Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

8.8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Cala Bona

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Mallorca Mar voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

43 reviews over Aparthotel Grupotel Mallorca Mar

• 2019
    9K. van de Pol29-08-2019

Wij gaan zéker terug!

Het hotel was super kindvriendelijk, leuke animatie en zwembaden zijn top! Het bad met de waterglijbanen is met een hek afgezet, waardoor het voor (kleine) kinderen lastiger wordt om weg te lopen. Eten was goed en gevarieerd. Nooit lang in de rij hoeven staan bij het buffet en altijd bedjes beschikbaar bij het zwembad. Het centrum van Cala Bona is op loopafstand langs de zee, gezellig centrum met terrasjes en winkels. Het centrum van Cala Millor is groter en ook erg gezellig! In beide plaatsen is een speelpark voor kinderen te vinden (met trampolines, springkussens, etc.) Enige nadeel is dat het rondom de zwembaden op bepaalde plekken erg glad is, waardoor er een hoop kinderen (en volwassenen) uitgleden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

9Kris24-09-2017

Zeer rustig gelegen hotel

Dit hotel is voornamelijk voor families met kinderen geschikt. Voor jongeren is hier weinig te beleven. De animatie is op de avondshow na enkel op kinderen gericht. Het hotel is zeer rustig gelegen en alles is er zeer verzorgd. Ook op het eten en de vriendelijkheid van het personeel is niets op aan te merken. De naam van dit hotel is ondertussen wel veranderd.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Annelies11-08-2017

Mooi en zeer kindvriendelijk hotel

Ik ben met mijn man en baby van 6 maanden in dit hotel terecht gekomen door de "family life" vermelding van Tui. We zochten een betaalbaar hotel met een kamer met aparte slaapkamer & kitchenette.

De kamers waren heel mooi vernieuwd en volledig in orde !(je zag uiteraard dat er hier en daar al weel eens opnieuw opgefrist mocht worden, maar door de passage van vele mensen is dit heel normaal)

Het restaurant was groot met voldoende plaatsen, elke dag was er een ander thema. (spijtig dat het thema wekelijks hetzelfde was) ook voor de kinderen leuke bordjes, bekers, kommetjes, ...

Wij zaten aan het "hoofd zwembad" voldoende plaats, ligstoelen (in goede staat), paraplu's, ... je hoefde niet vroeg op te staan voor een plaatsje.

Wat wij zeer goed vonden, voor de baby dan, was de baby lounge, een sterilisator, flessenverwarmer, verschoonkussen, babybed, ... allemaal het grote zwembad. Zo kon je tijdens de dag snel even de flesjes steriliseren (in plaats van af te koken!)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9DGA11-07-2016

Geweldig hotel, zeker een aanrader !! 4 juli 2016

De naam werd veranderd. Dit hotel noemt nu 'Mallorca Mar'. Wij hebben hier een schitterend verblijf gehad met onze kinderen. All-in is een aanrader. Mooie kamers (appartementen), alles netjes verzorgd in een mooie groene omgeving. Bij de zwembaden is er altijd wel een plaatsje te vinden (grasvelden). Kinderzwembad met glijbaantjes is echt leuk. De vallende emmer zorgt voor sensatie. S' middags bij het kinderzwembad (Taverna) kan je iets eten. Je hoeft niet naar het restaurant. Ook hebben we altijd buiten kunnen eten. Het eten is heel goed en voldoende keus! Ook bijna elke dag een ander thema. Nagerechten zijn ook super. (Merk) drank moet je wel zelf gaan halen, dus geen bediening aan tafel. Obers/kokken werken hard om het naar je zin te maken. Dit hotel komt zeker in onze top 3! Ook animatie is super. De minidisco werd in een nieuw jasje gestoken in de vorm van interactieve spelletjes met muziek ([email protected]), op een groot scherm. Animatieteam super enthousiaste mensen ! Klein (enig) minpuntje: in de grote speeltuin zou er beter witzand komen. Samengevat: Tophotel !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8werner17-01-2016

mooi hotel

erg goed hotel met goed eten alleen weinig nederlanders en geen nedelandse animatie dus voor onze kleine geen vriendjes wat jammer was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Vandenbussche26-08-2015

Super leuke 1ste vliegreis !

De eerste keer met kindjes 4-2 op reis naar dit kindvriendelijke hotel Personeel was heel vriendelijk ! Buggy hadden wij niet mee die kon je daar ook per uur of per dag huren. Zwembaden waren top.. Nooit Druk ondanks het hotel volgeboekt was. Buffetten etc waren overdag wat eentonig maar elke avond was er een thema buffet volgens land. Dessertjes en andere lekkerneien waren top. Dit hotel is ZEKER een aanrader voor gezinnen met ( kleine ) kinderen. Het was een super leuke ervaring ! Top

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Chelsea Vanhee12-08-2015

adembenemend locatie...strand zee....en bar...

Onze ervaring in dit hotel is een ster waard,super vriendelijke mensen,zeer goede bediening en service...een dikke pluim voor het lekkere eten...animatie was top...de normen en verwachtingen voor een geslaagde vakantie werden zeker ingelost door het zorgzame personeel...een echte aanrader voor koppels met kinderen.een dikke pluim aan cala bona...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Familie Tielemans 29-07-2015

Super toffe vakantie !

Wijzelf en onze kinderen (5 en 9 jaar) hebben een ontzettend leuk verblijf gehad. Lekker eten , speciaal kinderbuffet , propere en ruime kamers met een leuk terras. Veel Duitstalige animatie , maar daar hadden onze kinderen geen last van en dat wisten we ook op voorhand. Om 22u30 was alles rustig rondom het hotel dus dat was zeker een pluspunt . Op wandelafstand van Cala Bona en met de gratis bus de mogelijkheid om overdag naar Cala Minor te gaan. Taxi was ook maar 6 euro. Kortom een leuke vakantie voor herhaling vatbaar !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10monique13-05-2015

geweldige bestemming voor jong en oud!

we zijn met de hele familie (15 personen in de leeftijd van 2 tot 13 en van 35 tot 66 jaar) een week hier geweest en het was top! Er zijn faciliteiten genoeg. 3 buitenbaden waarvan 1 verwarmt en 1 echt voor de kinderen met glijbaantjes etc. Fitnes, welness, kidsclub (voornamelijk duits gesproken, maar toevallig ook een nederlandstalig meisje) onze kinderen vonden het geweldig en hadden nog wel vaker willen gaan. Elke avond 20:00 minidisco en om 21:00 een programma voor de volwassen(en evt kids die nog wakker zijn) erg leuke avondvulling. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam Buffetten zeer uitgebreid, erg netjes verzorgt en lekker. Iedere dag een ander thema. kamers werden goed gepoetst en de bedden elke dag opgemaakt of verschoont. handdoeken elke 2 dagen nieuwe. dagprogramma varieerde elke dag van aquajoggen, zumba, volleyballen, darten etc. we hebben met z'n alle volop genoten en zouden zo weer terug willen.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Isabelle31-08-2014

Fijne gezinsvakantie!

Zeer goed hotel, op 10 min stappen van het fijne haventje met winkels en bars. Wij wandelen graag, dus wij namen de gratis hotelbus naar Cala Millor en stapten dan te voet naar het hotel. (1uur) Fijn, langs het strand. Eten is erg uitgebreid met thema avonden en lekker veel vers fruit! Als koppel zonder kinderen iets minder geschikt ... Grote ruime kamers met balkon. Puntje te verbeteren: lunchpakket voorzien!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Aparthotel Grupotel Mallorca Mar info