Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

8.8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Bona

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Mallorca Mar voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

43 reviews over Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

• 8Fam. Netjes04-05-2009

mooi aangelegde parkachtige tuinen

Pluspunten: Alles mooi/goed verzorgd, doet luxe aan; ligging is rustig met prachtig uitzicht over zee(bij appartementen over de weg); plaatsje cala bona met veel restaurantjes en leuk terrasje aan zee op loopafstand; ieder half uur (behalve 's-avonds) busje naar cala millor met één van de mooiste stranden van mallorca, veel keus buffetten, veel facaliteiten zoals fitness, sauna (vanaf 16 jaar!), verschillende zwembaden en sportveld, ook in voorzeisoen animatie, wel erg gericht op duitsers. Minpunten: de bedden (a-apartement, bedden woonkamer minder geschikt voor grote kinderen), gehorigheid appartementen, weinig variatie buffetten, eetzaal erg massaal, weinig (mede)pubers voor onze kinderen. Wij zouden hier zeker terug gaan, maar niet in hoogseizoen, dan is het veel te toeristisch en in een appartement type b met 2 aparte slaapkamers

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 9Ellen25-09-2008

Geweldig hotel voor gezin met kids

We zijn net terug van 10 dagen Esperanza Mar. De ligging is ietwat van het strand, maar omdat er ieder half uur een busje rijdt, was dit geen probleem. De service van het hotel is echt heel goed. Het animatieteam verder ook erg leuk. Onze twee kinderen van 1,5 en 3,5 jaar hebben het hier super gehad, dus wat ons betreft volgend jaar weer!!

Gereisd met familie in september 2008

• 9Mieke Nijhuis19-05-2008

Begin mei een week in dit complex geweest.Het complex bestaat uit 6 gebouwen en 3 buitenbaden. Twee daarvan hebben een glijbaan, 1 is rustig. Wij hadden een last minute op basis van logies.In het complex is een supermarkt aanwezig (vers gebakken broodjes met de grootte van een half stokbrood kosten 0,40 eurocent). Badhanddoekenservice aanwezig. Zeer vriendelijk personeel. Duitstalige, zeer vriendelijke animatie, voornamelijk duitse gasten.In het complex zijn fietsen te huur (va 8,- euro per dag). In Cala Bona zelf zit ook een fietsverhuurbedrijf (va 7,- euro per dag). Dit is een aanrader! Diverse leuke dorpjes in de buurt per fiets te bereiken of grotendeels lang de kust naar Porto Cristo. Een boekje met fietsroutes is verkrijgbaar bij het hotel of VVV in Cala Bona. Maaltijden zijn evt bij te boeken: ontbijt 10 euro, lunch 18,= , diner 20,= of AI 35,=. Hotel is een absolute aanrader!

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Fam. van Kempen20-09-2007

Net terug 9 dagen (via Ltur.nl) all-incl. met kind 11 mnd. Zeer tevrrden, gaan zeker terug. Niet te grote app.gebouwen, (1, 2 en 3k app.), verspreid in tuin.3 zwembaden (kinderbad 60cm en langzaam aflopend). Gratis ligbedden ook in tuin. Speeltuintjes. Animatie erg gemotiveerd en vriendelijk. 1 uurtje babyclub (0-2) per dag (incl. ouder). Kwaliteit en afwisseling eten (buffet) goed. Veel Duitsers en Spanjaarden. Strand in Cala Millor. Supermarkt in hotel, met alle babybenodigdheden wel prijzig. Afstand gebouwen 6/7 tot eetzaal voor babyfoon te ver. Kamer aanhouden vertrekdag: Euro 15. Bij vroege aankomst tevoren bellen, dan heb je mogelijk bij aankomst een kamer. Individuele airco.Hotelbus elke 20 min. naar Cala Millor (ca. 10 min.), wandelen langs boulevard is 30min. Wat ons betreft, volgend jaar weer.

Gereisd met familie in september 2007

• 9Sanne23-05-2006

Geweldig hotel! Heb in het hotel tegenover gewerkt en zijn aantal keren in dit hotel shows gaan kijken. Animatie is super georganiseerd, voor jong en oud. Het ligt wel beetje van het strand af, maar er rijd geregeld een busje van het hotel! Zeker een aanrader!!

Gereisd in mei 2006

• 8r. bremmers14-03-2006

Niet zelf geweest maar wel in het complex Esperanza Mar wat erbij hoort. Goed ingericht en handdoeken dien je in Port Roig te halen voor aan het zwembad. Ook is hier de sauna etc. Voor meer gegevens zie mijn reactie bij Esperanza Mar.

Gereisd in maart 2006

• 8r.bremmers14-03-2006

Minder bekend op de Nederlandse markt. Met Port Roig vormt dit mooie hotel 1 geheel. 3 buitenzwembaden ( 2 verwewarmd in oktober ) en 1 binnenzwembad. Er wordt veel georganiseerd voor de kids en ouuders. Voor de kids in verschillende leeftijdscatagorieën. Erg goed verzorgde kamers met bad toilet en aparte douche. Het complex ligt iets buiten Cala Bona met leuke restaurantjes (fonol mari ) en een pittoresk haventje. Direkt aan zee maar geen stand. Wel een steiger de zee in ! Dus heb je erg jonge kids en hou je van strand dan niet dit hotel. Of je huurt een auto~. Cala Millor is geweldig qua strand en om te stappen en winkelen. Een huurauto kostte slechts 17 euro per dag ( oktober ) Eten schijnt goed te zijn. Ga ook eens naar Cala Ratjada, Puerto Pollenca voor een meer spaans georienteerde vakantie.

Gereisd in maart 2006

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar info