Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

8.8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Bona

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Mallorca Mar voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

43 reviews over Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

• 8van Oorschot04-08-2014

Mooi familie hotel

Dit hotel is een mooi hotel voor het hele gezin. 3 aparte zwembaden, 1 daarvan is voor de kleintjes met verschillende glijbanen. Animatie is vooral duits gericht, er was geen nederlandse animator. Desondanks deden onze kids gewoon mee. Op de foto staat een glijbaan in het grote bad maar dat is niet zo. Sapjes zijn niet zo lekker en het eten was wisselend maar er zit altijd wel iets lekkers tussen. Nagerechten en fruit waren erg lekker. Er is geen strand maar met behulp van een steiger kun je de zee in. Gratis wifi alleen in de openbare ruimtes, niet in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Lars Vogelsang04-05-2014

Wij gaan zeker ooit weer terug

Dit is een heel goed familieresort en is zijn 4 sterren zeker waard. We zijn net terug van ons 2e bezoek en kunnen nu wel een goede beoordeling geven van het resort: Plus: - ruime appartementen, mogelijkheid tot boeken 2e aparte slaapkamer - zeer kindvriendelijk, enthousiast animatieteam, niet opdringerig - merendeel Duitsers, wij vinden dit een pluspunt aangezien ze zich weten te gedragen. Hoewel ze wel soms wat vrolijker kunnen kijken, ze zijn immers op vakantie... - Zeer mooi kinderbad met veel glijbanen (in het voorjaar echter wel te koud) - Goed eten, bier en wijn zijn ook goed - Pendelbus naar Cala Millor is ideaal - Rustig gelegen, je kan een mooie wandeling maken langs de kust naar een haventje en winkels Min: - Kamers zijn gehorig, geen tv op slaapkamers. Irritante garderobekasten. - Met de touringcar van het vliegveld naar het resort duurt bijna 2 uur, er worden eerst nog andere vakantiegangers elders afgezet - Koffie is slecht, sapjes en cocktails zijn net aanlenglimonade

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 2 Tinie Dassen23-09-2013

nooit weer

het hotel noemt zich beste family esperanza mar maar het is zo slecht nooit weer . het eten is zo slecht wij hebben van de 7 dagen 5 buiten de deur gegeten . niet naar toe gaan ,of alleen logies. je krijgt geen vers brood alleen maaar oud brood. alle soepen zijn vies en de rest van het eten is smerig.borden bestek vloeren is allemaal vies. en voor de kinderen alleen maar ongezond eten ,gefrituurd en mierzoete dranken uit de automaat niks vers mijn kleindochter heeft daar niets gezonds gegeten ,en dat noemt zich best family hotel.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Steynen-Fransen18-09-2013

Prima hotel voor jonge gezinnen

Het hotel was zeer proper, vriendelijk personeel en mooi ingeplant tegen de zee. Er waren zo ongeveer 95% Duitsers zodat de animatie, opschriften alleen in het Duits waren. We werden zelfs constant aangesproken door het personeel in het Duits. Het is ook eerder geschikt voor jonge gezinnen met kindjes en baby's. Aan tafel was het zelfs moeilijk om elkaar te verstaan door het gekrijs en gejoel van baby's en kleuters.

Gereisd met partner in september 2013

• 9lesley18-08-2013

Super vakantie!

Zijn juist terug van dit hotel, prachtig gelegen, proper appartement en resort. Mijn dochtertje vond het super in het aqua park waar idd een redder aanwezig is. Is inderdaad wel Duits gericht, maar geen last van ondervonden, waren allemaal gezinnen met kinderen. Eten was lekker, mooie omgeving om te wandelen, gewoon weg, een aanrader, vooral met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Fam. Vermander08-08-2013

Hele leuke gezinsvakantie gehad!!

