Aparthotel Ariel Chico

Aparthotel
Aparthotel Ariel Chico
7,6

191 reviews over Aparthotel Ariel Chico in het Nederlands

Ik vond het een erg fijn hotel. Eten was goed en gevarieerd. Alleen het drinken wat minder. Beetje een chloorsmaakje aan het water en miste toch een beetje verse sapjes ofzo. Er was voldoende aan cola en dat soort frisdranken. Sfeer was goed. Personeel super vriendelijk en altijd behulpzaam. Vooral de Spaanse dame rond 40/50 jaar. Wat een lieve en leuke vrouw! Vond de bedden niet zo super maar ach het was maar voor een weekje. Je kon ze ook niet fijn tegen elkaar aanschuiven om een 2 persoonsbed ervan te maken. Kamer was verder prima en er werd elke dag schoongemaakt. Omgeving zag er leuk uit veel winkeltjes en barretjes. Strand is prachtig, echt 3 x vallen en je bent er. De zwembaden prima. Er zijn er in totaal 4. De grote is overdag wel druk. Miste daar bijvoorbeeld wel een beetje iets van een glijbaan voor de kids. Er was een speeltoestel, helaas wel verouderd. Prima voor een weekje, maar langer zou ik niet aanraden.

geweldig

M
9-8-2018

Leuk hotel, goede ligging, aardige mensen bij de receptie, zeer behulpzaam, leuke shows, goed eten

Prima hotel met goed eten en goede zwembaden.

Annemarie
9-8-2018

Het hotel is gewoon goed. De negatieve recensies zijn echt zeer overdreven. Service is het hotel ook uitstekend. Hard werkende mensen en vriendelijk en behulpzaam. Het is ook hoe je zelf bent! Het eten is uitgebreid, voor elk wat wils. Het hotel ligt aan de goede kant van Cala D'or. Schoonmaak goed, Animatie moet je van houden maar je hoeft natuurlijk niet mee te doen. toen wij er waren voornamelijk Nederlanders, Fransen en Duitsers.

Toen wij weg gingen kwamen er veel Engelsen ( 7 aug.) Dat is toch wel wat asocialer volk. Komen waarschijnlijk voornamelijk voor het bier en het zwembad.

Geen feestende jongeren in het hotel. Mensen achter de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. De mensen die dit hotel een onvoldoende geven zijn gewoon vreselijke zeikerds!!!! Blijf thuis als je chips en nootjes mist. En daar een groot ding van maakt. Er was genoeg te eten. De bedden zijn prima. Niet zo hard als in Griekenland. Aanrader Ariel Chico!!!

BeachCheck

Geweldig met alles wat je nodig hebt!

Bianca
9-8-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Tieners van 13-16 jaar bij. Zeer vriendelijk personeel. Ook 2 Nederlandse. Als er iets is kun je het melden en wordt meteen opgelost. Als je niets meld weten hun het ook niet en moet je niet klagen. Geweldige ligging. Zwembad aan de deur. Niet druk omdat er 3 grotere baden zijn. Strand super dichtbij. Kun je zo even op en neer lopen. Ook

Leuk om naar de jachthaven te wandelen. Heel de dag is er animatie voor groot en klein. Kamers worden elke dag schoon gemaakt als je kaartje aan de deur hangt en handdoeken verschoond. Eten volop keus. Stokbrood, pistoletjes, geroosterd brood, croissantjes, chocolade broodjes, ei, spek, kaas, worst, sla , komkommer, tomaat, friet, gebakken aardappels. Elke dag 2 soorten vlees en vis en soep en groenten en rijst en gebak en toetjes en ijs ensalades. Alles is aanwezig. Als het dan nog niet goed is moet je niet naar all in hotel gaan.. ;)

Prima hotel

Patricia
8-8-2018

Hotel is prima. Alles is oké, maar met kleine aandachtspunten kan het hotel beter worden. Bijvoorbeeld geen goede morgen bij het passeren van de receptie, niet al te vrolijke kamermeisjes (niet onbeleefd, maar een lach kan er bijna niet vanaf). Allemaal kleine dingetjes die jammer zijn, hierdoor mist net de éxtra beleving.

