Aparthotel Ariel Chico

176 reviews over Aparthotel Ariel Chico in het Nederlands

Heerlijk

D.E
16-6-2018

Leuk complex waar veel te doen is. Heel de dag animatie voor volwassenen. Voor de kinderen is er op bepaalde tijden een kidsclub. Animatie team en personeel aardig. Eten altijd genoeg. En voldoende keuze.

Prima verblijf

Aly
25-5-2018

Prima verblijf. Vlakbij winkels, strand en restaurants. Binnen uur in het Noorden en ook La Palma goed te doen, leuk om auto te huren.

Zwembaden waren netjes. Pooltafel en midgetgolf aan vervanging toe. Kamers was prima, netjes en verder niet heel luxe ofzo. Maar je bent er toch bijna niet. Matrassen waren slecht, na een melding kregen we andere. Goede service.

Drinken was prima, eten ook. Genoeg keus en wel wat variatie. Werd snel weer aangevuld. Zit altijd wel wat lekkers bij. Toetjesbuffet met ijs, fruit en taart. Lekker dus 😊. Ontbijt ook Lekker en goed assortiment. Bij diner En lunch eerst vaak wat druk, daarom gingen wij vaak wat later.. dan was het goed te doen! En ja, wil je meer luxe op alle gebieden, dan moet je wat meer betalen. Voor deze prijs wat ons betreft goed genoeg!

Goed hotel

Mariëlle en Bas
26-2-2018

Prima hotel, prima animatie en prima eten. Winkels direct om de hoek en strand op loopafstand. Vooral erg fijn dat er goed rekening gehouden kon worden met lactosevrij dieet.

Super verblijf

Joanna
15-1-2018

Nette en schone appartement, voldoende afwisselend en lekker eten, vriendelijk en behulpzaam personeel en super animatie.

Dichtbij het strand en in het centrum.

Drama

Sylvana
18-12-2017

Slecht eten..lange rijen en geen zitplaats. hotelkamers zijn vreselijk oud.... ook de buitentuinen zijn niet bijgehouden. Kortom vergane glorie. In de buurt ben je na 1 dag uitgekeken.. alleen een mooie maar drukke strand

Heerlijke ontspannen vakantie gehad.

de Vries
11-11-2017

Fijn hotel. Prima appartement, vriendelijke service, goede all-inculusive formule met lekker en gevarieert eten en centraal gelegen. Ook prettig dat er meerdere zwembaden zijn zodat je niet hutje mutje op elkaar hoeft te liggen.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Nooit meer

Inge
25-10-2017

Ons appartement was sterk verouderd en veel was er kapot. De Tegels in de badkamer waren er meerdere van gescheurd en bij de toilet moest je erg oppassen want je haalde je voeten open aan een kapotte vloertegel. Bedden waren zeer slecht!! wiebelde alle anten op , en het matras was slecht veren in je rug en erg smal voor een tweepersoonsbed. Het All-inclusief eten was slecht, vaak niet gaar, taai en smaakloos. En was er al iets lekkers dan was dat gelijk op, en werd het nauwelijks tot niet meer bijgevuld. Zeer regelmatig (dagelijks) waren er drankenmachines leeg als je iets wilde pakken. Je moest dan naar een andere locatie lopen om iets te halen. Het entertainment was echt dramatisch slecht. Een eng. sprekende jongen die zichzelf wel heel erg leuk vond, meer aandacht had voor andere mannen i.p.v de kinderen met de kinderdisco enz enz. show liepen ze bijna naakt op het toneel een onbegrijpelijke show. Te veel om te noemen dus...

Prima! Aanrader!

J.E
20-10-2017

Goed Hotel op een zeer gunstige plek. Winkelstraat loop je gelijk in als je hotel uit loopt. Strand om de hoek. Hotelkamers zijn zo als iedereen schrijft wat verouderd maar prima en schoon. Wij hadden all in dit was prima. Ontbijt was zeker erg lekker. Warme eten niet helemaal mijn ding maar er ligt altijd wel iets wat je lust. Verder alles echt goed geregeld. Zeer vriendelijk personeel. Zeker aanrader en voor herhaling vatbaar. Er was zelfs elke avond nog animatie zoals optreden van een plaatselijke band. Voor in Oktober was het leuk wbt drukte alles zat nog vol, maar was nergens te druk. Auto huren ook erg leuk en goed geregeld. Wij hebben dit bij Roig gedaan op loopafstand vanaf hotel. Ze brengen je zelfs nog terug naar hotel met een busje. Al denk ik wel dat het goedkoper is als je bij de luchthaven boekt. Nu rond de 63 euro per dag betaald maar goed wel leuk dagje rond gereden in een zeer nieuwe fijne grote auto.Top vakantie gehad!

Nooit meer!

Mark
16-10-2017

Receptie slecht, engels was bij hun ver te zoeken.

Personeel onvriendelijk!

Slechte schoonmaak vieze kamers.

Eten slecht! Bijna geen keus.

Animatieteam vriendelijk en leuk!!

Rond 23:30 komen ze je vertellen dat je uit de lobby moet en naar je kamer moet want ze willen geen mensen daar hebben.

Al met al. Voor ons nooit meer dit hotel! Al kreeg ik het voor niks dan nog niet.

Te slecht voor woorden!

Hier komt ik niet meer.

J
16-10-2017

Een mooie locatie, gemaakt door de plaats. Het appartement was erg matig en voldeed niet aan de verwachtingen. We miste een magnetron, waar we heel erg op rekende. Het appartement rook heel erg muf bij aankomst. Het linnen durfde we niet eens uit de kast te halen. De badkamer was ook duidelijk aan vervanging toe, wat was te zien aan alle zwarte plekken tussen de tegels (schimmel).

De animatie viel direct al tegen. Wij hadden hoge verwachtingen van de minidisco. Een hyperactieve jonge Engelsman probeerde quasi grappig toe doen en schrok veel kinderen af door zijn drukke gedrag. Constant verdween hij, omdat het blijkbaar teveel moeite is om iets automatisch af te spelen en hij irriteerde de ouders mateloos met zijn gedrag.

Over het eten ben ik allerminst te spreken. Flauw en smaakloos. Bij sommige gerechten zat een nare nasmaak (vooral de toetjes).

We hebben een aantal aanbieders voor Ariel Chico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ariel Chico in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ariel Chico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ariel Chico scoort een 7.57 uit 10 op basis van 198 reviews.