Hotel Sa Coma De Banalbufar

Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°17°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sa Coma De Banalbufar voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Sa Coma De Banalbufar in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

MARC EN CHANTAL DEURNE BELGIE
12-9-2010

Als echte Mallorca liefhebbers,maar met slechte ervaring in een ander hotel in Banyalbufar, Geeft Sa Coma ons het gevoel terug een goed adres gevonden te hebben in dit charmante bergdorpje . Alles is zoals het hoort , niets teveel of te weinig.prima uitgebaat hotel. We hadden van de eerste tot de laatste minuut van ons verblijf een meer dan goed gevoel. En zo hoort het ook , zeker op vakantie . Voor ons dus zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 500 m, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sa Coma De Banalbufar in Banyalbufar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sa Coma De Banalbufar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.