Aparthotel Sun Club El Dorado

Aparthotel
Aparthotel Sun Club El Dorado
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Club El Dorado voor je op een rij gezet:

281 reviews over Aparthotel Sun Club El Dorado in het Nederlands

Prijs kwaliteit zeker oke

Mieke
6-8-2018

We kwamen aan en was overboekt dus moesten we onze 1ste nacht doorbrengen in oud huisje. Al bij al oké. Dag nadien vernieuwd huisje. Enige minpuntje zijn harde bedden. Eten is zeer goed. E t ontbijt zou wat meer variatie mogen . Personeel vriendelijk. Ik heb alreeds een 3 sterren geboekt en deze was veel minder in alles. Animatie is top . Zwembaden liggen gespreid wat leuk is. Mensen die minder goed te been zijn moeten weten dat het wat stappen met heuvels. We kunnen niet klagen. We hadden zeker erger verwacht van dit resort. Een dag auto gehuurd en naar soller geweest. Zeer mooi . El arenal was druk en veel jongeren uitgaansbuurt. Niet voor ons.

Wat een teleurstelling!

Goudzwaard
31-7-2018

Wat een afgang!! We wisten natuurlijk dat t wat afgelegen lag... dus dat was geen probleem...2 dagen auto gehuurd, prima!

Maar wat is het hotel slecht, vies en slecht onderhouden! De stofwolken vliegen je om de oren! Je moet zelf je tafel schoonmaken waar je aan eet en het bar personeel heeft er ook niet bepaald zin in.

T grootste ergerpunt is dat voor het aantal mensen dat hier kan verblijven de restaurants veeel te klein zijn en t dus lijkt op een varkensstal en wat een kabaal! Zwembaden zijn ontzettend goor! Onze dochter had een oorontsteking, samen met nog 4 andere kinderen. Hier lieten wij een arts voor komen die ff 130 afrekende om te vertellen dat ze een onsteking had...oja ik moest zelf maar een dorp verderop een apotheek bezoeken voor haar medicatie. Tja....dat noem ik nog eens service!

Wel 1 groot pluspunt; de animatie is er wel fantastisch, deze doen echt hun best.

Voor ons dus NOOIT meer! Suc6 voor de mensen die nog gaan.

Heerlijke vakantie!!

Inge
28-7-2018

Wij hebben 10 dagen op dit resort verbleven met onze kinderen van 10 en 12 jaar. We hebben van de eerste tot de laatste dag genoten!

Wij zaten in een appartement bovenaan de heuvel. Het appartement was eenvoudig maar voldeed prima. Het enige minpunt waren de bedden.

Ons uitzicht was geweldig. We keken vanuit ons balkon op zee en konden vanuit hier ook de zonsondergang zien. Echt prachtig! Vlakbij ons appartement was het bovenste zwembad. Wij hebben eigenlijk alleen daar gelegen. Het zwembad beneden was ons iets te druk. Er waren voldoende bedjes.

Het eten vonden wij heerlijk!! Heel vers en ontzettend veel keus en afwisseling!

Wij hebben 1 dag een auto gehuurd en verder zijn we 2 keer een dag weggeweest met de bus. De bushalte is vlak bij het park. Hier maakten veel mensen vanuit het park gebruik van.

Voor ons was dit een vakantie om nooit te vergeten!

Preisdaler

Spaanse studenten maken rust onmogelijk.

Evelijn en Erwin
15-6-2018

Laat ik beginnen om te vertellen dat sunclub eldorado een mooi park is. Bungalows zijn prima en de voorzieningen in orde voor een goede vakantie. Wel veel hoogteverschillen en ver af van winkels of restaurants, dus hou daar rekening mee! Heel erg jammer en vervelend is dat er sinds een paar dagen 100 tot 150 spaanse studenten zijn neergestreken die tot en met 24 juni hier verblijven. Veel geluidsoverlast tot diep in de nacht, een eigen programma waardoor je niet of korter gebruik kan maken van de faciliteiten of het buffet en heuse schuimparty’s midden op de dag. Wij zijn nog enkele dagen hier, maar we moeten er niet aan denken nog meer dan een week hier te zitten. Jammer dat sunclub deze vorm van vakantie verkiest boven al de families met o.a kleine kinderen die hier verblijven.

Niet voor de 2e keer

Ronald
6-3-2018

Het hotel was ok, maar niet echt goed, de kamers zijn aan de kleine kant, de rest was wel redelijk goed, ook het vertier voor de kinderen, het ging wel, maar kon beter, was wel bijna elke dag hetzelfde diner.

In ordnung

sarah
        2-2-2018

wir haben uns hier wohl gefühlt alles bestens

klar zimmer klein aber man schläft ja nur dort drinnen ansonsten am pool,oder unterwegs .:)oder......

personal auch immer sehr nett.

Die Animationen auch sehr witzig :D

Carola Verlaan
        14-1-2018

Leuk opgezet. Veel activiteiten te ondernemen. Goed gevarieerd eten. Voor jong en oud. Gerenoveerde huisjes zijn mooi van binnen, inclusief airco, grote badkamer en een balkon. Heel vriendelijk personeel. Alleen voor minder valide is het niet mogelijk om naar de zee te gaan i.v.m. de trap van 365 treden. Je hebt wel mooi uitzicht over de zee.

Buiten verwachting uitstekend.

Jos en Maja
        30-9-2017

Naar het lezen van de reviews op deze site gingen we met weinig verwachtingen erheen.

Waar halen de mensen het vandaan dat het eten hier slecht is. Wij hebben in 4/5 sterren hotels slechter gegeten. Ontbijt heel goed. Verder iedere dag iets anders o.a Gamba`s ,mosselen, sushi. Elke dag veel afwisseling. Ligging is wel iets minder, overal ver vanaf ,maar met bus of taxi ben je er zo. Ligt hoog op een berg daarom wel een prachtig uitzicht. Voor de prijs wat je maar betaald is het super.

We zijn hier 9 dagen geweest. Het is een heerlijk hotel met 3 zwembaden (die wel beetje koud waren in september), maar alles keurig aangelegd. Eten is geweldig, genoeg variatie, en erg lekker. Kamers waren netjes en schoon (bedden vrij hard). We wisten al bij het boeken dat het hotel afgelegen lag. Daarom is het ook 100% aan te raden om hier een auto bij te huren welke je gratis kan parkeren. Wij hadden 9 dagen een auto en zijn naar de mooiste stranden en stadjes gereden. Zonder auto was het met 2 kinderen niet ideaal geweest in dit hotel. Enige serieuze minpunt van het hotel is de animatie en de voorzieningen voor de kinderen. De speeltuin is slecht en is beschadigd en de kidsclub heeft kapotte miniauto's en een kapotte glijbaan, waardoor me beide dochters een wond hebben opgelopen. All-in verder prima geregeld. Gasten zijn voornamelijk duits en engels.

Heerlijke vakantie gehad dankzij de auto. Wil je geen auto huren, zal ik toch voor een ander hotel gaan.

Wel leuk maar niet nog een keer voor ons

Yvon
        21-9-2017

Geen winkels in de buurt je kunt wel het busje nemen kost nog geen 4 euro p.p heuvelachtig oud en vervallen

de zee slecht te bereiken door een lange trap die kapot is

1 speeltuin voor kinderen die wel aan vervanging toe is!

De accomodaties die nog niet gerenoveerd zijn zit schimmel in de douche en overal vlekken en scheuren.

Eten is wel goed ontbijt is wel elke ochtend hetzelfde en s'avonds keuze uit vlees of vis van de plaat en salade of pasta.

Bij ons was er in het weekend een basketbal schoolteam erg druk met kinderen veel lawaai en geschreeuw ook s'avonds en het eten was al op voordat de vakantie mensen wat konden pakken vooral de pizza konden ze niet neerleggen of het was al weg!

Wat wij ook jammer vonden dat we niemand van de reisorganisatie in het park hebben gezien!?

En de zwembaden zijn alle 3 apart en zijn erg koud ook bij 29gr of meer..

Paard kan er gratis gereden worden op do en za om 16.00 ze lopen dan een klein rondje met je kind op het paard.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sun Club El Dorado in Cabo Regana/Cabo Blanco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sun Club El Dorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sun Club El Dorado scoort een 7.57 uit 10 op basis van 281 reviews.