Aparthotel Cap de Mar

• Sauna
Meer aparthotel info

51 reviews over Aparthotel Cap de Mar

• 9Hanneke Spaan22-07-2007

Superleuke vakantie gehad in dit hotel. Goede ligging, rustige omgeving. Lopend is alles goed te doen en anders kun je altijd de taxi nemen. Cala Millor is een erg gezellig stadje, is ook goed lopend te doen. Het strand bij het hotel is wat minder, daar heb je allemaal kiezels/stenen in het water. Maar als je een stuk verder loopt richting Cala Millor is het strand perfect! Het ontbijt en het avondeten was perfect, voor ieder wat wils. Er is altijd vis of vlees wat wordt gebakken waar je bij staat. Ruime keuze uit toetjes en altijd veel vers fruit! Ook de broodjes 's ochtends zijn lekker vers. Echt een aanrader dus!!!

• 8lemmens-van kreij21-07-2007

het was een schitterende vakantie. helaas staat op deze site vermeld dat je andermans mening moet respecteren, maar andere negatieve commentaren over dit hotel vinden wij niet terecht. hotel/kamer/zwembad/eten alles was goed verzorgd. het personeel vriendelijk. er valt over dit hotel niets af te keuren. verblijf van 6 juli t/m 13 juli 2007 frank, angelique en dennis

• 7Brenda & Dennis Koekkoek20-07-2007

Goed hotel, prima ligging. Ruime kamers, iedere dag schone handdoeken! Klein zwembad.. Ontbijt & avondeten was goed, niet heel veel keus. Leuke boulevard en winkelstraat (Cala Millor). Markt in Son Servera leuk om eens heen te gaan, is op vrijdagochtend, een paar minuten in de taxi. Een supergezellige cocktailbar -> heerlijke cocktails!! "Los Genarios" langs de boulevard, paar minuten lopen vanaf het hotel.. Verder niet veel qua uitgaan.. Even wandelen richting de haven, linkerkant vanuit het hotel is zeer de moeite waard! Gezellige restaurantjes daar..

• 7B. Spaan19-07-2007

Goed hotel, prima ligging! Eten was ook lekker, niet heel veel variatie maar goed van kwaliteit.. Leuke boulevard en een gezellige winkelstraat (Cala Millor) Ruime kamers, en iedere dag schone handdoeken! Strandje (richting winkelstraat, dus niet het strandje voor het hotel...) was de laatste dagen bezaaid met vieze drek.. vandaar veel bij het zwembad gelegen! Verder wel een aanrader.

• 7frenk 28-05-2007

Brenda en Frenk 8 dagen heerlijk genoten van de rust enomgeving, Alles is redelijk bereikbaar en te bewandelen via de leuke boulevard. Helaas ligt het Hotel gedeeltelijk in de schaduw, maar was voor ons geen probleem. Personeel vriendelijk en behulpzaam, elke dag naar het grote strand op loopafstand naar Calla Millor. we komen terug!

Gereisd in mei 2007

• 6Br. & Fr.21-05-2007

We willen wel terug naar Mallorca(ander omgeving). Verder een leuke vakantie gehad

Gereisd met partner in mei 2007

• 6San en Rein18-05-2007

Dit hotel is ideaal gelegen noch aan een rustige baai (cala bona) op ongeveer 1 km bevindt zich het grote strand en centrum van Cala millor. Complex zelf is niet veel bijzonders, het personeel spreekt amper een woord Engels, en de service is ver te zoeken. TIP: Huur zeker GEEN auto via het hotel, maar via de touroperator! Voor ons zeker nog een keer Mallorca, maar zeker geen Cap de Mar!

Gereisd in mei 2007

• 6Nathalie15-11-2006

Mijn man en ik zijn in dit hotel geweest met onze 2 kinderen, beide 7 jaar oud.Er was totaal geen kinderanimatie overdag wat wel een reden was dat wij dit hotel hadden geboekt.Wij zijn geweest van 19 juli- 2 augustus 2006.Het ontbijt was goed, het avondeten vonden wij minder en het was ontzettend warm in de eetzaal.De schoonmaak was 6x per week.Wij hebben een paar keer gevraagd of men het zwembad wilden zeven omdat het erg vuil was, dat vonden wij iets minder.Wij vonden het geen 4 sterren hotel en zullen er ook niet nog een keer terug gaan, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening.

Gereisd in november 2006

• 7Familie Wentholt03-09-2006

geweest van 5 t/m 19 Juli 2006 leuk en netjes hotel. Airco (woon en slaapkamer) kwam erg van pas. Lekker zwembad, ideaal voor kinderen tussen 4 en 12 jaar. helaas weing kinder animatie, de animatie die er was, vrij laat in de avond. ontbijt en avond eten goed. personeel spreekt slecht engels/duits. Heel cala bona/ millor is erg duits / engels gericht. hotel ligt ideaal tov strand en boulevard/ centra cala bona en millor. het strand (10 minuten lopen) van cala Millor is aant te bevelen Algemeen: wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd in september 2006

• 6N van Leusden06-08-2006

Wij zijn in Cap de Mar geweest van 19-7 tot 2-8-2006.De kamers waren goed en proper, met eten was er onvoldoende airco en te weinig variatie, het ontbijt was goed. Voor de kinderen zou er 6 maal per week animatie zijn, er werd vanalles beloofd maar er werd niets gedaan, dit was wel een reden waarvoor wij dit hotel geboekt hadden.

Gereisd met familie in juli 2006

Aparthotel Cap de Mar info