10 vragen over Appartement Cala d'Or Playa

• Yvonne, 21-07-2019

Handdoeken

Zijn er bij het appartement ook handdoeken of alles zelf meenemen?

• Lin, 16-04-2019

Vakantie

Hallo, Wij gaan dit jaar in augustus hier op vakantie met een zoon van 4 en dochter van dan net 1 jaar. We willen niet teveel mee nemen aan gewone luiers. Weet iemand ook of er ook gewone luiers te koop zijn in het resort. En ik zit te denken aan eventueel wat potjes groente mee te nemen straks vind ze het eten niks en dan hebben we toch nog zelf iets bij ons. Of is dat daar ook eventueel ook te koop?

• Mark, 30-04-2016

Babyfoon

Hallo,

Wij gaan begin mei naar dit complex. Heeft iemand tips/kamernummers welke appartementen dicht bij het zwembad liggen ivm het bereik van de babyfoon?

• Jennifer , 03-04-2016

Slaapbank

Hallo! Wij gaan voor het eerst met onze kids 3 en 0 jaar op vakantie. Zijn de slaapbanken een beetje te doen?laten jullie ook de kids in de slaapkamer slapen? Groetjes Jennifer

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or Playa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Tjingo
    Tjingo

• Kelly, 05-05-2015

Baby inkopen

Hallo! Wij gaan in juni met onze dochter van dan een jaar naar Cala d'Or en willen uiteraard niet teveel meenemen in de koffers qua luiers e.d. Heeft iemand tips over wat je daar echt NIET kan kopen dus wel moet meenemen? Ik las hieronder al van iemand dat je bijv. (zwem)luiers e.d. makkelijk kan kopen, dus dat scheelt al!

Alvast bedankt!

Rachelvw, 17-06-2015

Waarschijnlijk te laat maar wij zijn hier met een kindje van 11 mnd en ALLES is hier te koop. Het is wel duurder. Er is een ledikantje met lakentje en fleece deken. Met een kleine baby zou ik een eigen deken meenemen. Er ligt een kussen in het ledikantje dus neem een hydrofiele luier mee. Kinderstoel is te huur EUR 3,- per dag. Wij hebben een klein opblaas zwembadje gekocht hier omdat het zwembad een beetje koud is en onze dochter vind het eng.

• Karin, 27-08-2013

Weten jullie wat de kostene n mogelijkheden zijn van wifi?

Erik Dols, 27-09-2013

6 euro per dag (24 uur)

jennifer, 04-10-2013

heeft er iemand de de code en wachtwoord voor wifi?? :-)

• Nikki, 15-08-2013

Weer in september

Wie kan mij meer vertellen over het weer rond 18 september op Mallorca.

Erik Dols, 27-09-2013

Perfect!

• stephanie, 14-05-2013

wasmachine

Is er ook een wasmachine aanwezig?

Petra, 12-06-2013

Helaas is er geen wasmachine.

Marije, 27-01-2015

Er is beneden een wasruimte. Vraag bij de receptie, en dan kun je tegen betaling zelf de wasmachine vullen. (Ik weet de kosten niet meer, maar je krijgt dan de sleutel voor het washok en een blokje wasmiddel mee.) Ook is er een droger, dus je kunt eventueel ook je was drogen als je niet alles op het balkon wilt hangen.

• johan, 09-07-2012

baby 10 mnd

hoi, eerste keer met een baby van 10 mnd op vakantie en mallorca, met veel vragen pampers meenemen? potjes meenemen? hoeslakens baby bedje meenemen? uit eten met gemakkelijke baby?

Petra, 12-06-2013

Er zijn veel winkels in de buurt waar je babyvoeding, pampers en zwemluiers kan kopen. Hoeslakens worden om de 3 dagen verschoon. Misschien een trappelzakje meenemen. Mijn dochter is 16 maanden en we zijn een aantal x uit eten geweest. Er zijn veel leuke restaurants in de buurt, maar dan moet je de winkelstraat helemaal uitlopen en ander ff bij de receptie vragen.

• Karin, 20-07-2011

Pampers en olvarit voeding te krijgen?

We zijn nog nooit op mallers geweest, met kleine kinderen. Ons kleinste meisje is net 1 en heeft nog en lampet aan. Kan ik deze Daan kopen, of toch aan te raden vanuit thuis mee te nemen. E echte pakkers dan.. Heb geen zin in natte bedjes.. En hoe zit t met de olvarit groente en fruithapjes. Ook daar te krijgen? Ik ben hier hel benieuwd naar.. Alvast bedankt!

Jefrem, 30-05-2012

Molfett luiers daar zijn beter dan de pampers (bij onze kleine dan) 0x doorgelekt! en potjes zijn er zeker te krijgen, geen olvarit voor zover ik wee, maar wel genoeg andere soorten, zeker bij de grotere supermarkt!