We boekten via een Duits reisbureau en wisten dat het hotel eerder gericht was op de Duitse markt. Dit vormde geen probleem. Tijdens ons verblijf waren er ook heel wat andere Belgen en ook Nederlanders aanwezig. Onze familiekamer was ruim en schoon. De badkamer was up-to-date en erg schoon. Onze kamer lag op de 2e etage met zicht op zwembad (dat met whirpoolgedeelte) en zee. Pluspunt: terras is zowel vanuit de woon- als de slaapkamer bereikbaar (handig als de kids slapen). Goede airco (regelbaar!). Minpunt: kamers slechts 5x per week schoongemaakt (niet op woensdag/zondag). Wel genoeg handdoeken aanwezig. Overdag geen druk gevoel in het resort: 3 zwembaden over het domein verspreid, mooie tuin, leuke infrastructuur. Restaurant vonden wij minder: kwaliteit en aanbod van het eten is behoorlijk, maar ZEER druk en eerder onpersoonlijk. Koffie en fruitsap niet vers, maar uit een automaat. Kinderanimatie super (ook 1 Nederlandstalige kinderanimator aanwezig). Goede prijs/kwaliteitsverh.!

• 8lesley03-08-2013

zeer goed hotel, ideaal voor met kinderen

Zijn weekje verbleven in dit hotel, zeer vriendelijk personeel, eten is lekker, all in is wel iets minder, snacks zijn enkel fruit en broodjes met kaas en hesp, inderdaad veel duitstalige maar toch een reeks belgische mensen leren kennen, prachtig om te wandelen met tal van winkels dichtbij, kids hebben hun echt geamuseerd in het aqua-park waar steeds een redder aanwezig is, een aangename vakantie gehad in dit hotel

• 9ignace_degrande31-07-2013

Super Gezinshotel

Ondanks een overwegend Duits publiek hebben wij een heel goed verlof gehad. Onze dochter van 4 heeft zich goed geamuseerd op de talrijke glijbanen in het kinderzwembad met toezicht. Het restaurant bood de nodige variaties (vlees, vis, salades, kinderbuffet, uitgebreid ontbijt, heerlijke huiswijnen (vooral de witte), frisdranken ). Personeel was heel vriendelijk over het hele hotel (bar, restaurant, receptie ...) en hadden vooral aandacht voor de kinderen (Best Family Hotel nominatie waardig). De kamer aan het hoofdzwembad was ok(goede verduistering), juist jammer van derde zetelbed in de living van appartement. Animatie stopte rond 22u30 wat lawaaioverlast beperkte. Onderhoud van tuinen en zwembaden tip top. Dit ook voor de rest van de accomodaties. Ligging op wandelafstand van Cala Bona (leuk havenstadje) en op hotelbusafstand (10') van Cala Millor (klein busje !) met talrijke winkels en mooi strand. Voor ons zeker een aanrader !!! Indien terug Mallorca wordt dit ons hotel !!

• 5Bergez Veerle22-07-2013

Zeer slechte sfeer

gezin 2 kinderen-7+2 jaar- niemand spreekt of begrijpt Engels, alles in het Duits. Het eten is Duits: alle middagen en avonden varianten van varken, altijd kip en soms lam. Lekkere salades en mengelingen maar geen koude vis of dé gekende "jamon". Enkel soft-ice en potjes ijs, steeds fruit maar beperkt en taart. Buffet altijd hetzelfde stramien: stoofvlees, rijst, frieten, patatten, en warme wintergroenten. Tapasrestaurant stelt niets voor: belachelijke keuzes in tapas. Een hotel met veel no's als antwoord. Handdoeken zwembad kunnen niet dagelijks ververst worden. Extra mayo in tapasresto mag niet. Te weinig parasols of 2euro per dag voor ene. Een schrikbewind bij het personeel wordt er gevoerd. Proper onderhoud van de kamers, goede matrassen, voldoende ruimte voor dit verblijf. Zwembaden proper maar geen supervisie aan het grootste. Daar ook te weinig barpersoneel. Wij zijn uit eten gegaan in haventje verderop en dat waren de mooiste avonden. Dus vakantie gehad anders dan verwacht!

• 9Houben16-07-2013

Geweldig hotel! Zeer aan te bevelen.

Mooi hotel, mooie grote 2 slaapkamer app, lekker en gevarieerd eten, 3 mooie zwembaden, dichtbij strand/stadje, aan zee (ook leuk om te zwemmen), service prima ook picknick beschikbaar voor dagje uit, leuke animatie voor de kinderen.

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar info

• Animatie programmaAanwezig