Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

8.8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Bona

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Mallorca Mar voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

43 reviews over Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

• 8camps09-07-2013

Erg leuk kindvriendelijk hotel

Net terug van 10 dagen Esperanza Mar. Een erg leuk kindvriendelijke hotel . Hotel ligt op 10 min lopen van cala bona en 25 min loop je naar cala millor heerlijke route langs de zee. Het complex is erg ruim opgezet en de ochtend ruim voldoende plek langs een van de drie zwembaden, geen handdoekje leggen. Het eten in het restaurant is prima, een extra eetlocatie nabij het zwembad heb ik wel gemist. 85 % van de gasten is duits. Het verbaast me dat het niet zo bekend is bij de Nederlanders, goede prijs kwaliteit verhouding De kamers waren netjes en schoon. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad in dit hotel mede namens de Nederlandse animator Claudia, nogmaals dank claudia

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Familie Declerck-Kesteman Belgium20-05-2013

PRIMA HOTEL !

Un hotel muy bien !! In mei 2013 zijn mijn man en ik er (opnieuw) geweest. Het hotel is een AANRADER ! De kamers en de service zijn er prima. Het eten ook. De aanwezigheid van kleuters heeft ons niet gestoord. Er is een speciale zwembad mét bewaking voor kinderen. Met ook aangepaste animatie voor hen. Vanaf 'Es.Mar' kan men rustige wandelingen maken naar het vissersdorpje, Cala Bona, dat er dichtbij ligt. Daar wordt er nogal wat Engels gesproken, vermits het blijkbaar een plaatsje is waar nogal wat Britse toeristen komen. Wij hadden een 'all-in' in het hotel, en dat is de beste keuze, volgens ons. Het personeel is er heel vriendelijk en beleefd, men kan altijd terecht bij hen als men vragen heeft. Ik volg bv momenteel een cursus Spaans, in België, en ze waren altijd bereid mij te helpen. Prijs/kwaliteit is in orde ! Het is nu reeds der 3de keer dat wij er naartoe gaan, en wij keren er in september terug ! Familie Declerck-Kesteman, Kortrijk, België

Gereisd met partner in mei 2013

• 9r leegwater12-08-2012

superrr met kinderen

er is zowel in het hotel als daaromheen erg veel te doen en mijn dochter van 3 wilde niet meer naar huis.let op animatie was duits en niet te verstaan voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8D.02-08-2012

Super vakantie

We hebben hier een toffe vakantie gehad.Super hotel,toffe kamers met leuk balkon.3 leuke zwembaden wat ons zoontje gewoon weg geweldig vond.Lekkere buffetten,veel variatie tijdens ons verlof,zeer kindvriendelijk enkel jammer dat het enkel in het duits was.Was zeer rustig gelegen geen last gehad van dancings of kabaal 'savonds.Het vissershaventje wat verder op was steeds leuk om naar toe te wandelen en er wat te vertoeven,bij het verder wandelen kon je dan de leuke winkeltjes verkennen in Cala Millor.Wij vonden dit zeker een aanrader en willen hier zeker nog een keertje naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Nicole12-07-2012

Goeie vakantie gehad

leuke vakantie gehad. zaten wolgens ons wel in een stukje wat nog verder opgeknapt moest worden omdat er nog vloerbedekking in de kamer lag. persoonlijk hou ik daar niet zo van. Animatie alleen in het duits maar onze dochter ging er toch stoer naartoe. Eten lekker, lang geleden dat het eten in buffetvorm zo goed smaakte. twee keer moeten wachten voor het restaurant ivm drukte. bedjes bij het zwembad genoeg, ook later op de dag. helaas niet aan het strand maar je kunt wel de zee in. personeel in het restaurant keek wat nors. In de rest van het hotel vriendelijk. Voor deze prijs een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Maggie & René21-05-2012

Zalige vakantie !

Het Aparthotel Esperanza Mar vonden wij heel goed. Mijn echtgenoot en ikzelf (62 & 63) hebben het daar zeer naar onze zin gehad. Prima service, en goede ligging tozv de zee. Het eten was lekker en gevarieerd. Wij hadden een rustige kamer gevraagd en ook gekregen. Iedere dag gingen wij naar het mooie havenstadje Cala Bona (10 min. van hotel). Daar waren winkeltjes en kon men gezellig wandlen. Wij keren er zeker terug !

Gereisd met partner in april 2012

• 8ray25-09-2011

groot

Het is een groot complex waar wij tot onze verbazing de enige nederlanders waren. Het eten is prima met voldoende keuze, je moet wel aan het begin of einde van de openingstijden gaan eten anders is het enorm druk. Het personeel kan vriendelijker,het is 10 min. lopen naar het haventje van cala bona.Voor kinderen is het er goed vertoeven...het is er schoon en de kamers zijn prima.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Didi19-07-2011

Geweldig!

Net een week terug uit Cala Bona Esperanza Mar en het was geweldig, mooie kamers, leuke zwembaden (net nieuw aangelegd kinderzwembad met 8 glijbanen) en 2 grotere zwembaden. Eten was goed, voldoende keus. gratis vervoer met bus naar strand, goed onderhoud zowel aan gebouwen als groenvoorzieningen, al met al hebben de kids (en dus wij ook) zich goed geamuseerd!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8mirjam stolte11-05-2010

prima hotel

Goed hotel. Wij hadden geboekt via een duitse organisatie. Alles was heel goed geregeld. De bedden in de appartementen waren goed, beetje sobere keukeninrichting. Het enige minpuntje is dat het erg gehorig is. Wij zaten op de onderste verdieping en werden elke morgen gewekt door onze bovenburen. Ach ja , heb je ook geen wekker nodig. Cala Millor is een leuke, gezellige plaats met mooie stranden. Je loopt zo vanaf het hotel de boulevard op richting Cala millor ( 10 minuten ) Tip: huur een auto , veel leuke plekjes op mallorca

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9janneke23-03-2010

een TOP vakantie

het was een leuke vakantie echt! misschien komen we nog wel terug! alleen was het probleem een beetje het eten wij gingen niet bij het hotel zelf eten maar we moesten steeds naar cala millor dat was wel vervelend maar verder was het een TOP vakantie! daar komen we denk ik nog wel terug

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar info