Aparthotel Cap de Mar

• Sauna
Meer aparthotel info

51 reviews over Aparthotel Cap de Mar

• 8Familie van 't Land24-07-2006

van 8 juli tot 22 juli met ons gezin geweest. Ideale ligging: aan boulevard en strand. Op loopafstand van zeer drukke Cala Millor. Ook bushaltes dichtbij voor uitstapjes. Ook boottocht vanuit de haven aan te bevelen. Hotel voor herhaling vatbaar, meedere gasten waren hier al eens geweest. Personeel tegen ons altijd vriendelijk. Kamers ok, 6x per week schoongehouden. Bedden niet super. Eten in restaurant ook prima. 's Morgens vers afgebakken broodjes, div. beleg. 's Avonds versgebakken vis of vlees. Eetzaal klein, maar ok en schoon. Animatie waardeloos! Volgens hotelbord dagelijks kinderspelletjes, in praktijk minimaal. Paar keer live muziek. In begin veel gezellige Nederlanders, na verloop van tijd helaas teveel ongezellige Duitsers. Kinderbadje slecht (niet!) afgescheiden van het grote zwembad. Weinig ligbedden, dus reserveren geadviseerd. Ook bij het zwembad geen tafeltjes stoeltjes.

Gereisd in juli 2006

• 8Familie van 't Land24-07-2006

Van 8 juli tot 22 juli hier met ons gezin geweest. Ideale ligging: aan boulevard en aan het strand. Kamers waren ok, bedden hadden beter gekund (maar ja, je slaapt nergens beter dan thuis!). Kamers waren ruim en schoon. Eten in restaurant was ook prima, ook onze twee kinderen van 5 jaar hebben genoeg kunnen eten. 's Morgens vers afgebakken broodjes, 's avonds vers gebakken vlees of vis. Kinderbadje was slecht (niet) afgescheiden van het diepe zwembad. Weinig ligbedden, dus je past je aan en gaat ook bedjes reserveren. Animatie was waardeloos!! Paar keer per week 's avonds live muziek. Volgens de borden in het hotel zijn er dagelijks aktiviteiten voor de kinderen, heb ze echter niet kunnen vinden. Ja, één keer geweerschieten. Vanuit hotel met bus en boot goed uitstapjes te ondernemen naar andere plaatsen. Plaats ligt op loopafstand van het superdrukke Cala Millor. Strand op Cala Bona gelukkig niet erg druk. In begin veel gezellige Nederlanders, helaas namen de Duitsers de overhand.

Gereisd met familie in juli 2006

• 7Rowenna Verwest18-07-2006

De ligging van het hotel vond ik wel mooi, dicht bij het strand, en dicht bij de boulevard. Het hotel vind ik NIET kindvriendelijk, de animatie was echt helemaal niks, of ze kwamen te laat, of er werd helemaal niks gedaan! Iedere avond is er bingo, en dat gaat op ten duur ook vervelen! Het personeel is meestal erg chagerijnig (Vooral van de receptie) Van de bar, en het terras zijn ze juist weer heel aardig! De bedden waren erg slecht, en ook de stoelen van het balkon zijn erg vies, die blijven helemaal aan je plakken! In de omgeving was niet zoveel voor kinderen te doen, zelf ben ik 14 jaar, dus dat vond ik wel jammer! De prijzen in het hotel zijn helemaal niet zo duur. Het zwembad vond ik wel erg schoon, en daar vond ik het altijd erg gezellig! Het ontbijt vond ik wel lekker, maar het avondeten helemaal niet! (Maar dat is ook maar wat je smaak is, denk ik) Ik zou er niet nog een keer naar toe willen, en ik zou het ook niet aanraden voor andere. Wij waren er van: 1 juli tot 12 juli!

Gereisd met familie in juli 2006

• 7Bart en Suzan03-07-2006

Wij zijn hier van 14 t/m 28 juni geweest. De locatie is perfect, direct aan zee. Het is jammer dat de inrichting van het appartement geen 4-sterren uiterlijk heeft, en de bedden en de bank aan vervanging toe zijn. Een aanrader om een keer te gaan eten is het Italiaanse restaurant Paparazzi in de haven van Cala Bona.

Gereisd in juli 2006

• 9familie vermaas en v.eden.26-06-2006

18 dagen geweest in dit hotel. 4 t/m 21 juni 2006. na de vrij negatieve beoordelingen op deze site gelezen te hebben,is het ons zeer zeker meegevallen. service goed. eten goed en genoeg variatie. personeel vriendelijk genoeg. dus prijs/kwaliteit is heel redelijk. gebouwen buiten zien er niet uit als zijnde 4 sterren.

Gereisd in juni 2006

• 7Fam. van Giessen09-06-2006

Dit hotel voor de tweede maal bezocht van 24 mei t.m. 7 juni 2006. Vorig jaar ongeveer dezelfde periode.Deze keer was het aantal kinderen overweldigend door vakantie op de Duitse scholen.Bezetting dit jaar voor 80% dan ook Duitsers.Hierdoor kon het restaurant het qua capaciteit niet aan en werd in twee zittingen ontbeten en gedineerd.Overigens weinig gedineerd in het restaurant omdat het er allemaal niet zo aantrekkelijk uitziet.Een tip voor mensen die zonder kinderen gaan, orienteer je vooraf of er geen schoolvakanties zijn. De dames van de receptie hebben sinds vorig jaar niets bijgeleerd en komen wat dom over en zijn weinig behulpzaam bij echte problemen, b.v. in ons geval met diefstal.Het Duits en Engels is gewoon hopeloos aan de receptie.De omgeving is verder prachtig en zeer aanbevelenswaardig.Het is geen 4 sterren-hotel.

Gereisd in juni 2006

• 7al08-06-2006

we zijn pas terug 7-6-6 De vacantie is ons goed bevallen, het hotel was goed de kamers werden iedere dag schoongemaakt , en het eten was ook goed Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het enige min punt is het zwembad (klein) maar ja 5 meter verder ligt een hele grote zee. en een minpunt was dat er zeewier op het strant lag , maar ik moet zeggen er was een oud mannetje die 2 keer in de week met een tractor het strant schoon maakte.Dus in het geheel een goede aparthotel en de ligging perfect

Gereisd met familie in juni 2006

• 8ekermans29-01-2006

mooie grote kamer. airco alleen op kamer en niet op slaapkamer. personeel vriendelijk, praat slecht engels. weinig parkeerplaats. eten goed. direct aan boulevard en strand. zwembad koud. kinderbad snel in schaduw. strand goed, zee veel rotsen en soms veel zeewier. Vrij rustig. algemene indruk redelijk goed.

Gereisd met familie in juni 2005

• 4Fam. Geuze08-10-2005

Aankomst op 27 april voor een vakantie van 10 dagen. Niets van wat er in de folder stond was er. Geen sauna, geen health centre, geen fitness, geen binnenzwembad, geen grill, geen pizzeria, geen strand (bergen rottend zeewier), geen tennisbaan, steenkoud buitenzwembad omdat het dagenlang werd bijgevuld. Tegels rond zwembad werden op de dag van aankomst geverfd. Vloer was daardoor spiegelglad. Iedereen gleed uit. Eigenaar gewaarschuwd voor gevolgen, maar werd niets aan gedaan. Geen parasols (alleen gescheurde). ZEKER GEEN VIER STERREN (hooguit 2). Sommige baliemedewerksters spraken geen engels. Iedere avond hetzelfde amusementsprogramma. GEEN aanrader. Volgens Touroperator moet dit kunnen in het voorseizoen.

Gereisd in oktober 2005

• 8Jack06-10-2005

Hier van 21 sept t/m 5 okt 2005 geweest. Heerlijke vakantie gehad. Goede ligging en ruime appt. 6 keer per wk schoonmaak en vrij regelmatige verschoning van beddegoed. Goed toegankelijk voor rolstoelen. Enkele appt hebben extra voorzieningen (steunen etc. Ontbijt/diner was goed. Als je echter een tafeltje dichtbij de keuken hebt, ruik je de gehele dag naar eten. Appt is zeker een aanrader en beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd in oktober 2005

Aparthotel Cap de Mar info