Aparthotel Protur Floriana Resort

Aparthotel Protur Floriana Resort
8,4

42 tips over Aparthotel Protur Floriana Resort

Jennifer Hoekstra, 5-1-2018
Als je kinderen nog rond de 1 meter 10 zijn een campingbedje regelen via het resort ( Neckermann kon dit niet regelen...) maar gewoon het resort mailen. Lekker makkelijk want je hoeft geen slaapbank te gebruiken.
Yvonne, 31-8-2015
Gratis fietsen. Dit is een ideale manier om een deel van het eiland mee te verkennen. Fietspaden zijn speciaal aangelegd bij de boulevard.
kazjoeke, 12-8-2015
In hoogzseizoen : bij aankomst krijg je uitnodiging om in blok F 1maal te gaan dineren 's avonds : is grill : zeer lekker , met oa chocoladewaterval. Je kan aan de receptie gerust vragen om een 2e of 3e keer te gaan : is geen enkel probleem (en is gratis). In blok F kan je trouwens elke middag lekkere pita gaan eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Floriana Resort voor je op een rij gezet:

kazjoeke, 12-8-2015
Om appartement binnen te komen krijg je een kaart (ipv sleutel) : vraag aan de receptie gratis een 2e kaart.
kazjoeke, 13-7-2015
vraag een (gratis) tweede kaart om de deur van appartement te openen.
Renee, 2-7-2015

Aquarium in Palma zeker de moeite waard. Leuk voor kinderen. Hier hebben wij ongeveer 4 uur rondgelopen. 24 euro pp (kinderen 0-3 gratis).

Markt en het strand van Alcudia gezellig.

Met het rode treintje kan je een rondritje maken van cala millor naar Calas del Pinos. DIt kost 4.20 pp. en duurt ongeveer 45 minuten.

jbeekman, 14-6-2015
Huur een auto, bezoek markt Artá, Cala d'Or en markt Son Severia en Alcudia
Ilse, 24-5-2015
Ik kan me ook voorstellen dat je op sommige plekken wat minder fijn zit. Geef dus bij boeken vooral je voorkeuren aan. Wij waren blij ver van de harde muziek van de animatie af te zitten. Maar in het voorseizoen zit je dan wel verder van de bar en restaurant vandaan.
Erwin, 7-9-2014

Glijbaan bij zwembaden

Meer Nederlanse animatie

Inge, 26-8-2014
Wij hebben een boottocht gemaakt, dit was erg leuk met de kinderen. daarnaast een dag een auto gehuurd en naar mooie plekjes gereden ook dit was top!! De kinderen hadden het waarschijnlijk ook prima gevonden als we bij het resort waren gebleven. Er is een hele leuke lange winkelstraat, s' avonds gezellig. kinderen in de buggy en wij lekker struinen..;)