Aparthotel Esperanza Mar

Aparthotel Esperanza Mar
8,4

5 tips over Aparthotel Esperanza Mar

monique, 13-5-2015

Elke 20 min rijd er een gratis busje van Cala bona naar Cala millor naar het strand of leuke winkelstraat.

Je kreeg zelfs handdoeken voor bij het zwembad te gebruiken en deze kon je ruilen voor nieuwe voor €1,00 per handdoek.

jeepsafari via tui geboekt was erg mooi en fiesten huren gaat ook op verschillende plaatsen.

Isabelle, 31-8-2014

Wij zaten in 'blok 9' dit is dicht bij het 'kleine' aquapark. (goed voor kindjes van 2 tot 6)

Wilt u dicht bij de zee en het grote zwembad, dan moet u in blok 6 of 7 zijn!

Lars Vogelsang, 4-5-2014

Volgende keer huren we een auto vanaf het vliegveld voor de periode. Hoef je niet 2 uur in de touringcar te zitten. Probeer in september of eind augustus te boeken, dan is het zwemwater niet zo koud en het weer nog goed. In het voorjaar kun je eigenlijk in maar 1 van de 3 zwembaden fatsoenlijk zwemmen.

Ga je voor uitgaan en zuipen sla dit resort dan over, in de directe omgeving is het rustig. Hier houden wij wel van.

Het strand bestaat uit rotsen, voor een zandstrand moet je naar Cala Millor

We hebben een aantal aanbieders voor Esperanza Mar voor je op een rij gezet:

Familie Declerck-Kesteman Belgium, 20-5-2013
Vermits wij er een all-in hadden, en het eten er lekker was, hebben wij onze maaltijden in het hotel genomen. Bezienswaardigheden of een druk nachtleven zijn er niet. Wel veel gezellige, kleine en goedkope restaurantjes in Cala Bona zelf .
Maggie & René, 21-5-2012

Men zou meer publiciteit vanuit het hotel moeten maken in andere landen dan Duitsland. In het hotel waren minstens 96 % Duitssprekend.

Niet erg, maar men hoort soms ook graag een andere taal. In het centrum van Cala Bona ziten er wel meer verscheidene nationaliteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Esperanza Mar voor je op een rij gezet: