Aparthotel
7,5

Omschrijving
Ariel Chico ligt vlakbij een mooi zandstrand op Mallorca. Verwacht niet teveel luxe, maar het eten en de animatie zijn goed verzorgd. Alleen de snacks bij het zwembad zijn niet altijd even lekker. De kamers zijn ruim genoeg en schoon. Ariel Chico ligt in het centrum van Cala d'Or. Wil je meer van Mallorca ontdekken, huur dan zeker een auto.

199 reviews over Aparthotel Ariel Chico in het Nederlands

Heerlijk genoten van dit fantastische resort!

Simone Peeters,
17-11-2018

Wij hebben een héérlijke vakantie gehad.

Appartement was prima, mooi schoon, lekkere dikke handdoeken, heerlijke bedden. Hele leuke animatie (dag en avond). Zwembaden waren mooi schoon zwembaden. Het eten was lekker en gevarieerd. Mijn dochter heeft een glutenallergie, door de chef-kok werd iedere maaltijd verteld wat ze allemaal mocht of er werd speciaal iets voor haar gemaakt. CHAPEAU!

Wij hebben heerlijk genoten van dit fantastische resort.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima

Davy Klooster,
5-11-2018

Schoonmaak appartement doet men met een Franse slag,eten is helemaal goed,ze hebben bij zwembad snackjes wat gebakken wordt in roet maar dan echt Roetzwarte frituurvet,zelfs de mandjes waren vergane glorie,voor de rest een prima hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2018

mooi hotel met een mooie ligging bij zee

Claudia klooster,
3-11-2018

Wij zaten in een 2 kamer appartement wel wat simpel en verouderd, maar kwa prijsverhouding prima te doen. Goede bedden! we hadden een heel groot balkon met uitzicht op de spar. Wij hadden all-in bier vond mijn man niet echt lekker verder de cocktails en fris waren uitstekend. Het eten was prima elke dag wel iets lekkers.. negatief puntje het frituurvet bij de snacks die je bij het zwembad weg kon halen was erg vies en zwart. Erg vies! snacks waren meestal sla patat pasta kipnuggets broodje hamburger genoeg keus maar niet uit dat frituurvet.. wij hebben een auto gehuurd De auto stond klaar op airport en zijn hiermee naar cap de formentor gegaan. ook de markt in Santenyi bezocht maar dit vonden wij niet echt veel aanWe zijn ook nog naar de makrt in Inca geweest veel dezelfde dingen maar een erg grote markt aanrader dus veel leren dingen. Hotel personeel zeer vriendelijk doen hun best om het iedereen naar hun zin te maken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Tjingo

zeer goed hotel met uitstekende verzorging.

Corry de Kloe,
31-10-2018

een zeer goed hotel. uitstekende verzorging.wij wilden de volgende dag van studio verwisselen. wij zaten helemaal boven en zijn verhuisd naar beneden. alles werd overgedragen. eden zeer rustig hotel met een fantastische keuken. zeer fijn personeel achter de balie.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

zeer vriendelijk personeel receptie, en goede service restaurant, er waren veel gehandicapten, waarvoor complex Ariel Chico redelijk goed geschikt is.

behalve bad in badkamer, zou douche moeten zijn. hadden reis geboekt via reisbureau was prima geregeld, maar hostess touroperator was onbehoorlijk, en gaf eerst te kennen (in het Duits) , dat wij geen klant bij hun waren, na aandringen onzerzijds kwam zij er achter dat we toch klant waren, er kon geen vriendelijk woord van af, dus ook geen hartelijk welkom of verdere info over Mallorca, dus werden we daar aan ons lot over gelaten

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk

van Oort,
7-9-2018

Wij hebben genoten! Goede service vriendelijk personeel en gevarieerd eten!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Wij komen hier niet weer

Puck,
1-9-2018

Wij kwamen hier s’avonds om 23:00 binnen na een busreis van 2,5 uur . We konden gelukkig nog een broodje eten. Verder moet je overal voor bijbetalen Wifi voor 1 apparaat €20,- per week .we moesten op de dag van vertrek om 11:00 de kamer uit , terwijl wij de eerste dag wel de hele dag betaald hebben . Dus een paar uur zwerven ,met uitchecken kunnen de koffers niet in een afsluitbare ruimte die is er wel maar niet voor Nederlanders schijnbaar.personeel restaurant en bar vriendelijk . Balie personeel is er niet voor om je het zo makkelijk mogelijk te maken .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Het is een onvriendelijk verouderd Hotel/App.

Hendriks,
17-8-2018

Wij zijn in dit app. 10 dagen 7 augustus All In met twee jongeren van 19 jaar geweest. Het ontvangst was zeer slecht en onze kamers waren niet klaar zodat we een nacht in een stinkende hotelkamer moesten overnachten. Volgende dag kregen we uiteindelijk onze app. kamers en dat was een tegenvaller. De app. zijn echt aan een update toe. Alles is verouderd zoals aan de binnen als aan de buitenkant van het gebouw. Het wordt slecht schoon gemaakt en het eten is zeer saai vet en weinig keus en elke dag het zelfde zoals pasta vis kip en sla . Verder is daar de vriendelijkheid naar de Nederlandse klanten ver te zoeken. Heel veel Engelsen en Fransen zijn daar van harte welkom. Nee hier moet je als Nederlander niet zijn . Dit hotel /App. is geen aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ik vond het een erg fijn hotel. Eten was goed en gevarieerd. Alleen het drinken wat minder. Beetje een chloorsmaakje aan het water en miste toch een beetje verse sapjes ofzo. Er was voldoende aan cola en dat soort frisdranken. Sfeer was goed. Personeel super vriendelijk en altijd behulpzaam. Vooral de Spaanse dame rond 40/50 jaar. Wat een lieve en leuke vrouw! Vond de bedden niet zo super maar ach het was maar voor een weekje. Je kon ze ook niet fijn tegen elkaar aanschuiven om een 2 persoonsbed ervan te maken. Kamer was verder prima en er werd elke dag schoongemaakt. Omgeving zag er leuk uit veel winkeltjes en barretjes. Strand is prachtig, echt 3 x vallen en je bent er. De zwembaden prima. Er zijn er in totaal 4. De grote is overdag wel druk. Miste daar bijvoorbeeld wel een beetje iets van een glijbaan voor de kids. Er was een speeltoestel, helaas wel verouderd. Prima voor een weekje, maar langer zou ik niet aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

geweldig

M,
9-8-2018

Leuk hotel, goede ligging, aardige mensen bij de receptie, zeer behulpzaam, leuke shows, goed eten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ariel Chico in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ariel Chico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.