Aparthotel Cap de Mar

• Sauna
Meer aparthotel info

51 reviews over Aparthotel Cap de Mar

• 8Netty26-09-2005

Wij zijn geweest van 7 t/m 14 september. De appartementen zijn ruim en netjes. Het personeel is vriendelijk. het ligt direkt aan de boulevard waar je heerlijk kunt wandelen. het strand dat tegenover het hotel ligt is voor kleine kinderen minder geschikt. er liggen veel rotsen en steentjes. Het restaurant is in een kelder. het is geen knus gezellig restaurant maar het is goed te doen. Het ontbijt is goed, het diner is minder maar ook goed te doen. Het zwembad ligt een groot gedeelte van de dag in de schaduw. Het water is dus koud. de zee was op dat moment warmer. de tegels rondom het zwembad zijn glad. dus opletten met kinderen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd in september 2005

• 7dennis21-08-2005

Zwembad groot genoeg naar aantal kamers. De tegels waren zeer glad. Kamers waren goed, en werden 6 dagen schoongemaakt. Sauna was op afspraak. Geen animatie voor de kinderen wel elke avond live muziek. Het is geen 4. Eten goed in de kelder met airco. Duitse dame aan de receptie zeer onaardig.Goede vakantie gehad. Adios.

• 3fam. ten Westenend15-08-2005

geweest van 29 jul tot 12 aug 2005 kamers zijn redelijk bedden zijn slecht ontbijt en dinner in kelder{muffige geur} wat zeer zeker niet bij een {4}sterrenhotel behoordt. ontbijt goed, avondeten beneden peil. Aangegeven animatie en sauna etc etc is er NIET {hierover gereclameerd en er werd verteld dat er geen animo was} Zwembad niet groot en zeker te weinig ligbedden. De bar is verhuurd en de prijzen liggen zeker te hoog.

Jammer dat Touroperator dit zelf niet controleert en de juiste gegevens in zijn vacantieboeken zet en daar dan ook de prijs naar maakt. Op de folders van de v.v.v aldaar staat dit hotel onder een 3 sterren?

• 8Fam. Berghuis02-08-2005

Cap de Mar is ons prima bevallen. Appartement is ruim genoeg( we hebben 3 kleine kinderen)alleen waren de bedden waardeloos.Zwembad is erg klein voor zo'n complex en ligt in de schaduw aan het eind va de middag, zodat het zwemmen een koude bedoening was. Ontbijt was prima en volop keuze en dit gold ook voor het avondeten.In het plaatsje zelf is er genoeg vertier voor de kinderen en een gezellige boulevard om te wandelen. Wij verbleven hier van 29 juni t/m 13 juli en is voor herhaling vatbaar.Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding!

• 8Fam. Sparacino29-07-2005

Wij verbleven in Cap de Mar van 18 juli t/m 27 juli. Het appartement is ruim van opzet, we hadden gedeeltelijk zicht op zee. Het strandje is niet super, maar omdat we slechts de straat moeten oversteken toch voldoende. Zwembad gaat wel, maar wordt wel klein met wat luchtbedden erin. Eten is goed, tafeltjes staan wel dicht op elkaar in het restaurant. Animatieprogramma viel tegen, wat erg jammer was. De boulevard is erg leuk om over te wandelen. Bushalte is vlakbij Cap de Mar gelegen, ideaal voor een uitstapje met openbaar vervoer. Door het ontbreken van uitgaansgelegenheid voor jongeren in Cala Bona, is het een geschikte plaats voor een vakantie met kleine kinderen.

Gereisd in juli 2005

• 8Erik20-07-2005

Aparthotel is redelijk/goed gezien prijs/kwaliteit. Ligging tegenover strand zeer goed.Kamers goed. Alleen als de enige man van de technische dienst een feestje heeft kan het probleem wel eens een dag langer duren(lekkende airco), schoonmaak goed. Eten: Ontbijt zeer goed, diner heel erg simpel maar wel van goede kwaliteit. Zwembad klein en de tegels eromheen zijn zeer gevaarlijk(glad),weinig parasols en bedden. De ruimte rond het zwembad is ook zeer klein.Animatie: Er is alleen live muziek op het verpachte terras van bar John,voor de rest is er geen animatie voor kinderen zeer zeker niet. Sportzaal bestaat niet, sauna is gesloten. Het is een redelijk tot goed aparthotel maar verwacht niet te veel van de vier sterren die het krijgt want dan kom je bedrogen uit. Het strandje is klein maar wel overzichtelijk. Geweest van 6 juli t/m 20 juli

Gereisd in juli 2005

• 7P.Hensen16-06-2005

Begin juni 2005 geweest. Hotel ligt aan de wandelboulevard en onze verblijftijd was het erg rustig.( denk 70 % bezetting). Hadden gedeeltelijk zicht op zee. Plaats genoeg aan het zwembad. Denk bij volle bezetting dat het niet altijd zo is.Weinig ruimte dan om het zwembad voor de eventueel spelende kinderen. Het strand bij het hotel is niet zo mooi Er liggen de nodige keien. Een paar honderd meter lopen richting Cala Millor is het zandstrand veel beter. Eten genoeg en redelijk goed, maar na 14 dagen verlang ik weer naar de hollandse kost. Presentatie van het opgediende eten op de schalen/ kommen kan volgens mij voor een 4 sterren hotel beter. Twee keer fietsen gehuurd en ( gedeeltelijk) langs de kust gefietst. Algemene conclusie : Redelijk goed aparthotel met ruim appartement-netjes verzorgd.BVN uitzending op TV in de avonduren. ( NOS journaal enz)

Gereisd in juni 2005

• 7r. bremmers26-05-2005

Een klein familiehotel met ruime appartementen, voorzien van zelf regelbare airco en als iets kapot is dan wordt het meteen gemaakt (ook op zondag ) Klein zwembad met weinig ligbedden maar aan de overzijde is een klein strand dat soms wat minder wordt bijgehouden. Verder wel een heel gezellig spaans hotel en niet zo'n onpersoonlijk groot hotel. Personeel is erg behulpzaam.

Cala Bona is erg pittoresk met veel leuke en goede restaurants ( Fonoll Mari & Alhambra zijn toppers )

Gezien de prijsstelling absoluut waar voor je geld.

Ontbijt oké. Avondeten schijnt goed te zijn maar het restaurant is in de kelder. Wij zijn uit gaan eten. Cala Millor goed bereikbaar te voet, fietsverhuur op de hoek.

Veel plezier

Gereisd in mei 2005

• 8fam. Verbrugge18-12-2004

Er heerst een gemoedelijke sfeer, het eten was goed, de kamers zijn goed genoeg, het complex licht dicht bij het strand en supermarkt, er zijn genoeg winkels en een lange boulevard, die overloopt in cala millor. Wij zijn van 30 juni 2004 t/m 14 juli 2004 geweest.

Gereisd in december 2004

• 7kuiper22-09-2004

cap de mar, ziet er net en verzorgd uit. Het personeel bij de receptie is niet altijd even behulpzaam en spreken maar een enkel woordje engels en duits. De kamers zijn ruim. De ligging is perfect, het eten is minder en zeer ongezellig restaurant. Verder zitten in cala bona, zeer veel duitsers.

Gereisd in september 2004

Aparthotel Cap de Mar info