Hotel Antares

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag14°7°
Hotel Antares
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Antares voor je op een rij gezet:

Laatste review

Top voor leuke prijs

Peter Delsing,
25-6-2015

De nieuwe eigenaren doen er alles aan om het u binnen het hotel zo aangenaam mogelijk te maken, Vriendelijk en behulpzaam, Het hotel ligt midden in het centrum, op nog geen 5 minuten van het strand, met daarbij een leuk gezellig betaalbaar terras, Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt, om de dag schone handdoeken, en linnengoed 2x perweek. Bedden en matrassen en kamer ok. Wij hadden half pension van het ontbijt moet je je niet veel voorstellen, beetje engels georienteerd, maar daar moet je dan maar even doorheen kijken, avondeten uitstekend.. Voor ons was het zeker de moeite waard, en voor herhaling vatbaar, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding, geen klagen. Wij zullen zeker nog eens terugkomen, in dit leuke kleine familie hotel. Gezien de ligging en de vriendelijkheid een aan te raden hotel.

Kenmerken

Top voor leuke prijs

Peter Delsing
25-6-2015

2006

Antares is een goedkoop, simpel hotel met een perfecte ligging. Vrijwel midden in het centrum en 2 minuten lopen van het strand.

Het eten is slecht, vooral het ontbijt.

De kamers zijn klein, rot bedden maar een lekkere douche, airco en elke dag wordt er schoongemaakt.

Zwembad op het dak is oke.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antares in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.