Hotel Barcelo Ponent Playa

Hotel Barcelo Ponent Playa
7,2

8 tips over Hotel Barcelo Ponent Playa

Debbie, 10-6-2013
Een aanrader is een auto huren en dit prachtig eiland verkennen, we hebben veel mooie plekken gezien en komen zeker terug om de rest te bekijken. De eerste autoverhuurder op de hoek (Rigo) die je aan de linkerzijde van de winkelstraat tegenkomt is een prima verhuurbedrijf, een stuk goedkoper dan de grote firma's. Ook een tip; huur voor €,5,- per dag een privé parkeerplaats op de parkeerplaats van het hotel, echt z'n geld waard vonden wij.
Tristan Haurissa, 15-8-2012
Strandbedjes kun je het beste van te voren bespreken bij de meneer van de bedjes op het strand.
de Graaf, 11-8-2012
Huur een auto en ontdek dit prachtige eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Ponent Playa voor je op een rij gezet:

Jeffrey en Patty, 11-8-2012
wij hebben zelf een auto gehuurd en dat was erg leuk verder heb je waterparken en mooie bezienswaardigheden. veel nederlanders engelsen en russen. wij geven dit hotel een ruime 7 het is goed te doen en het is zeker zijn 3 sterren waard maar meer niet. of wij dit hotel aanraden zeker weten het is leuk hotel erg naar ons zin gehad
Wilma van der Horst, 5-8-2012
Wij hebben een auto gehuurd en andere delen van Mallorca gezien. Onze voorkeur gaat uit naar grote stranden, de baaien zijn erg mooi maar in het hoogseizoen is het te klein. Iedereen ligt zowat bij je op schoot, de zee is een pierbad geworden. Cala Major was erg mooi, Cala Monte dragon, dit zijn grotere stranden.
Mandy, 25-6-2012
Ga lekker buiten de deur eten bij de vele restaurentjes.. Loop langs de winkeltjes alleen maar rechtdoor en je komt in het wat drukkere centrum en ga daar lekker eten of een sangria drinken..

corinedejong1, 11-6-2012

Helaas is er kleding van m'n dochtertje op de kamer verdwenen, dit kan niet anders zijn gebeurt dan door de schoonmaak. We hadden al eerder gemerkt dat er door de koffers was gegaan en de laatste dag misten we wat kledingstukken, bij de receptie wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is en dat ze er verder niks aan kunnen doen. Huur dus in ieder geval een kluisje.

In het spaanse barretje Treff aan de overkant kan je gratis internetten. Het hotel vraagt hier zelf 7 euro per dag voor.

celineraves, 23-4-2012
Palma de Mallorca kathedraal, shopping en Pueblo Espanyol. Neem de bus naar Palma, parkeerplaatsen moeilijk te vinden. Markt in Sineu, groots opgezet. Aquarium in Palma ook best mooi.