Aparthotel Sun Club El Dorado

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag23°19°
Aparthotel Sun Club El Dorado
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Club El Dorado voor je op een rij gezet:

270 reviews over Aparthotel Sun Club El Dorado in het Nederlands

Anders

Prima hotel

Monique
3-10-2018

Heerlijke vakantie gehad! Echt genoten. Het is allemaal niet super luxe maar prima te doen. Ook het eten is prima! Wat wel jammer is, is dat de glijbaan apart is.

Dan ga je er toch niet zo snel vanaf. En vanaf het zwembad kan je de glijbaan niet zien dus je moet er echt naar toe lopen. ( als je je kinderen in de gaten wilt houden:) )

Vreselijk, oude vieze bende, nooit meer

Iris
9-9-2018

Op de foto's zijn de kamers prachtig maar in werkelijkheid een grote oude bende. Doorgezakte bedden, dode vliegen in de lampen, schimmel in de badkamer, een tussendeur naar een andere kamer waar jeletterlijk hun voetstappen kon horen (naast ons zaten 2 engelsen die contact zochten door kloppen en boeren laten) en om het af te maken zat er nog urine op de toiletbril. Interieur zeer verjaard, kapotte meubelen... Op het balkon sigarettenpeuken op de stoelen.

Eten is wel oké, niet bijzonder. Jammer is dat er niet bij de bakken staat wat het is, veel wordt gepaneerd en gefrituurd dus alles lijkt op elkaar, pas na een hap weet je wat het is, als je geluk hebt. Als vegetariër of iemand met allergie / speciaal dieet niet te doen.

Veel klachten gehoord van andere gasten. Snap werkelijk niet dat dit hotel nog in het 'assortiment' van touroperator zit, ik raad het iedereen af!

Mocht je tóch besluiten te gaan, de lange trap naar de zee is de moeite waard!

Dit is een prima 2 sterren accomodatie, erg vriendelijk personeel. Rustig gelegen, heel erg fijn om met jonge kinderen naar toe te gaan. Kies wel het ruimere huisje wanneer je met z´n drieën gaat. Anders is het krap. Er is genoeg keuze aan eten, ook al herhaalt zich dit na drie dagen, variatie genoeg. De animatie doet heel goed zijn best. Ook de schoonmaak is goed. Er is ook een goede busverbinding naar El Arenal en Palma, voor als je wat wilt ondernemen. Als je wat meer wilt zien, raad ik aan een auto te huren. (hebben we via de touroperator geboekt in NL) Het park ligt best afgelegen. Ook het kleine winkeltje is handig voor als je geen auto hebt. Heel erg fijn is dat er 3 zwembaden zijn. Het bovenste is wat gunstiger wanneer je wat kleinere kinderen hebt. Bij allemaal is een badmeester aanwezig. Minpuntje is de glijbaan, alleen bij het bovenste zwembad en dat is zeer beperkt open.

Nooit meer !

Nathalie
23-8-2018

Na heel wat jaren reizen nog nooit in zo n slecht hotel beland, alles is oud , kapot en erg vies !

We waren overboekt , dus moesten eerste nacht doorbrengen in een klein oud zeer vies kamertje, dat erg gehorig was. De buren leken wel bij je in de kamer te staan ! Gelukkig de volgende dag verplaatst naar een andere betere kamer, als compensatie kregen we gratis WiFi. Die overigens niet werkte in ons huisje, dus daarvoor 20 euro gekregen. De hygiene op dit park is ver te zoeken ! Wij hadden gelukkig een auto tot beschikking en zijn veel weg geweest, dat was ons geluk !

Enige positieve was het geweldige uitzicht en de prachtige zonsondergang.

Het eten was redelijk, maar o wat ongezellig en weer niet schoon, borden waren zelden schoon. Tafeltjes werden ook slecht afgeruimd !

Wij zouden dit complex niemand aanraden , maar we denken wel dat als ze een flinke investering in het complex zouden doen, er best wat van te maken zou zijn !

Degelijk maar prima!

Esther
19-8-2018

Verwacht geen luxe. Gewoon alles wat je nodig hebt. Ligging is niet centraal, maar een fantastisch uitzicht. Animatie is goed. Eten is redelijk. Verbeterpunten: meer aandacht besteden aan de veiligheid (anti slip op de trappen bij het zwembad/ vastzetten leuningen/ een professionele badmeester), schoonmaak park (slingerend plastic bekertjes/rietjes), reduceren gebruik van plastic, gevarieerdere dagelijkse snacks. Ik zou hier zeker terugkomen met kinderen, voor hun is het een paradijs.

Prijs kwaliteit zeker oke

Mieke
6-8-2018

We kwamen aan en was overboekt dus moesten we onze 1ste nacht doorbrengen in oud huisje. Al bij al oké. Dag nadien vernieuwd huisje. Enige minpuntje zijn harde bedden. Eten is zeer goed. E t ontbijt zou wat meer variatie mogen . Personeel vriendelijk. Ik heb alreeds een 3 sterren geboekt en deze was veel minder in alles. Animatie is top . Zwembaden liggen gespreid wat leuk is. Mensen die minder goed te been zijn moeten weten dat het wat stappen met heuvels. We kunnen niet klagen. We hadden zeker erger verwacht van dit resort. Een dag auto gehuurd en naar soller geweest. Zeer mooi . El arenal was druk en veel jongeren uitgaansbuurt. Niet voor ons.

Wat een teleurstelling!

Goudzwaard
31-7-2018

Wat een afgang!! We wisten natuurlijk dat t wat afgelegen lag... dus dat was geen probleem...2 dagen auto gehuurd, prima!

Maar wat is het hotel slecht, vies en slecht onderhouden! De stofwolken vliegen je om de oren! Je moet zelf je tafel schoonmaken waar je aan eet en het bar personeel heeft er ook niet bepaald zin in.

T grootste ergerpunt is dat voor het aantal mensen dat hier kan verblijven de restaurants veeel te klein zijn en t dus lijkt op een varkensstal en wat een kabaal! Zwembaden zijn ontzettend goor! Onze dochter had een oorontsteking, samen met nog 4 andere kinderen. Hier lieten wij een arts voor komen die ff 130 afrekende om te vertellen dat ze een onsteking had...oja ik moest zelf maar een dorp verderop een apotheek bezoeken voor haar medicatie. Tja....dat noem ik nog eens service!

Wel 1 groot pluspunt; de animatie is er wel fantastisch, deze doen echt hun best.

Voor ons dus NOOIT meer! Suc6 voor de mensen die nog gaan.

Heerlijke vakantie!!

Inge
28-7-2018

Wij hebben 10 dagen op dit resort verbleven met onze kinderen van 10 en 12 jaar. We hebben van de eerste tot de laatste dag genoten!

Wij zaten in een appartement bovenaan de heuvel. Het appartement was eenvoudig maar voldeed prima. Het enige minpunt waren de bedden.

Ons uitzicht was geweldig. We keken vanuit ons balkon op zee en konden vanuit hier ook de zonsondergang zien. Echt prachtig! Vlakbij ons appartement was het bovenste zwembad. Wij hebben eigenlijk alleen daar gelegen. Het zwembad beneden was ons iets te druk. Er waren voldoende bedjes.

Het eten vonden wij heerlijk!! Heel vers en ontzettend veel keus en afwisseling!

Wij hebben 1 dag een auto gehuurd en verder zijn we 2 keer een dag weggeweest met de bus. De bushalte is vlak bij het park. Hier maakten veel mensen vanuit het park gebruik van.

Voor ons was dit een vakantie om nooit te vergeten!

Spaanse studenten maken rust onmogelijk.

Evelijn en Erwin
15-6-2018

Laat ik beginnen om te vertellen dat sunclub eldorado een mooi park is. Bungalows zijn prima en de voorzieningen in orde voor een goede vakantie. Wel veel hoogteverschillen en ver af van winkels of restaurants, dus hou daar rekening mee! Heel erg jammer en vervelend is dat er sinds een paar dagen 100 tot 150 spaanse studenten zijn neergestreken die tot en met 24 juni hier verblijven. Veel geluidsoverlast tot diep in de nacht, een eigen programma waardoor je niet of korter gebruik kan maken van de faciliteiten of het buffet en heuse schuimparty’s midden op de dag. Wij zijn nog enkele dagen hier, maar we moeten er niet aan denken nog meer dan een week hier te zitten. Jammer dat sunclub deze vorm van vakantie verkiest boven al de families met o.a kleine kinderen die hier verblijven.

Niet voor de 2e keer

Ronald
6-3-2018

Het hotel was ok, maar niet echt goed, de kamers zijn aan de kleine kant, de rest was wel redelijk goed, ook het vertier voor de kinderen, het ging wel, maar kon beter, was wel bijna elke dag hetzelfde diner.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sun Club El Dorado in Cabo Regana/Cabo Blanco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sun Club El Dorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.