Aparthotel Sun Club El Dorado

KinderhotelWeer vandaag18°6°
Aparthotel Sun Club El Dorado

12 tips over Aparthotel Sun Club El Dorado

frank, 9-9-2017
Het park bestaat uit verschillende niveaus. Ondanks dat het niet onmogelijk is, kan het voor mensen die moeilijk ter been zijn problematisch zijn.
Robert, 29-7-2016
vraag een gerenoveerde bungalow met zeezicht, liggen mooier
R. van den Bekerom, 23-5-2015

Ik zou voor de studio's gaan. Niet iets groter en met tv.

Ideaal als de kinderen moeten wachten als de ouders aan het wassen zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Club El Dorado voor je op een rij gezet:

Rob eekhout, 10-5-2015

Met de bus binnen t uur in Palma, halte naast t complex

Hebt geen auto nodig, park biedt alles wat je wilt

lysianne, 8-10-2014

Met de bus ben je met een uur in palma en met 45 minuten in el arenal

Verder is er niet veel te doen op loopafstand

dorine, 5-9-2014
Kamers met zeezicht aanbevelen.iets grotere kamer nemen.

Tanja Leemans, 5-8-2014
Oppassen aan het animatiezwembad, heel glibberige tegels! Mijn man en dochter zijn beiden gevallen. Op de receptie en bij de dokter werden we geweldig opgevangen! Door de hoogteverschillen en trappen idd niet goed toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn. En mensen die astma hebben zeker puffer niet vergeten!! Door de hitte en de trappen heb je die zeker nodig!
raaijmakers, 18-9-2013

met de auto naar valdemossa.

bezoek aan palma

M&M, 29-8-2013
Neem niet de bus naar de grote badplaatsen, maar een taxi. Het is wat duurder maar scheelt 30 min reistijd!
TPTM, 16-8-2013
Huur vooraf een auto en bezoek de naastgelegen plaatsjes. Heerlijk eten voor niet te veel en mooie baaien om te zwemmen. Supermarkt/bakker op 5 min. rijden met heerlijk vers brood. Restaurant tip: El Tantalo in Bahia Grande.