Reviews over Algaida

Echte aanrader

ed claassens,
    29-7-2014

Fantastische plek op Mallorca. Rustig en toch zeer centraal gelegen op het eiland. Mooi in 2013 gerenoveerde finca met heel veel ruimte en groot zwembad. Alles zeer netjes, WiFi is goed, bedden zijn prima.

We hebben ons met 2 kinderen (11 en 13) meer dan prima vermaakt. Enig klein minpuntje is dat je 1,5km over een zandweg moet om de locatie te bereiken. Je krijgt hiervoor echter heel veel terug. Een echte aanrader.

Oase van rust

roosjes_1,
    8-4-2014

Geopend sinds mei 2013 ligt deze mooie verbouwde boerderij aan een onverharde doodlopende weg maar toch ben je snel op de snelweg. De eigenaar en zijn vrouw zijn bijzonder vriendelijk, de man bracht ons naar het huis bracht en gaf onderweg de nodige tips. Zonder zijn hulp hadden we het huis zeker niet gevonden. De toegang to het terrein is afgesloten met een automatisch hek. Een groot zwembad en een heleboel mooie plekjes om te zitten. Ons tweekamerappartement lag op de eerste etage. Deze heeft een keuken met voldoende kookgerei voor een eenvoudige maaltijd. De badkamer is netjes, met een wastafel, toilet en inloopdouche. De slaapkamer is ruim met een goed tweepersoons bed en televisie. Bij aankomst stond er een fruitmand klaar. Pedro en Marga spreken een beetje Engels. Een accomodatie die zonder meer prima is, geen grote luxe maar netjes en schoon en perfect onderhouden. Zeker een aanrader wanneer je niet in de vakantiehectiek wilt zijn maar toch overal makkelijk wilt komen.

Geweldig!!!

Merel,
    24-4-2012

Prachtig gerenoveerde finca. Alles was schoon en ruim opgezet. Hele rustige omgeving dus een auto is nodig. Perfect om vanuit hier te fietsen want veel routes komen langs het dorp.

Algaida scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews