het "oudere centrum"..pak een taxi want het is best een eind lopen, hele gezellige markt die tot in de late avond uurtjes ( afhankelijk van de drukte) duurt...

• Jefrem, 30-05-2012

Wij gingen graag naar het autovrije gedeelte, waar restaurant diferente is. Van een nederlandse eigenaar en met een zeer ruime kaart waar de kok heel wat mee kan! Alles zelfgemaakt!het duurt iets langer maar dan heb je geen instant champignonsaus, fijn personeel en leuk aangekleed!

• M. Hofstee, 28-06-2012

Vanuit het hotel loop je alsmaar rechtdoor tot een rotonde. Daar zit een fruithal waar je goedkoop fruit, maar ook allerlei andere zaken kan kopen. Het is een prima alternatief voor mensen zonder auto, om toch de kosten van boodschappen te drukken.

Net ten noorden Cala D'Or zit een baaitje (voorbij de golfbaan), die alleen te voet te bereiken is. (het staat in een folder uit het hotel) Zeer de moeite waard, het lijkt wel een tropisch paradijsje!

• Tina, 14-09-2012

De baaitjes zijn absoluut prachtig en eens wat anders dan de lange zandstranden. Cala Esmeralda is het dichtstbijzijnde relatief rustig strand in een prachtige baai met bomen als je de schaduw wil opzoeken. Het is dus ook een groene omgeving, wat het des te aangenamer maakt.

Als uitgaansbuurt leek Cala d'or ons niet ideaal (dus absoluut niet te vergelijken met chersonnisos of loret, dan moet je eerder naar el arenal gaan). Er zijn wel veel cafés en goede goedkope eetgelegenheden.

• Edward Suppers, 05-10-2014

tapas eten bij Bodega in het centrum!!

• Moniek, 09-01-2015

Haal je boodschappen bij Cala d'or fruit! Heerlijke verse vis, fruit, groente en vlees en ook andere boodschappen. Scheelt enorm in prijs. De beste tapas eet je bij La Bodega. Omdat wij 3 weken waren hebben we 1 week een auto gehuurd en het eiland bekeken. Dit was super leuk. Ook dierentuin bezocht, Palma Aquarium, stad Palma, Port d'Alcudia en nog veel meer.

• Kelly, 27-06-2015

Wij waren erg te spreken over Old West bij de haven! Leuk, behulpzaam personeel, erg goed eten en heerlijke sangria!

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or Playa voor je op een rij gezet:

• Tini, 17-05-2017

Wij hebben heerlijk gegeten bij La Dolce Vita. Voor een hele redelijke prijs schotelen ze je daar lekkere maaltijden voor. Absolute toppers vonden wij: paella, zeetong en pizza pescatore. Je vindt het restaurant door de straat naar het appartementencomplex terug te lopen. Loop verderop de straat links met restaurantjes en winkeltjes in ( op de hoek zit zit een Indisch restaurant). Loop daarna net zolang de straat in tot je aan de rechterkant een Spar supermarkt ziet. Recht tegenover is het.