Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over BLUESEA Ses Cases D'Or

• 7W19-10-2022

Prima basic kamer met goede, brede bedden.

Doordat ik samen met mijn vriendin deze beoordelingen las, waren we huiverig geworden voor wat we aan zouden treffen. Dat viel ons alles mee. De kamer is heel basic maar prima. De bedden zijn inderdaad laag maar wel lekker breed. Animatie voor volwassenen stelt niet veel voor. Voor de kinderen was dit wel top, vooral Lorenzo uit Italië met zijn enthousiasme! Wij zaten all inclusive en vonden ontbijt en lunch prima, diner viel echt tegen. Voor de prijs die wij betaalden, kan je ook niet veel meer verwachten. Tip; op loopafstand ligt de prachtige baai Cal de Pou ( met een top beachtent)

• 8Meervrouw28-08-2019

Groot opgezet maar heerlijk appartementen complex

Wij hebben genoten van heerlijke week in dit appartementencomplex. Het Royale appartement wat keurig is onderhouden. Het appartement is voorzien van alles wat je nodig hebt om een fijne vakantie te hebbenses cases do'r is een onderdeel van Club Marthas.

• 4ad van kuijk18-09-2018

niet in bolero

je krijgt een ander appartement als op de foto's en in dat appartement was het echt smerig de mieren liepen over de bank schoonmaakpersoneel was daar ook niet te vertrouwen hebben een jurk gepikt werk van gemaakt maar houden vol niet hebben gedaan dus hebben hebben de mieren het gedaan .maar goed martha s was goed maar boleros verschrikkelijk

• 8Rokebrand18-09-2018

de kleine strandjes super !!

Heerlijke Locatie voor 1 week

• 9Henny klein13-09-2018

Super realexde vakantie gehad , leuk centrum

Super hotel , mooi schoon, prima kamer ,vriendelijk personeel Zwembad ligbedden mag wel om 9 uur open in plaats van 10 uur wij zijn vroege vogels

• 10Fam Telnekes31-08-2011

Wij zijn in juni voor de 4x geweest. Dit jaar zijn onze kinderen en kleinkinderen meegeweest. Helaas moest onze dochter met man en kind eerder naar huis wegens fam. omstandigheden. Het personeel heeft alles voor ze geregeld. Petje je af hoor. De rest van de vakantie hebben we genoten. Zaten met het huisje vlak aan het water. De huisjes zijn dan wel niet zo luxe, maar zijn goed schoon. We zijn blij dat we in Sept nog een keer kunnen gaan,en dan met m'n moeder van 89 jaar die er 2 jaar geleden ook al is geweest,en er alweer naar uitziet om heerlijk bij het zwembad te zitten,en s'avonds van de musicals te genieten

• 8Marielle04-06-2011

Prima appartementen en meerdere zwembaden

Eenvoudige maar prima appartementen. Wij boekten een twee-kamer appartement en verwachtten 2 slaapkamers, we kregen echter een huiskamer en 1 slaapkamer. Met kleine kinderen is het prettig om een grasveld voor je appartement te hebben, dat is echter per appartement verschillend. Je betaald voor alle extra 's, voor een kinderbedje, voor een kinderstoel, voor de tv, voor een waterkoker, etc. Verdeeld over het terrein zijn er meerdere zwembaden, nu was het nog redelij rustig, dus telkens plaats genoeg en ruim voldoende ligbedden. Wij hebben half pension geboekt. Zowel het ontbijt als het diner was telkens prima. Cala Dor is een leuke badplaats met meerdere strandjes, een gezellig centrum en een mooie jachthaven.

• 9Marij vd Steen07-10-2010

Weer helemaal goed!

Het was er weer helemaal goed! Ik had alleen ontbijt geboekt, en dat was goed! Iedere dag alles lekker vers, en gevarieeerd. De pizza's nog steeds voortreffelijk voor weinig geld. Het eten bij bar Nathalie ook nog steeds lekker. Personeel vriendelijk, en de receptie stond me bij met evt vragen of advies. Ik was alleen, maar heb me er geen moment onveilig gevoeld. Er loopt ook bewaking rond trouwens. Ik zat in app casas D''Or, wel wat verouderd, maar schoon, met airco, een heerlijk groot overdekt terras met grote tuin en 2 ligbedden! Mooi eigen zwembad, waar ik af en toe alleen was, zo lekker rustig. Jammer wel dat t zwembadwater vrij koud was, maar ff doorbijten want t was erg warm die week. Om de hoek de winkelstraat met terrasjes en restaurants. Ik ken ze allemaal, om dat ik er voor de 13e x was. Maar heb 1 favoriet inmiddels, en dat is restaurant Marta! ( niet verwarren met club Martha's ) Heerlijke gamba's, mosselen, en gegrild vlees ook voor weinig geld! Topcomplex Martha's!

• 9Mike01-09-2010

Hemel op aarde

Mallorca is een prachtig eiland en met name naar het noord-oosten nog lekker rustig, zoals Cala D'Or. En om 24 uur gaat alles dicht dus geen herrrie tot aan de ochtend zoals in vele badplaatsen. Bij het hotel was in de avond BBQ met orkest en flamingo dansen. Heerlijke vakantie gehad!

• 8fam glaser24-08-2010

leuk!!!

wij zaten in cases dór, wel wat ouderwets maar leuk, met een eigen zwembad, en genoeg ligbedjes. veel kinderanimatie, kinderdisco en avondanimatie. dit begon wel erg laat 22.30, en dat is met kleine kinderen niet altijd vol te houden. het eten was redelijk, veel dezelfde terug komende dingen het is er goed te vertoeven....... het personeel krijgt een pluim...die zijn zo erg lief voor de kinderen!! we hadden half pension en gingen dus soms tussen de middag een heerlijke pizze eten..die zijn erg lekker. het schoonmaken van het appartement was iets minder...we moesten soms 3 dagen met 6 handdoeken doen terwijl we met 4 personen waren.

verder een super vakantie gehad....!!

Aparthotel BLUESEA Ses Cases D'Or info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)