Hotel AluaSoul Mallorca Resort

Hotel AluaSoul Mallorca Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor AluaSoul Mallorca Resort voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel AluaSoul Mallorca Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super goed hotel op alle vlakken, aanrader

Linda
10-6-2018

Vriendelijk ontvangst met een glaasje cava of fruitsap , proper hotel overal , vriendelijk personeel , behulpvaardig . Lekkere eten en veel variatie , vriendin is vegetarisch en zelfs zij wist soms niet wat kiezen ! Rustig aan het zwembad , 1 zwembad met gewoon lounge muziek , andere geen muziek en een aparte rustige zonneweide . Hier gaan we zeker terug !

Vreselijk hotel

Lion
28-9-2017

Slechte ontvangst bij de receptie personeel spreekt heel slecht of geen Engels .Stank op de kamer eten niet warm weinig variatie. Personeel chaotisch voornamelijk met elkaar bezig i.p.v met hun gasten. Om 6 uur in de morgen harde muziek in het restaurant en op het terrras als het personeel aan het poetsen was.Als je de klacht meld bij de receptie word er gezegd dat zij niets horen en gooien de haak erop heel brutaal!!!! Het zwembad is ijs ijs koud en hele harde muziek de hele dag door. Ook word je een paar keer per dag lastig gevallen voor volleybal , schieten en van alles en nog dit is geen Only Adult hotel zoals het moet zijn. Ze hebben regels voor handdoeken leggen maar worden niet toegepast als je om 10 uur bij het zwembad komt zijn al alle bedjes gereserveerde en badmeester doet er niets aan is te druk met zijn telefoon de hele dag. Het strand tussen de hotels is openbaar de hele dag schreeuwende kinderen en s'nacht gaan er mensen nog een duik nemen ben je ook weer wakker hoor je tot op de kamer . S ' morgens om 7 uur maken de poetsers al veel lawaai slaande deuren. Omgeving is een waar kinderparadijs niet geschikt voor mensen die Only Adult hotels boeken. Transfer van luchthaven zou een uur duren echter van luchthaven naar hotel en van hotel terug naar luchthaven meer dan 2uur en 30 minuten in de bus gezeten. Vreselijk ga hier niet heen !!!!!

Goed hotel

John en Carla
26-9-2017

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen gescheiden door een strandje. In beide gebouwen kun je eten en is er 'savonds entertainment.

Het merendeel van de gasten zijn Engelsen. Het is een only adult hotel.

De kamers zijn prima en modern ingericht. De badkamer heeft een hand en een regendouche. Bij de voordeelkamers zijn ze een tussen wandje "vergeten" tussen de douche en de rest zodat je uit moet kijken dat niet alles nat wordt.

Het eten is erg goed. Voor iedereen is er keuze genoeg en als je die goed maakt is het niet elke avond hetzelfde. Het dessert is erg uitgebreid en als je niet uitkijkt vliegen de kilo's eraan. De dranken zijn normaal van prijs.

Het personeel vanaf receptie tot en met de kamermeisjes zijn erg aardig en behulpzaam.

Als de zonnebedden te lang onbezet blijven volgt er een kaart dat het binnen een bepaalde tijd gebruikt moet worden anders gaat de handdoek eraf. Goed systeem.

De zitjes bij de lounge zijn niet geschikt voor oudere mensen, te diep en te laag.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gaan zeker nog een keer terug.

Prima plek, rustig en adults only

R. Standaert
11-9-2017

Hotel is in mei en juni 2017 compleet gerenoveerd. Had volgens mij voorheen ook een andere naam. Kamer met side seaview. Prima kamer, douche met regendouche, netjes. Keuze uit logies, half pension en vol pension. Dat zie je ook aan de kleur van het polsbandje. Dit is tevens de sleutel vd kamer. Hotel heeft 2 gebouwen, met elk een ruime eetzaal. Buffet was goed, je moet zelf voor wat variatie in je eten zorgen. Dessertbuffet is top. Animatie savonds is niet veel bijzonders en er zijn weinig zitplaatsen bij. Zwembad is ook goed. Badmeesters aanwezig. Animatie aan het zwembad met "Ozz" en "Cecilia" zijn top.

Prima hotel op mooie locatie

Jan Boon
5-7-2016

Prima hotel op prachtige locatie.

Hotel is wel wat gedateerd, maar wel schoon.

Iedere dag schone handdoeken en werd de kamer schoongemaakt.

Zeer gevarieerd eten, wel heel veel engelsen in het hotel en dat merk je ook aan het assortiment eten, maar er is echt voor iedereen wel wat.

Absoluut een aanrader het is dat het hotel wat gedateerd is anders zeker een 4 sterren waard ipv de huidige 3 sterren

Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam met alles.

Echt niets van een wanklank voor dit hotel.

Zeer zeker een sterke aanrader

Hanny
20-6-2016

heerlijk gelegen aan een baai, schone kamers elke dag schone handdoeken indien nodig, eten heel goed verzorgd de hele dag door, personeel super vriendelijk en behulpzaam, erg gemotiveerd animatie team. Veel te doen in de omgeving. Mooie haven gezellig winkelen in het dorpje. Natuurpark twee dorpjes verder zeker doen en de wandelingen maken daar. strandtas mee ;-)

Nooit meer

IRIS
9-10-2015

Hotel sober , elke dag hetzelfde eten , weinig personeel , werd zeer weinig echt gepoetst , hadden excursie geboekt en daar waar de bussen allemaal samen komen werd ik bestolen van portefeuille met veel €€€€€ in , dit was de 3 e dag van ons verblijf , dus heb er de andere dagen dik tegen mn zin gezeten !!!wil je een beetje luxe moet je 40€ per dag bijbetalen om bovenop het dakterras te liggen , geen aanrader !!!

Tegenvaller!

Familie B.
16-7-2015

Afgelegen ligging waardoor er telkens een bus of taxi moest worden genomen. Het eten was absoluut niet gevarieerd en zeker niet afwisselend genoeg, kinderbuffet ongezond en vettig!

De kamers zijn enorm verouderd, je hoort alles en netheid kan ook beter! Onze lakens zijn tijdens ons verblijf van 10 dagen niet 1x vervangen, onder het bed bleef alles liggen, in de kasten lag nog vuil van vorige vakantiegangers,...

Zwembad en snackbar niet echt proper en qua snacks enkel hamburger, hotdog,..

De kinderanimatie was goed volgens wat we zagen (niet deelgenomen) elke avond bingo en de shows waren ook qua kwaliteit ondermaats maar de animatoren deden wel hun best!

Alles van drinken werd in plastieken bekertjes gegeven de ganse dag door en alles machinaal eveneens cocktails, fruitsappen,...

Het hotel is enorm Engels getint en dit merk je dan ook immens! Werkt soms zeer storend naar andere gasten toe!

Receptie was goed, mensen waren behulpzaam...

Het is maar 3 sterren maar voor ons maar 2 waard!

Zeer goed hotel

Myr Jo
5-7-2015

Geen opmerkingen over gans de lijn.

Kamers en hotel en omgeving heel proper, eten en de all-in heel goed.

Zeker de snacks aan de poolbar. Vriendelijk personeel.

Mooie plek

Wendy
25-8-2014

Wij zijn net terug van 10 dgn all-in Marina Corfu.

we hebben een leuke vakantie gehad, maar het nadeel is dat dit hotel voor 99% bezocht wordt door Engelse en Franse toeristen.

Het is dagelijks een ellende om een bedje te kunnen scoren aan het zwembad, maar dat is bijna in elk hotel wel zo.

Het eten was prima, niets op aan te merken.

All-inn is goed, alleen een groot nadeel dat je voor elk drankje, slush, hamburger of friet in de rij moet gaan staan, het is geen zelfbediening overdag ;-(

Geen free Wi-Fi, je betaald 15 euro per week per apparaat !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AluaSoul Mallorca Resort in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AluaSoul Mallorca Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AluaSoul Mallorca Resort scoort een 7.64 uit 10 op basis van 22 reviews.