Aparthotel Viva Sunrisestersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Viva Sunrise Aparthotel in Alcúdia, Mallorca is een goed verzorgd hotel. Kies je voor de all inclusive formule, dan ben je tijdens alle maaltijden voorzien van lekker eten. Het zwembad is simpel, maar er is een apart kinderzwembad met glijbanen. De kinderen genieten tijdens de minidisco. Met de taxi ben je in 10 minuten in het centrum van Alcúdia.

181 reviews over Aparthotel Viva Sunrise

• 2019
    9Lucia03-11-2019

Heel goed, boven verwachting

Mooi hotel, goede ligging, aardig personeel

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Pruijssers23-08-2019

Prima complex voor gezinnen tot 14 jaar.

Het is een prima complex voor gezinnen met kinderen tot 14 jaar. Dit jaar weinig nederlanders. Wel veel engelsen ( gezinnen, dus totaal geen last van!!) , denen, noren en duitsers. Een heel leuk en gevarieerd gezelschap die voor een goede sfeer zorgden! De meeste kinderen spelen gewoon met elkaar, ongeacht wel nationaliteit ze hebben (kinderen passen zich vaak makkelijker aan dan de volwassenen haha). Zeer uitgebreid buffet bij de restaurants. Hier hebben wij zelf echter geen gebruik van gemaakt. Wij hadden logies en vonden dat leuker omdat er meer dan genoeg restaurants in de directe omgeving zitten. Ook diverse supermarkten in de directe omgeving. Complex zelf mag hier en daar wel wat opgeknapt worden. De kamers zijn prima en hebben goede bedden!! Ook is er een heel goed en enthousiast animatie team aanwezig die van alles organiseert (tot schuimparty's en paintballen aan toe). Het strand is op 5 minuten lopen vanaf het complex.

General Manager, Community Manager, 29-08-2019

Dear guest, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, VIVA Sunrise team.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ronald21-08-2019

Relaxen! Prachtig strand.

Fijn overzichtelijk hotel. Goede schoonmaak (5 keer per week). Hele leuke animatie voor het hele gezin (kids van 4 en 7). Leuke zwembaden voor de kids. Veel Engelsen die all inclusive zitten. Weinig Nederlanders. Wij hadden alleen logies en steeds een ander heerlijk restaurantje in de buurt gezocht. Al vroeg worden de handdoekjes gelegd bij het zwembad. Dat is jammer. Heerlijke badkamer met erg goede douche. Balkon aan de straatkant. Geen last van geluidsoverlast. Strand is 600m lopen vanaf de receptie. Het strand is echt het hoogtepunt van Alcudia, prachtig!! Prima bedden. Balkon is aan de kleine kant. WiFi is goed en gratis. Animatie sprak in 2019 geen Nederlanders, maar wel leuke dingen voor de kids (soms ook heel simpel, maar dat was juist leuk): schuimparty, rennen op een mat in het zwembad, pony rijden, mikado, shirt verven....

General Manager, Community Manager, 29-08-2019

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Lieke18-08-2019

Eenmalig

Hotel is prima. Ontbijt en bufetten goed, al komt het laatste wel steeds op hetzelfde neer. Als lunch kan je al la carte eten, dit is heel goed en lekker. Personeel doet alles om het naar je zin te maken en helpen waar evt nodig. Animatie team ook leuk, alleen geen Ned. Er waren dan ook bijzonder weinig Nederlanders, jammer want onze dochter van 9 zou graag met Hollandse kinderen spelen. Zwembad vinden wij te klein voor het aantal gasten (hoogseizoen). Ook was het water erg warm en troebel, zaten vaak haren om mijn armband gewikkeld en deze waren echt niet van mij ..
    Handdoeken werden verwijderd indien je er 's morgens niet bij zat, top! Helaas in het hoogseizoen wel zoeken naar een bedje, deze waren er te weinig maar door gebrek aan ruimte kunnen er ook niet bijgeplaatst worden. 5 a 10 min lopen naar het strand, is prima te doen. Naar de haven van Alcudia in de hitte niet lopend te doen. Geen bourlevard wel winkeltjes rondom hotel.

General Manager, Community Manager, 21-08-2019

Dear guest, We’d like to thank you for dedicating time on commenting your recent visit to our premises. Comments like yours help us improve our services by bringing us close to the experiences of our customers. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded.

With compliments, VIVA Sunrise team.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ilse23-07-2019

Heel leuk.

Een heerlijke vakantie gehad. Fijn appartement met ruime badkamer en ruime woonkamer. Leuke zwembaden, o ze peuter heeft zich prima vermaakt in het ondiepe bad met veel glijbanen. Strand is op loopafstand. Genoeg supermarkten in de buurt. Mogelijkheid tot all inclusief. Take away pizza om de hoek. Restaurant Del Jardin ook dichtbij, was onze favoriet. Viva sunrise is een aanrader en we komen graag nog een keer.

General Manager, Community Manager, 24-07-2019

Dear guest, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel VIVA Sunrise. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, VIVA Sunrise team.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Oosterhout11-07-2019

Leuke aparthotel

We zijn net terug van een vakantie in Viva Sunrise. Het is een mooi aparthotel. Wij hadden een premium 2-4 personen appartement. We keken uit op het voetbalveld. Het zwembad met de glijbanen is ideaal voor kleine kinderen omdat het water ondiep is. Onze dochter van 3 heeft daar uren in gespeeld. Een dagje naar alcudia met het treintje (daarna nog een stuk lopen) is zeker een aanrader. Wij waren er net voor de school vakanties van Nederland , hierdoor waren er geen andere Nederlanders de eerste week.

General Manager, Community Manager, 24-07-2019

Dear guest, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, Viva Sunrise team.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    6A Baumeister20-09-2018

Geen kamer aan de straatkant

Momenteel in viva sunrise en hebben een 2 kamer appartement aan de straatkant. Is erg luidruchtig aangezien ze hier beneden al om 7 uur in de ochtend met diverse vrachtwagens dingen in en uit staan te laten. En met kindjes die later gaan slapen geen succes omdat zij weer vroeg wakker worden van het lawaai. Ook met middagdutjes niet altijd even handig. Om een andere kamer gevraagd maar kreeg helaas te horen dat het is volgeboekt. Eten is verder op zich prima (wat veel van hetzelfde) en de mensen zijn vriendelijk. Ook een supermarkt in het hotel aanwezig wat erg handig is.

Viva Sunrise team, Community Manager, 08-10-2018

Dear A Baumeister,

We’d like to thank you for dedicating time on commenting your recent visit to our premises. Comments like yours help us improve our services by bringing us close to the experiences of our customers. Your suggestions will be certainly sent to our staff. With compliments,

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Mario28-07-2018

Aanrader!

Heerlijke vakantie gehad in het gastvrije hotel Viva Sunrise. Hier staat klantgerichtheid écht hoog in het vaandel. Veel Scandinavische gasten aanwezig. Voor het eerst all-in formule gebruik; meer dan compleet aanbod van eten, zowel in buffetvorm als a la carte. Animatie-team was top (heel actief en vriendelijk), alhoewel niet Nederlandstalig. Gemis van vaste grote glijbaan was er niet voor onze kids (5 en 8 jaar), opblaasglijbaan was prima alternatief. Schuimparty was ook echt leuk. 's Avonds lekker rustig na 22.00 uur. Door all-in formule wel 'gebonden' aan hotel-complex maar je kon tussendoor lekker naar een winkeltje of het strand (op 200 m lopen). Badmeesters waren er, maar waren vooral bezig met EHBO en badlakens weghalen van bedjes. Nagenoeg geen toezicht op mooie zwembaden dus. Geen vraag was teveel voor het personeel, uitstekende service! Al met al een heel gastvrij hotel waarbij jong en oud uitstekend vermaakt werden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Wienholts23-07-2018

Al meer dan 10Jaar fantastisch, elk jaar beter!!

Wederom fantastisch: Personeel: vakbekwaam en vriendelijk Appartementen: dikke prima inclusief fantastische douche, WiFi aanwezig ook op het balkon. Geen all in genomen dit omdat wij er al vaak komen in Alcudia en de heerlijke restaurants kennen. Strand: 200 m lopen fantastisch witte strand, mijn dochter 6 jaar kan daar heerlijk spelen. Prijs 1 bedje is maar €6,50. Zwembad: mooi, groot, schoon en glijbanen 😀

We zitten elkaar op dezelfde kamer boven de spar heerlijk die levendigheid om ons heen. Binnenkant van het hotel zitten lijkt ons erg saai omdat de shows rond 22.00 ongeveer stoppen. Mini disco en animatie erg leuk.

1 klein vebeterpuntje is: graag nieuw matras op het bed in de woonkamer, na 14 dagen heb ik een pijnlijke rug achja dochter slaapt heerlijk bij mama!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Rudy22-06-2018

Mooi hotel voor gezinnen met kleine kinderen!

Rustig gelegen maar mooi hotel. Echt familie hotel! Dus veel gezinnen met kinderen (diverse nationaliteiten). Appartement was heel mooi, goed schoon met een grote inloop douche (hele complex heeft geen bad!). Schoonmaak 5 dagen per week (woensdag en zondag niet). Hele dag door animatie voor jong en oud. Mooi zwembad (beetje fris) met een apart kinderzwembad met piratenboot en 2 glijbanen. Bedjes bij zwembad staan wel erg op elkaar. Verder worden om 8:00 uur 's morgens al de eerste handdoeken gelegd. Hier wordt wel op gelet, handdoeken die te lang onbeheerd achter worden gelaten worden verwijderd (met name in de morgen). Wij hadden alleen logies, wel enkele keren in het hotel gegeten. Eten is heel goed, zowel buffet (All-in) als alla carte.

Viva Sunrise, Community Manager, 07-08-2018

Dear Rudy, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel. Your greetings will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, Viva Sunrise team.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

8 tips over Aparthotel Viva Sunrise

• Evelyne Haezebrouck, 04-08-2012

All in formule, eten altijd vers. Smiddags kan je genieten van een uitgebreide kaart.

• ferpet_1, 20-08-2013

Supermarkt net buiten het hotel is een stuk goedkoper dan in het hotel. Lidl is op 20 minuten loop afstand, prijzen zoals we in NL gewend zijn. Als je niet all inclusive zit, kost een kleine slush puppy 2.50 euro.

• Suzanne de Graaf, 19-08-2013

Het drinken bij het avondeten zat niet bij het half pension en moest apart afgerekend worden. Dit wisten wij niet. Ik zou de volgende keer all inclusief nemen. Het winkeltje in het hotel is erg duur. Nog geen 20 meter vetder net nasst hey hotel zit een spar, daar is het al een stuk goedkoper. Voorbeeld: handdoek peppa in winkeltje 17 euro bij de spar 6, 50 euro!!! Blikje red bull scheelde ook 60 cent.

24 vragen over Aparthotel Viva Sunrise

• Lieke, 03-06-2019

Kamer

Welke 2 kamer appartementen kijken uit op het podium? Zo kunnen we toch nog iets zien als de kinderen op bed liggen..

• C, 20-07-2017

Magnetron

Weet iemand of er bij de 1 kamer appartementen een magnetron in het keukentje zit? We gaan met een baby van dan 8 maanden zou handig zijn voor zij maaltijden in op te warmen.

• Samantha , 02-09-2016

Animatie

Hoi wie weet of er in het hoogseizoen in de zomer ook Nederlandstalige animatie is voor de kinderen?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar