Aparthotel Zafiro Tropic

7.9Goed

Spanje, Mallorca, Alcudia / Puerto de Alcudia

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 753p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info

Op Mallorca vind je veel vermaak bij Zafiro Tropic in Alcudia. Zwembaden, speeltuinen, een draaimolen en animatie, de kinderen zullen zich niet vervelen. Daarnaast is er elke avond een show te zien op het park. Met 5 minuten lopen sta je op het strand of slenter je over de boulevard. Ook de oude stad Alcudia is een bezoekje waard.

311 reviews over Aparthotel Zafiro Tropic

• 9Karolien01-05-2020

Fantastisch!

Het personeel was super vriendelijk en altijd in voor een praatje wat erg gezellig is. Ook waren ze geweldig voor onze kids, waarvan er eentje nog niet goed Engels spreekt. Die werd hier enorm mee geholpen door het personeel! De kamers zijn ook erg prettig en erg schoon. Het eten is super, en je kunt heerlijk zitten in de lounge met leuk entertainment. Het buitenzwembad was een beetje koud maar het binnenzwembad was daarin tegen heerlijk! Ik zeg een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 2019
    8Madelon21-10-2019

Mooie appartementen in kindvriendelijke omgeving

11 dgn op Mallorca geweest in Zafiro Tropic. Mooi complex, heel schoon allemaal en ziet er goed onderhouden uit. Appartementen zijn ruim en van alles voorzien. Leuk en divers animatieprogramma en fijne zwembaden. Ook voor mensen met een voedselallergie is het er goed en makkelijk eten. Overal wordt rekening mee gehouden. Aanrader!

Merendeel van het personeel is redelijk vriendelijk al hebben we dat beter ervaren. 1 mannelijke receptionist was duidelijk zelf toe aan vakantie. Zijn gedrag heeft wel wat invloed gehad op onze ervaring, aangezien we gevraagd werden om van appartement te wijzigen. Dat switchen deden we ten gunste van Zafiro maar hij was verre van vriendelijk. Jammer. Kleine punten van aandacht: Het zwembadwater is erg koud, te koud voor de kleintjes. Je kunt in het najaar beter de zee in! Iedere keer als de bovenburen naar de wc gingen, hoorde wij een waterval

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Bianca18-08-2019

Geweldige vakantie.

Super vakantie gehad in Zafiro Tropic. Wij zouden het iedereen aanraden Zeer mooi en net hotel vriendelijk personeel vooral ook gericht op de kids! Eten ook heel goed, wij hadden de pech dat we naar het ziekenhuis moesten met onze dochter en daardoor het buffet mistte, bij terugkomst werd er meteen voor ons geregeld dat we alsnog konden eten! Iedere avond een leuke show/animatie voor zowel de kids als de volwassenen. Wij komen hier zeker nog eens terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Margriet15-07-2019

Super

Netjes hotel met goede ligging. Erg kindvriendelijk. Helaas was het net een week koud geweest dus de zwembaden niet geprobeerd omdat het water gewoon te koud was. We gingen liever naar de zee.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 5Bianca13-07-2019

Weet wat je boekt!! Klopt niets van!!

Even wat duidelijkheid: Als je denkt dat je na het boeken van een Swim -up Room lekker aan je zwembad kunt gaan liggen dan heb je het mis !! Het is een kamer voor vijf personen maar er staan twee ligbedden in het tuintje
    Aan de overkant liggen luxe ligbedden rondom het bad maar die zijn in beslag genomen door andere gasten die drie hoog achter zitten

Dus nu hebben wij bijna € 8500 betaald en moeten bij het grote zwembad of 18+ bad gaan zoeken naar een plekje
    Niet doen dus!!!! Gewoon goedkope kamer boeken of helemaal niet!! Wat een naaierij.

Bij de receptie zeggen ze dan: ja had even naar het hotel moeten bellen, dat is betrouwbaarder dan het reisbureau Nou jaaa! Het reisbureau is er van overtuigd dat Het niet voor andere gasten is. En dat er anders wel 5 bedden in de tuin hadden gestaan. Onze buurman pakte 1 extra bed en krijgt een standje ! Kortom je kunt met z’n 5-en niet terecht in je eigen tuin

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8A van D08-02-2019

Mooi hotel

Mooi hotel, ontbijt en diner was super veel keuze en iedere avond een ander thema. Wij hadden een mooie kamer met jacuzzi op het dakterras. 5 minuten lopen naar de boulevard en het strand waar je voor 13 euro per dag 2 strandbedjes, parasol en kluisje kunt huren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2018
    9Angelique Romkes01-10-2018

Super vakantie

Wij hebben enorm genoten hier. Qua ligging is het ideaal, de boulevard is dichtbij en hier kun je heerlijk eten of wandelen. Ook is er een jump ding voor de kids en een draaimolen. Het strand loopt mooi langzaam af en is plek genoeg!

Wij zaten all in en was prima, keuze genoeg naar mijn mening. Animatie was aanwezig. Plek genoeg aant zwembad, water was wel wat koud maar ik weet niet hoe dit bij het kindergedeelte was. Massages waren top. Oude stad alcudia was ontzettend mooi en daar is een grote markt. Zeker de moeite waard!! Personeel is vriendelijk aanwezig. Bedden lagen heerlijk. Idd iets gehorige kamers s ochtends maar ik vond dat niet storend. Wij gaan volgend jaar terug maar dan met kids!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Marco28-09-2018

Relaxte vakantie

Fijne vakantie gehad, netjes, mooie zwembaden voor heel jong en ouder. 5 minuten vanaf het strand. Stopcontact in keuken was kapot, dit lag helemaal open, dus je kon met je vingers zo bij de draden van 230 volt. Melding van gemaakt en was binnen 20 minuten gemaakt. Klasse. Leuk animatie team, knutselen, bingo, pony rijden etc.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8Monique22-09-2018

Verzorgd complex, toplocatie, ietwat gehorig

Toplocatie, rustig maar op loopafstand van breed zandstrand en restaurantjes en supermarkten. Met een armbandje worden evt bestellingen van drinken eten gescand, bij vertrek afrekenen. Je krijgt badlakens die je zelf 3 x per week kan wisselen. Ruim balkon en heel belangrijk...prima bedden! 5 x per week schoonmaak. DIV. Zwembaden met toezicht, bedjes reserveren mag niet maar dit gebeurd helaas toch. Genoeg ligbedjes dus iedereen vindt wel een bedje. Enige nadeel vonden wij de gehorigheid. Met name in de vroege ochtend hoorden we gasten met koffers over de gang rollen, kinderen huilen of met meubilair schuiven. Wij zijn niet zo van de animatie maar ze doen het echt leuk. Iedere avond een leuke show en overdag vertier voor de kinderen maar daar heb je geen last van. Verder echt een leuk kleinschalig complex en badplaats.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Maartje07-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

In juni zijn we in dit hoe geweest met ons gezin. We kregen een upgrade naar een appartement met zwembadzicht. We hadden een mooi appartement, wat netjes schoon gehouden werd en prima was voor ons vieren. Vooral voor kleine kinderen een erg leuke accommodatie, volop entertainment, mooie shows en genoeg zwembaden/speeltuinen om zich super te vermaken. All inclusive was erg gevarieerd en van goede kwaliteit! Het strand op 5 minuutjes lopen en een levendige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages