Hotel Catalonia Consul

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°6°
Hotel Catalonia Consul
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Consul voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel om na te zomeren

H.Klaassen-G,
28-11-2011

oktober 2011 .Het hotel is prima en de service is echt te loven.Jammer dat de bedden slechts 1.90 mtr lang zijn, Er zijn 2 en 1 persoons bedden met spiraalmatrassen met bijbehorende piep en kraak geluiden Omdraaien van de matras helpt soms. Het eten was geheel Engels georienteerd zoals 95% van de hotelgasten toen wij er waren.Het smaakte er niet minder om, veelzijdig zelfbedienings buffet en een prima keuken. De kamers boven het ruime zwembad in het 2e gebouw hebben de hele dag zon het balkon. De kamers met zeezicht hebben 's morgens de zon. Het is een prima hotel, schoon, vriendelijk personeel, lekker eten,gelegen aan een gezellige winkelboulevard met genoeg eet en uitgaansgelegenheden Ik weet niet hoe het in het hoogseizoen is maar om na te zomeren hebben wij het er heerlijk gehad.

Kenmerken

28-11-2011

eenmaal is genoeg

jopie
17-7-2011

Receptie was zeer vriendelijk en gedienstig maar wij vonden het eten niet zo erg lekker.(we zijn waarschijnlijk te verwend)En de kamers werden zeer slecht schoongemaakt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Consul in Cala Bona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Consul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.