De kamers zijn prima, niet luxe, maar als je dat wilt moet je 4-sterren boeken. 3 keer per week schoonmaak van het appartement, elke dag (behalve zaterdag) schone handdoeken. In zowel woonkamer als slaapkamer een airco, heel fijn.

Eten is ook prima, maar niet heel bijzonder. Helaas geen echt kinderbuffet wat jammer is gezien de vele kinderen in het hotel.

De ligging van het hotel is super. De straat uit en je staat binnen 3 minuten op het strand, spar supermarkt op 3 minuten lopen, souvenirwinkels in overvloed. Straat met veel restaurants ook op 5 minuten lopen.

Geweldige vakantie gehad.

Familie Arentsen
8-8-2018

De laatste 2 weken van juli in dit hotel verbleven. We zaten in een ouder appartement, maar een zeer ruim appartement met een geweldig uitzicht op het strand. Dit uitzicht maakte alles goed. Ja de kamer is gedateerd, maar de matrassen en de douche waren prima. De rest voor lief genomen. Maar het zou niet verkeerd zijn om deze appartementen ook te vernieuwen. Het eten was prima voor 3 sterren. Genoeg keuze. Het grote zwembad was ook prima. Inderdaad geen handdoekjes leggen, maar wel parasol reserveren. Om 9:30 ging de ketting van de ligbedjes en kon iedereen een ligbed pakken. De parasols waren dan wel bezet. Maar ga er rond 9:00/9:15 uur staan en je hebt ook een parasol.

Animatie was top, vooral de liveshows.

Respect voor het personeel. Zij werken hard en maken lange dagen.

Strand is op nog geen 5 minuten lopen. Klein strand waardoor het er erg druk is.

Cala D'Or zelf is een erg gezellig dorp, veel restaurantjes en winkels.

Nooit meer

Ruitenberg
7-8-2018

Hotel is verouderd en wel aan renovatie. toe airco lekt in de kamer. Kamers zijn niet echt schoon. Bedden liggen slecht. Eten is niet slecht maar zeer weinig keuze.eet zaal is te klein waardoor je vaak moet wachten. Ook bij het eten zelf het vlees bijvoorbeeld lange rijen.zwembaden zijn wel perfect. Wel handdoekje leggen. En de manager is een hele vervelend man. Zeker niet klantgericht echt een grote chagrijn.voor ons nooit meer

Het was fantastisch en prachtig!

kim
6-8-2018

Het was een geweldige tijd in dit hotel. S avonds laat aangekomen, en er was nog avond eten voor ons bewaard. ontbijt en avond eten is prima, genoeg om uit te kiezen. Er zijn 2 kleinere zwembaden die zitten tussen de hotel kamers, die zijn al van een goede grootte. Dan hebben ze aan de overkant van de straat een heel groot zwembad, fijn zwembad, daar zit een klein kinder badje bij. Stoelen worden al vroeg gepakt. Rond de middag zijn er genoeg stoelen vrij. De meeste mensen hadden all in clusive, wij hadden half pension. We hebben 3 dagen een auto gehuurd en dingen bezocht, echt aan te raden! In de staat is savonds veel leven, erg leuke souvenirwinkeltjes en heel veel leuke terrasjes. Het strandje is minder als 1 min lopen en is prachtig! Over de kamers niks te klagen, worden goed bijgehouden. conclusie, allemaal pluspunten.

Super!

Renate op den Kelder
6-8-2018

Wij hebben een geweldige tijd gehad, kamers, eten, zwembaden,strand en het centrum zo dichtbij... alles voortreffelijk. Door het hotel en touroperator met alle vragen goed geholpen. Ook op het vliegveld goed geholpen door een ouder meneer van Thomas Cook toen mijn kofffer kwijt was en daarna in het hotel bij de receptie en door de reisleiding van touroperator alle hulp gekregen! Super, ik raad iedereen dit hotel aan!

Familie Bruyns
6-8-2018

Wij waren met 10 personen en iedereen vond het geweldig, ales was goed er is niks negatiefs te melden over Ariel Chico.

Erg goed dus zeer aan te raden

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ariel Chico in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ariel Chico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ariel Chico scoort een 7.6 uit 10 op basis van 213 reviews.