Aparthotel Cap de Mar

• Sauna
Meer aparthotel info

51 reviews over Aparthotel Cap de Mar

• 9Jos Bothmer04-09-2010

Goed en vriendelijk hotel, topper

Voor 4e keer geweest. Het is een klein gemoedelijk complex waar voor het personeel niets teveel is. Elke keer weer een geweldige vakantie gehad. Iemand die hier iets op heeft aan te merken moet eens bij zichzelf te rade gaan. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Naomi Thijssen21-08-2009

mooi en schoon hotel!

Wij zijn net terug van cap de mar in mallorca.. we zouden eigenlijk in garden millor zitten maar we zijn overgeboekt! een hele goede overboeking volgens ons..

Het transfer was 1,5 uur bij ons!

Het hotel was erg mooi, zag er nieuw en schoon uit! Wij hadden een grote kamer! Maar we hebben gehoort dat er ook kleinere kamers bij zaten! Het balkon is groot genoeg!!

De receptie was vriendelijk ze konden alleen allemaal niet zo goed engels, maar er loopt een jongen van het hotel rond die dus gewoon nederlands kan!

Het hotel ligt tegenover het stand alleen liggen daar wel rotsen in het water! Maar op 10 minutjes afstand ligt wel een mooi zandstrand!!

Het was niet heel druk, dus je had altijd plaats bij het zwembad!!! Als het veel drukker was dan waren bedjes misschien wel een probleem!!

Het eten was niet altijd super wordt eentonig.

Wij hebben er echt een heel leuke tijd gehad.. en we kunnen het echt aanbevelen!

Gr Naomi en Tim

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Gerdine31-07-2008

16-30 juli 2008 bezocht

Klein appartement en balkon (11x3 meter ex balkon). Met airco en föhn. In de keuken een fluitketel en koffiefilter (geen apparaat), geen magnetron. Duitstalig tv-zenders. Transfer vanuit/naar de luchthaven zo’n 3,5 uur. Er zitten diverse Spar winkeltjes in de buurt. In Cala Millor zit een Lidl, goed met de auto te bereiken. Overzichtelijk, niet verwarmd zwembad. Peuterbad 40 cm diep, grotere bad 1,20 m diep. Het aantal ligbedden is niet voldoende voor iedereen. Ontbijt van 8-10 is goed en gevarieerd, met chocopasta. Diner van 6.30-8.30. Er is genoeg keuze in voor- en hoofdgerechten en toetjes. Altijd verse patat. Er zijn 2 baaien met zandstrand dichtbij, maar in zee zijn grote delen met harde rotsachtige of zachte zeewier bodem. Bij de strekdam is mooi ondiep water met een zandbodem. De minidisco is om 20.45 en erg mini: na 4 liedjes was het alweer afgelopen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8alida13-07-2008

ligt erg goed niks te klagen aan de gezellige boulevaar gelukkig een belgische aan de receptie want de service van touroperator is om te huilen een hollandse hostess komt niet maar een duitse die geen woord nederlands kent zelfs voor de terugreis moest het hotel bellen schandelijk

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Linda15-09-2007

Wij zijn in juli naar Cap de Mar geweest en we hebben een hele leuke vakantie gehad, de kamers zijn ruim en worden (bijna) dagelijks schoongemaakt en dan krijg je ook schone handdoeken. Het eten was ook goed vooral het ontbijt. Het zwembad is niet zo heel groot maar voor onze kinderen van 3 en 5 precies groot genoeg (lekker overzichtelijk). Het strandje tegenover het hotel is prima al liggen er wel wat stenen in het water. De kinderdisco was erg leuk. Verder is het een gezellig klein plaatsje en ligt Cala Millor op loopafstand. Ik vind het een prima hotel voor een redelijke prijs.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 7JCJJW25-08-2007

Wij zijn vorig jaar met 2 kinderen naar hotel cap de mar geweest.Toen wij 's nachts om 4 uur aankwamen, bleek ons hotel overboekt!De nachtportier sprak dus geen woord engels of duits,en daar sta je dan met je kids!Uiteindelijk 2 nachten in een ander hotel ondergebracht,waar het ons dus echt niet beviel.Eenmaal in cap de mar toch nog alles goed gekomen, geen super hotel, maar prijs/kwaliteit goed.Wij gaan er niet meer terug, plaatsje cala bona erg weinig te beleven1

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Sylvia18-08-2007

Cap de Mar was heel erg leuk. Het eten was er heerlijk, er is voor iedereen wel wat. Er was een leuk zwembad bij dat ook in de schaduw lag. De zee was er heel mooi met golven en het was er heerlijk om te zwemmen! De boulevard was heel gezellig met allemaal leuke winkeltjes en er waren heel veel Spar winkels. s'Avonds was de sfeer langs de boulevard er heel gezellig. De kamers werden goed schoongemaakt. Er was 1 minpunt en dat is dat de receptie niet erg behulpzaam is. Maar verder heb ik er heel veel van genoten. Groeten, Sylvia.

• 7Zeer terleurgestelde vakantie gangen en zoover gebruiker07-08-2007

We zijn met gemengde gevoelens in juli hier naar toe geweest, vanwege de ietwat 'negatieve' beoordeling. Gelukkig viel dit allemaal heel erg mee! Wij zijn met onze 3 kids (6 en 4 jaar en 1 van 7 maanden)geweest. Er werkt zelfs iemand die Nederlands spreekt, dat is erg handig! De omgeving heeft genoeg te bieden, zodat je niet afhankelijk hoeft te zijn van animatie voor kinderen (was wel aanwezig), niet profesioneel maar wel leuk voor de kinderen! Kortom prima vakantie!

• 9myrthe24-07-2007

ook dit jaar was het weer super leuk en gezellig in het hotel. het was voor ons de tweede keer en iedereen kon ons nog van het personeel. het is een super gezellig hotel eten is goed kamers mooi zwembad prima en personeel is hartstikke leuk en vriendelijk. het uitgaan is ook genoeg het strand is ook goed te doen en er zijn genoeg leuke winkeltjes. dus het word volgend jaar weer cap de mar ! het is een super leuk en gezellig hotel!

• 8myrthe24-07-2007

ik ben ook dit jaar voor de tweede keer naar hotel cap de mar geweest en een tweede keer wil zeggen dus een fijn hotel. het eten is er heerlijk en het personeel is vriendelijk en praten ook ENGELS het is een prima hotel. mij is het ook dit jaar weer goed bevallen . zon zee en strand. ook het uitgaan is er prima te doen winkels genoeg en goede service in het hotel. alles is er goed geregeld . vriendelijk zijn ze er ook. volgend jaar gewoon weer hotel cap de mar

Aparthotel Cap de Mar info

• Animatie programmaAanwezig