Aparthotel Zafiro Tropic

Aparthotel
Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag27°19°
Aparthotel Zafiro Tropic
7,8

Op Mallorca vind je veel vermaak bij Zafiro Tropic in Alcudia. Zwembaden, speeltuinen, een draaimolen en animatie, de kinderen zullen zich niet vervelen. Daarnaast is er elke avond een show te zien op het park. Met 5 minuten lopen sta je op het strand of slenter je over de boulevard. Ook de oude stad Alcudia is een bezoekje waard.

304 reviews over Aparthotel Zafiro Tropic in het Nederlands

Geweldige vakantie.

Bianca
18-8-2019

Super vakantie gehad in Zafiro Tropic. Wij zouden het iedereen aanraden Zeer mooi en net hotel vriendelijk personeel vooral ook gericht op de kids! Eten ook heel goed, wij hadden de pech dat we naar het ziekenhuis moesten met onze dochter en daardoor het buffet mistte, bij terugkomst werd er meteen voor ons geregeld dat we alsnog konden eten! Iedere avond een leuke show/animatie voor zowel de kids als de volwassenen. Wij komen hier zeker nog eens terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super

Margriet
15-7-2019

Netjes hotel met goede ligging. Erg kindvriendelijk. Helaas was het net een week koud geweest dus de zwembaden niet geprobeerd omdat het water gewoon te koud was. We gingen liever naar de zee.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weet wat je boekt!! Klopt niets van!!

Bianca
13-7-2019

Even wat duidelijkheid: Als je denkt dat je na het boeken van een Swim -up Room lekker aan je zwembad kunt gaan liggen dan heb je het mis !! Het is een kamer voor vijf personen maar er staan twee ligbedden in het tuintje
Aan de overkant liggen luxe ligbedden rondom het bad maar die zijn in beslag genomen door andere gasten die drie hoog achter zitten

Dus nu hebben wij bijna € 8500 betaald en moeten bij het grote zwembad of 18+ bad gaan zoeken naar een plekje
Niet doen dus!!!! Gewoon goedkope kamer boeken of helemaal niet!! Wat een naaierij.

Bij de receptie zeggen ze dan: ja had even naar het hotel moeten bellen, dat is betrouwbaarder dan het reisbureau Nou jaaa! Het reisbureau is er van overtuigd dat Het niet voor andere gasten is. En dat er anders wel 5 bedden in de tuin hadden gestaan. Onze buurman pakte 1 extra bed en krijgt een standje ! Kortom je kunt met z’n 5-en niet terecht in je eigen tuin

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooi hotel

A van D
8-2-2019

Mooi hotel, ontbijt en diner was super veel keuze en iedere avond een ander thema. Wij hadden een mooie kamer met jacuzzi op het dakterras. 5 minuten lopen naar de boulevard en het strand waar je voor 13 euro per dag 2 strandbedjes, parasol en kluisje kunt huren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Super vakantie

Angelique Romkes
1-10-2018

Wij hebben enorm genoten hier. Qua ligging is het ideaal, de boulevard is dichtbij en hier kun je heerlijk eten of wandelen. Ook is er een jump ding voor de kids en een draaimolen. Het strand loopt mooi langzaam af en is plek genoeg!

Wij zaten all in en was prima, keuze genoeg naar mijn mening. Animatie was aanwezig. Plek genoeg aant zwembad, water was wel wat koud maar ik weet niet hoe dit bij het kindergedeelte was. Massages waren top. Oude stad alcudia was ontzettend mooi en daar is een grote markt. Zeker de moeite waard!! Personeel is vriendelijk aanwezig. Bedden lagen heerlijk. Idd iets gehorige kamers s ochtends maar ik vond dat niet storend. Wij gaan volgend jaar terug maar dan met kids!

Gereisd Met partner in september 2018

Relaxte vakantie

Marco
28-9-2018

Fijne vakantie gehad, netjes, mooie zwembaden voor heel jong en ouder. 5 minuten vanaf het strand. Stopcontact in keuken was kapot, dit lag helemaal open, dus je kon met je vingers zo bij de draden van 230 volt. Melding van gemaakt en was binnen 20 minuten gemaakt. Klasse. Leuk animatie team, knutselen, bingo, pony rijden etc.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Verzorgd complex, toplocatie, ietwat gehorig

Monique
22-9-2018

Toplocatie, rustig maar op loopafstand van breed zandstrand en restaurantjes en supermarkten. Met een armbandje worden evt bestellingen van drinken eten gescand, bij vertrek afrekenen. Je krijgt badlakens die je zelf 3 x per week kan wisselen. Ruim balkon en heel belangrijk...prima bedden! 5 x per week schoonmaak. DIV. Zwembaden met toezicht, bedjes reserveren mag niet maar dit gebeurd helaas toch. Genoeg ligbedjes dus iedereen vindt wel een bedje. Enige nadeel vonden wij de gehorigheid. Met name in de vroege ochtend hoorden we gasten met koffers over de gang rollen, kinderen huilen of met meubilair schuiven. Wij zijn niet zo van de animatie maar ze doen het echt leuk. Iedere avond een leuke show en overdag vertier voor de kinderen maar daar heb je geen last van. Verder echt een leuk kleinschalig complex en badplaats.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

Maartje
7-9-2018

In juni zijn we in dit hoe geweest met ons gezin. We kregen een upgrade naar een appartement met zwembadzicht. We hadden een mooi appartement, wat netjes schoon gehouden werd en prima was voor ons vieren. Vooral voor kleine kinderen een erg leuke accommodatie, volop entertainment, mooie shows en genoeg zwembaden/speeltuinen om zich super te vermaken. All inclusive was erg gevarieerd en van goede kwaliteit! Het strand op 5 minuutjes lopen en een levendige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Fijne vakantie

Evelien Braakhuis
21-8-2018

Zafiro Tropic is een mooi complex. Kamers zijn wat gedateerd. Mooie zwembaden(7 stuks) onze dochter heeft zich prima vermaakt. Dichtbij het strand, dit loopt langzaam af. Kids kunnen dus nog lang staan. Boottocht naar cap formentor is tegenvaller. Het stinkt daar extreem naar riool. Al met al prima Vakantie gehad. Wel wat te duur voor wat je uiteindelijk krijgt.

Nooit meer

Rianne
11-8-2018

We hebben erg veel geld betaald om hier 12 dag en all inclusive te kunnen verblijven. Maar wij vinden het het geld zeker niet waard. De kamers zijn gedateerd. Het eten smaakte redelijk, Helaas werd ik s nachts erg ziek van het eten. Iedere ochtend is het een run op de bedjes bij het zwembad. Ik zit om 07.30 heerlijk met de baby op een bedje bij het zwembad en zie hoe mensen handdoeken leggen en gaan. Terwijl mijn partner met onze zoon van 2 aan het zwemmen is en ik op onze kamer ben met de baby worden onze handdoeken en persoonlijke spullen (zelfs mobiele telefoon) van de bedjes gehaald. Ze waren volgens meneer de life guard langer dan een half uur niet belegd door ons, terwijl wij aan het zwemmen waren.... schandalig. We hebben veel mooiere en luxe aparthotels gehad in Spanje en zullen ook nooit meer terug gaan naar dit oude hotel.

Aparthotel info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Tropic in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Tropic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.