Géén boekingskosten

Meer villa info

15 Reviews over Cala d' Or

• 9Anisa El Mousati15-09-2018

Duizelingwekkend mooi

Cala d’or In Mallorca is een must see. De eindeloze en schiterrende mooie baaien zijn ongelooflijk. De straatjes en winkeltjes zijn zalig om in rondt te struinen. Ook al is het niet zo groot, is het best wel een toffe buurt om ‘s avonds een cocktail of 2,3 te nuttigen, zonder al te veel jeugd. Heb er een geweldige vakantie mogen doorbrengen en een plaats om zeker terug te keren.

Gr, Anisa El Mousati

• 6Lotte31-07-2018

Misschien als de kakkerlakken verhuisd zijn...

Kakkerlakken in appartement. sleutel lag niet in de sleutelkluis. Tot 4 uur s’nachts rondgereden voor een sleutel. Stinkt naar kattepis, onaardige eigenaresse Touroperator heeft het prima opgelost. Prive Zwembad was top !

• 8Ronald17-10-2012

Mooie afgelegen Villa

Een mooie verzorgde Villa in het binnenland en ver van zee. Een auto is nodig om wat van het land te zien. Verder een lekker vakantie gehad.

• 8Fam Vleeshouwers19-09-2011

Best een leuke loccatie in een mooi plaatsje

Onze villa was best wel oke, magnetron werkte niet, dat is best lastig als je babyvoeding moet warm maken. Lakens en handdoeken waren erg muf,gelukkig hadden we een wasmachine en konden we ze wassen. Inrichting was er verouderd. Verder was het wel oke.

• 8JV12-08-2009

Moderne villa op fantastische plek

Eind juni via touroperator een villa geboekt in de buurt van Cala d'Or. Zijn terecht gekomen in een villa buiten Cas Concos in het binnenland van Mallorca, ca 15 minuten rijden van Cala d'Or en het strand. Dit was een vrijstaande villa met een schitterend uitzicht en veel privacy. Villa was modern ingericht en van alle gemakken voorzien, twee badkamers en buitendouche, 4 slaapkamers en keuken met grote koelkast en vaatwasser. Netjes aangelegde tuin met schoon zwembad en voldoende ligbedden. Een echte aanrader.

• 4Jacqueline R.08-06-2009

Zwaar teleurgesteld!!

Net terug van 2 weken villa Cala D'Or. Onze villa (Corb Mari) is gelegen in de wijk Cala Egos. 3 slaapkamers en 2 badkamers. Zeer gedateerd huisje zonder privacy met klein zwembad en BBQ aan de straatkant. Alles rook zeer muf, ook in alle kasten. Kleine keuken, zonder vaatwasser en geen lichtpunt op de juiste plaats dus koken later op de avond niet mogelijk. Onbvoldoende kookgerei. Gastoestel niet in orde. Banken en bedden zakte zwaar door. Verder nauwelijks meubilair. Toiletpotten zaten los. Bedden zijn 1 maal verschoond. Hebben zelf onze handdoeken met roestvlekken(?!) gewassen omdat er niet voldoende werd verschoond. Vieze dekens met ranzige vlekken. Kortom alles in deze villa was onvoldoende, ranzig en zeker geen luxueuze villa die de 4 sterren waard is. Voor ons geen villa meer in Cala D'Or

• 1Janet31-03-2009

afschuwelijk

Onze villa was afgrijselijk! Smerig en al dertig jaar geleden aan renovatie toe. De bedden vielen uit elkaar, gaten in de handdoeken, vlekken in de lakens. Gebroken toiletpotten die gelijmd waren. Vriezer zonder lades, die continu ontdooide en plassen achterliet. Een koelkast zonder rekjes voor flessen. Keuken waarvan de tegels na zelf schoonmaken met agressieve reinigers niet geel maar wit bleken. Overal viezigheid. Luiken die van ellende uit elkaar vielen, het nepalarm hing buiten op half zeven. Het enige pluspunt was het zwembad. Onze kinderen waren daar heel tevreden mee. Maar ze wilden niet in ons huis naar de w.c., die door jarenlange viezigheid overal vies was.

• 6heidi30-09-2008

wat een teleurstelling

ook wij hadden een villa van villa's calla dór gehuurd. Het woord villa, de 2 fotootjes op de site en het bedrag wat wij moesten betalen hadden een bepaalde verwachting gewekt. Helaas viel het allemaal tegen. Wij hadden villa Cubbels. Naar onze mening is een villa een vrijstaande wonig, Cubbels was dit dus niet. het was een 2 onder 1 kap en wij hadden overlast van de buren. je kon kinderen horen huilen, meubels horen schuiven. geen privacy in de kleine achtertuin (inkijk van alle kanten) geen kindvriendelijke tuin en zwembad. in de omschrijving werd gesproken over 2 badkamers; het is een badkamer met ligbad, toilet en 2 wastafels en een pijpenlaatje met een douche en wastafeltje. Verder hadden wij last van een groot hotel verderop:'s middags en 's avonds konden wij verplicht meegenieten van het animatie team doordat muziek en microfoons extra hard aanstaan. wij vonden deze woning dus nogal tegen vallen en wij kunnen vergelijken want wij hebben eerder villa's gehuurd......

• 8D&T11-09-2008

relaxed genieten

Wij zaten in villa 'David Cabana' in Portocolom. Is een prachtige villa met een mooi zwembad in een mooi rustiek vissersdorp. In de mooi aangelegde tuin had je veel privacy. Nadeel was dat het aan een drukke doorgaande weg gelegen is. Meubilair, stoffering is ronduit vies en stinkt en ook de kussens voor de tuinmeubels. De bedden zijn slecht. Verder is er genoeg te doen in het prachtige dorpje Cala d'Or. Veel gebruik gemaakt van onze huurauto, welke ook noodzakelijk is, om het hele eiland te verkennen, prachtig!

• 8RMN12-08-2008

Wat een prachtige accomodatie!

Wij hadden Villa Chocolate. Een heel groot goed onderhouden huis met een mooie nieuwe inrichting. Met open haarden 2 zithoeken 4 slaapkamers en 4 badkamers en een apart toilet. Een grote keuken een eetkamer en een groot dakterras. Een prachtige tuin met een niervormig zwembad. De ligging ong 10 autominuten vanaf Cala d'or en boven op een heuvel met enorm veel vrijheid aangezien de eerste buren ook op auto afstand wonen en wat een uitzicht!! Het huis is van een Nederlandse eigenaar die zich ook even voor komt stellen. Een uitmuntend gastheer die wil dat het zijn gasten aan niets ontbreekt.

Villa Cala d' Or info

Het complex