Aparthotel Viva Sunrise

Aparthotel
Aparthotel Viva Sunrise
8,6

164 reviews over Aparthotel Viva Sunrise in het Nederlands

Rustig gelegen maar mooi hotel. Echt familie hotel! Dus veel gezinnen met kinderen (diverse nationaliteiten). Appartement was heel mooi, goed schoon met een grote inloop douche (hele complex heeft geen bad!). Schoonmaak 5 dagen per week (woensdag en zondag niet).

Hele dag door animatie voor jong en oud. Mooi zwembad (beetje fris) met een apart kinderzwembad met piratenboot en 2 glijbanen. Bedjes bij zwembad staan wel erg op elkaar. Verder worden om 8:00 uur 's morgens al de eerste handdoeken gelegd. Hier wordt wel op gelet, handdoeken die te lang onbeheerd achter worden gelaten worden verwijderd (met name in de morgen).

Wij hadden alleen logies, wel enkele keren in het hotel gegeten. Eten is heel goed, zowel buffet (All-in) als alla carte.

Het was fantastisch jammer van het weer !

Kim van der Schans
14-5-2018

De mensen de omgeving het hotel fantastisch wij hadden met een baby van 10 maanden een 2/3 kamer appartement wij sliepen dan op de slaapbank omdat wij niet in een kamer kunnen slapen maar het was goed te doen! Zwembad water, tja met 20 graden is dat best koud maar met 25/26 graden perfect te doen. Wij raden alleen wel all inclusive aan omdat je dit er makkelijk uit

Haalt en wij hadden alleen ontbijt maar wat je voor lunch en avond eten krijgt haal je er zo uit. Er zijn veel wegentjes naar verschillende dingen verder op en inderdaad de spar gelijk op de hoek is stukken goedkoper als in het hotel, wij zijn nu 8 dagen geweest en het was top!!!!!

Viva Sunrise team., Community Manager, 18-5-2018

Dear Kim,

Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel.

Your greetings and suggestions will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded.

We are looking forward to hosting you again in the future.

With compliments,

Fantastisch, al meer dan 25 keer geboekt❗️

Sjef Huijskens
25-1-2018

Super mooi 4* hotel en kind vriendelijke locatie met uitstekende keuken en zeer vriendelijk personeel. Uitstekende apartementen voor kleine en grotere gezinnen❗️Slechts 150 mtr. van mooi wit zandstrand, geweldig voor kleine kinderen❗️Alcudia is gelegen in het noorden van Mallorca, aan een uitgestrekte baai❗️

Fantastisch hotel

Tessa
28-10-2017

We zijn een week in de herfstvakantie geweest. De ligging is erg goed, 500 meter van het prachtige zandstrand en om de hoek diverse toeristenwinkeltjes. De service vonden wij heel goed, er is vlotte bediening in het restaurant en op het terras. De allinn is heel compleet, bij het avondeten kun je een fles wijn van de wijnkaart kiezen en ook de cocktails zijn heerlijk. Voor kinderen is er genoeg te doen, speeltuin, animatie en een leuk zwembad. Alleen het water was best koud. Alles is zeer schoon. Wij hadden een kamer aan de zwembad kant, dat is aan te raden, de andere kant ligt namelijk ook de hele dag in de schaduw.

Fantastisch!

Jacob
23-10-2017

Mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel. Ook voor allergieen zeer geschikt, erg behulpzaam personeel en een kok met kennis van zaken. Enige minpuntje was zwembad, dat was wel fris, vooral voor erg kleine kinderen niet zo leuk.

Prijs kwaliteit verhouding onvoldoende!

Tony
28-9-2017

Wat moet beter:

- Appartement (via touroperator geboekt) zat de hele dag in de schaduw. In de maand september wil je graag wat zon hebben.

- Appartement zat boven een supermarkt waardoor je regelmatig last had van het laden en lossen van goederen.

- Het zwembad is niet verwarmd. Voor onze dochter (8 maanden) echt te koud.

- We hebben 1 keer in het restaurant gegeten. Dit was niet super.

- Keuken was een beetje klein en het service en bestek was niet in ruime mate aanwezig.

Wat was wel goed:

- Appartement was prima.

Een top vakantie gehad!

Vakantieganger
30-7-2017

Wat hebben wij genoten van onze vakantie!

Top personeel, top animatie, top eten enzovoort..

De animatie is de hele dag met de kinderen in de weer zowel voor kleine kinderen tot volwassene/ tieners.

onze complimenten voor de inzet!

En vooral voor sem en Babette toppers!

Elke dag gevarieerd eten door wisselde land thema's heel leuk en vooral lekker, ook word je goed bediend door het vriendelijke personeel. De hele dag drinken halen en eten bij het kaart gedeelte of bij buffet ( all inclusive ) savonds minishow die ook echt super leuk is, en daarna een leuke avond show voor zowel kinderen als volwassene! Dit varieert van bandjes/zangeressen/ dansers tot komiek optredens ( zelfs ook tijdens de volwassene show s'avonds gaat de animatie door, tekenen, glittertatoos of voetballen met de animatie terwijl wij kunnen genieten van de gezellige shows)

Zeker een aanrader voor een gezin met kinderen

Top vakantie gehad!!

Marta Polti - Hotel Manager, Community Manager, 1-9-2017

Dear guest,

It has been a real pleasure to read this excellent review of your recent vacation with us at Viva Sunrise Hotel and we really appreciate that you took the time to write and share it with other travellers.

The fact that we were able to fulfill your expectations with our service, the beauty and comfort of our hotel is of great importance to us. Your positive review confirms that our attention to detail ensures fantastic holiday experiences for our guests and for that we are most grateful.

It is therefore very satisfying for us that you have kept us in your memories and it will be nice to welcome you back again until then we wish you all the best.

Kind regards,

Superleuk voor jonge gezinnen

Rob
1-7-2017

Mooi hotel met goede faciliteiten voor jonge kinderen. Ontbijt en avondeten is gevarieerd. Animatie is leuk.
Marta Polti - Hotel Manager, Community Manager, 5-7-2017

Dear Rob,

Thank you very much for your nice commentary.

We are happy that you’ve enjoyed your holidays and hope to see you again here in Viva Sunrise Hotel very soon.

Kind regards,

Genoten

carolien
26-5-2017

We hebben genoten van ons verblijf. Het buffet is uitgebreid en goed verzorgt, wel was het soms erg druk waardoor dingen op waren en slecht werden aangevuld. Animatie voor de kids is leuk en ze hebben zich goed vermaakt. In de buurt veel winkeltjes op loop afstand. We hadden half pension de drankjes zijn niet goedkoop maar een upgrade naar all in is 24,50 p.p per dag totaal voor ons 75,- en dat haal je er nooit uit. Dus vonden het halfpension helemaal prima. Goed verblijf voor een week! Zouden er niet voor kiezen langer te gaan.

Heerlijke vakantie gehad

M&M&L
24-2-2017

8 dagen in dit hotel verbleven met onze dochter van 3 jaar. Er is een leuk kinderbad, ondiep met verschillende glijbanen. Het eten (ontbijt- en dinerbuffet) is zeer goed, het diner heeft verschillende thema's, dus veel variatie. Obers vriendelijk, animatie voor de kinderen is leuk.

Onze kamer lag niet ideaal, vlak boven een supermarkt aan een drukke weg, slecht geslapen door het lawaai. En het bereik van de wifi was slecht. Verder een absolute aanrader, we hebben genoten van onze vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Sunrise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Viva Sunrise in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Viva Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Viva Sunrise scoort een 8.55 uit 10 op basis van 171 reviews.