Aparthotel Viva Sunrise

Aparthotel Viva Sunrise
8,5

8 tips over Aparthotel Viva Sunrise

ferpet_1, 20-8-2013

Supermarkt net buiten het hotel is een stuk goedkoper dan in het hotel.

Lidl is op 20 minuten loop afstand, prijzen zoals we in NL gewend zijn.

Als je niet all inclusive zit, kost een kleine slush puppy 2.50 euro.

Suzanne de Graaf, 19-8-2013

Het drinken bij het avondeten zat niet bij het half pension en moest apart afgerekend worden. Dit wisten wij niet.

Ik zou de volgende keer all inclusief nemen.

Het winkeltje in het hotel is erg duur. Nog geen 20 meter vetder net nasst hey hotel zit een spar, daar is het al een stuk goedkoper. Voorbeeld: handdoek peppa in winkeltje 17 euro bij de spar 6, 50 euro!!! Blikje red bull scheelde ook 60 cent.

Fam Waanders, 14-8-2013
Leg voor het ontbijt je handdoek (van het hotel) op een ligstoel, na 0930 zijn d e meeste en mooiste plekjes weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Sunrise voor je op een rij gezet:

Rens, 20-7-2013
De oude stad Alcudia bezoeken, met de taxi 10 min rijden kost maar € 6
Evelyne Haezebrouck, 4-8-2012
All in formule, eten altijd vers. Smiddags kan je genieten van een uitgebreide kaart.
Judith, 24-7-2012
Badhanddoeken gratis te gebruiken (borg).

Garas, 19-5-2012
Kies altijd voor appartement met zwembaduitzicht.
Chantal Lamour, 25-7-2011

Loop 's avonds een keer naar de haven via strandpad 25 min. lopen. Heel gezellig daar. Pad is minder geschikt voor buggy's. Vergeet fotocamera niet. Of neem de bus naar de haven. Kost 1,25 enkeltje. Bushalte bij Hotel Ciudad Blanca op de drukke weg aan de overkant (ong. 800 m. van Viva Sunrise). Je hoeft nooit lang te wachten op een bus. Terug te voet via strandpand bijv.

2e tip: onze waterkoker zat vol kalk. Neem schoonmaakazijn mee en kook met flessenwater (1,20 euro bij Spar 50 m. van hotel).

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Sunrise voor je op een rij gezet: