Aparthotel Sun Club El Dorado

Aparthotel Sun Club El Dorado

6.2Voldoende

Spanje, Mallorca, Cabo Regana/Cabo Blanco

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 294p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.2Voldoende

Aparthotel info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Verblijf in Aparthotel Sun Club El Dorado op Mallorca. Het animatieteam doet er alles aan om de kinderen te vermaken. Daarnaast zijn er meerdere zwembaden verspreid over het park. Er is genoeg variatie aan eten, wat zich wel na een aantal dagen herhaalt. De bushalte voor de camping zorgt ervoor dat je zo in El Arenal of Palma bent met de bus.

268 reviews over Aparthotel Sun Club El Dorado

• 2019
    6M.11-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Wij kwamen laat in de avond aan en kregen een huisje aan de rand van het park, dus uitzicht op enkele bomen. Er stond geen licht aan bij het huisje, dus je moest uitkijken voor het afstapje. De volgende dag om een ander huisje gevraagd, want dit was geen doen met kleine kinderen: achterstallig onderhoud van het voetpad (gaten!) en te ver van alle faciliteiten. Uiteindelijk (tegen een meerprijs) zijn wij verbleven in een appartement vlakbij het zwembad, met uitzicht op zee. Helaas hebben wij 2x melding moeten maken omtrent de schoonmaak: geen schone handdoeken gekregen, maar wel de gebruikte meegenomen. De glijbaan was maar 2x per dag voor een uurtje open en is ook apart gelegen van het zwembad. Houd er rekening mee dat dit park heuvelachtig is! Eten was goed. Een taxirit naar El Arenal kost je zo’n 16 euro (ca 10 min). De bar bij het zwembad was gesloten en de douche van het appartement heeft een boiler. Met 4 personen soms dus koud..

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Martijn26-08-2019

Heerlijke vakantie

Mooi park met leuke zwembaden en glijbaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7M09-08-2019

Goed te doen!

Wij zijn Net terug. Wij hadden een gerenoveerde kamer voor 4 pers. Prima . Alleen de bedden zijn erg hard. nummer 99, vlakbij het zwembad ideaal voor de kids. Het eten vonden wij heel goed,iedere dag wat anders en voldoende. Het is net een soort centerparcs park. Het is wel verouderd en dat is wel jammer ook de speeltuin is aan vervanging toe. De WiFi is prima. ( bij de receptie en bar/ animatie .) In het huisje geen WiFi die moet je kopen maar doet het goed. Ook genoeg stopcontacten in onze kamer en tv. ( Die het gewoon doet zonder extra kosten ). Wij hadden zelf een mini waterkoker bij en zakjes koffie . Gelukkig maar want de koffie vonden wij niet lekker. In de omgeving niks te doen,dan moet je met de bus mee. De trap naar de zee samen met mijn zoontje gedaan,je moet geen hoogte vrees hebben. Eenmaal beneden super mooi ! Maar dan nog terug .... Al met al een leuke week gehad met de kids. Maar zou er geen 2e keer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Karin03-07-2019

Gemoedelijk, fijn hotel, aanrader

Super fijne plek, wij waren er in April en gaan volgende week voor de 10e keer hier naar toe. Onbegrijpelijk dat mensen hier negatief over zijn. Je betaalt niet veel dus verwacht er geen luxe 5 sterren resort. De sfeer is gemoedelijk, het personeel is fantastisch. Het uitzicht is grandioos. Het eten is zeker goed. De kamers zijn eenvoudig maar daar ben je bijna nooit.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2Haeck02-07-2019

Nooit meer! Een tegenvaller!

Voor ons was dit een echte tegenvaller! Alles was heel vuil! Kamers waren vuil en klein, badkamer al helemaal vies en niet doenbaar met kind van 3 jaar. in restaurant was alles vuil. Hygiëne was ver te zoeken... Personeel wel vriendelijk maar dat was het ook.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9liloo06-05-2019

mooi en eenvoudig

geweldig uitzicht, lekker eten,

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Inge04-05-2019

Leuk voor een weekje, verwacht geen luxe

Mooie locatie, leuke zwembaden. Bungalow was netjes maar wel enigzins verouderd zoals matrassen en wollen dekens. Je kan hier prima vertoeven maar verwacht geen luxe. We hadden huisje 64 met geweldig uitzicht op de zee. Het eten all inclusive was prima maar wel een massale gebeurtenis in het restaurant. Bij het buffet staat niet aangegeven wat het is. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. S, avonds bij de bar erg druk en lang in de rij voor een kopje koffie. In het restaurant zit op de koffieautomaat een timer, bij het ontbijtbuffet kwam er na half 11 geen drup koffie meer uit, die moest je dan ergens anders weer halen. Het is een aanrader om een auto te huren om er op uit te kunnen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    4Iris09-09-2018

Vreselijk, oude vieze bende, nooit meer

Op de foto's zijn de kamers prachtig maar in werkelijkheid een grote oude bende. Doorgezakte bedden, dode vliegen in de lampen, schimmel in de badkamer, een tussendeur naar een andere kamer waar jeletterlijk hun voetstappen kon horen (naast ons zaten 2 engelsen die contact zochten door kloppen en boeren laten) en om het af te maken zat er nog urine op de toiletbril. Interieur zeer verjaard, kapotte meubelen... Op het balkon sigarettenpeuken op de stoelen. Eten is wel oké, niet bijzonder. Jammer is dat er niet bij de bakken staat wat het is, veel wordt gepaneerd en gefrituurd dus alles lijkt op elkaar, pas na een hap weet je wat het is, als je geluk hebt. Als vegetariër of iemand met allergie / speciaal dieet niet te doen. Veel klachten gehoord van andere gasten. Snap werkelijk niet dat dit hotel nog in het 'assortiment' van touroperator zit, ik raad het iedereen af! Mocht je tóch besluiten te gaan, de lange trap naar de zee is de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Roland09-09-2018

Fijne vakantie goede prijs/kwaliteitsverhouding

Dit is een prima 2 sterren accomodatie, erg vriendelijk personeel. Rustig gelegen, heel erg fijn om met jonge kinderen naar toe te gaan. Kies wel het ruimere huisje wanneer je met z´n drieën gaat. Anders is het krap. Er is genoeg keuze aan eten, ook al herhaalt zich dit na drie dagen, variatie genoeg. De animatie doet heel goed zijn best. Ook de schoonmaak is goed. Er is ook een goede busverbinding naar El Arenal en Palma, voor als je wat wilt ondernemen. Als je wat meer wilt zien, raad ik aan een auto te huren. (hebben we via de touroperator geboekt in NL) Het park ligt best afgelegen. Ook het kleine winkeltje is handig voor als je geen auto hebt. Heel erg fijn is dat er 3 zwembaden zijn. Het bovenste is wat gunstiger wanneer je wat kleinere kinderen hebt. Bij allemaal is een badmeester aanwezig. Minpuntje is de glijbaan, alleen bij het bovenste zwembad en dat is zeer beperkt open.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Nathalie23-08-2018

Nooit meer !

Na heel wat jaren reizen nog nooit in zo n slecht hotel beland, alles is oud , kapot en erg vies ! We waren overboekt , dus moesten eerste nacht doorbrengen in een klein oud zeer vies kamertje, dat erg gehorig was. De buren leken wel bij je in de kamer te staan ! Gelukkig de volgende dag verplaatst naar een andere betere kamer, als compensatie kregen we gratis WiFi. Die overigens niet werkte in ons huisje, dus daarvoor 20 euro gekregen. De hygiene op dit park is ver te zoeken ! Wij hadden gelukkig een auto tot beschikking en zijn veel weg geweest, dat was ons geluk ! Enige positieve was het geweldige uitzicht en de prachtige zonsondergang. Het eten was redelijk, maar o wat ongezellig en weer niet schoon, borden waren zelden schoon. Tafeltjes werden ook slecht afgeruimd ! Wij zouden dit complex niemand aanraden , maar we denken wel dat als ze een flinke investering in het complex zouden doen, er best wat van te maken zou zijn !

Gereisd met partner in augustus 2018

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand15 minuten met de auto, > 10 km

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Betaalde wifiGehele hotel