Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaAlcudia / Puerto de Alcudia

7.1GoedScore uit 169 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Viva Sunrise Aparthotel in Alcúdia, Mallorca is een goed verzorgd hotel. Kies je voor de all inclusive formule, dan ben je tijdens alle maaltijden voorzien van lekker eten. Het zwembad is simpel, maar er is een apart kinderzwembad met glijbanen. De kinderen genieten tijdens de minidisco. Met de taxi ben je in 10 minuten in het centrum van Alcúdia.

Bekijk de beschikbaarheid

169 Reviews over Viva Sunrise

• 6A. F.28-08-2021

Meer van verwacht

Wij hadden er meer van verwacht, zeker voor het geld dat we betaald hebben. Het hotel en de kamers zijn verouderd (wij hadden zelfs een lekkage), het eten van het buffet is echt niet lekker en weinig keuze. A la carte smiddags dan wel weer heel goed (dit is ook all in). Het zwembad is wel leuk en netjes onderhouden. Voor de kinderen leuke animatie en leuk zwembadje met glijbaantjes. Het strand ligt op een kleine 10 min. wandelen. Er liggen een paar winkeltjes in de omgeving. Personeel is allemaal heel vriendelijk.

• 8Mirjam10-08-2021

Prima hotel!

Werd goed schoon gehouden, nu met corona helemaal. Ook extra maatregelen in het restaurant, meer ruimte tussen de tafels, overal handgel, personeel en gasten dragen mondkapjes, aan tafel mogen deze af. Niet te druk, het was echt goed te doen. Het eten vonden we wat minder, weinig variatie. Mooi zwembad met genoeg ligbedden, nu ook ruimer opgezet. Ons 2 kamer appartement (aan de straat kant) was ruim en schoon. Ruime badkamer, mooie douche en 2 waskommen. Groot bed, matras kon beter. Helaas wel elke ochtend om 7.30 u geluidsoverlast van vrachtwagens die bij het hotel kwamen laden en lossen.Het is ongeveer 1 km lopen naar het strand, het centrum is wat verder maar zeker de moeite waard! Mooie haven, leuke winkels en gezellige terrassen. We zijn tevreden over Viva Sunrise, maar volgende keer gaan we toch iets dichterbij het centrum zitten.

• 9Lucia03-11-2019

Heel goed, boven verwachting

Mooi hotel, goede ligging, aardig personeel

General Manager, Community Manager, 09-06-2020

Dear guest,

Thank you for sharing your opinion about VIVA Sunrise. We hope to see you soon. VIVA Sunrise

• 8Pruijssers23-08-2019

Prima complex voor gezinnen tot 14 jaar.

Het is een prima complex voor gezinnen met kinderen tot 14 jaar. Dit jaar weinig nederlanders. Wel veel engelsen ( gezinnen, dus totaal geen last van!!) , denen, noren en duitsers. Een heel leuk en gevarieerd gezelschap die voor een goede sfeer zorgden! De meeste kinderen spelen gewoon met elkaar, ongeacht wel nationaliteit ze hebben (kinderen passen zich vaak makkelijker aan dan de volwassenen haha). Zeer uitgebreid buffet bij de restaurants. Hier hebben wij zelf echter geen gebruik van gemaakt. Wij hadden logies en vonden dat leuker omdat er meer dan genoeg restaurants in de directe omgeving zitten. Ook diverse supermarkten in de directe omgeving. Complex zelf mag hier en daar wel wat opgeknapt worden. De kamers zijn prima en hebben goede bedden!! Ook is er een heel goed en enthousiast animatie team aanwezig die van alles organiseert (tot schuimparty's en paintballen aan toe). Het strand is op 5 minuten lopen vanaf het complex.

General Manager, Community Manager, 29-08-2019

Dear guest, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, VIVA Sunrise team.

• 8Ronald21-08-2019

Relaxen! Prachtig strand.

Fijn overzichtelijk hotel. Goede schoonmaak (5 keer per week). Hele leuke animatie voor het hele gezin (kids van 4 en 7). Leuke zwembaden voor de kids. Veel Engelsen die all inclusive zitten. Weinig Nederlanders. Wij hadden alleen logies en steeds een ander heerlijk restaurantje in de buurt gezocht. Al vroeg worden de handdoekjes gelegd bij het zwembad. Dat is jammer. Heerlijke badkamer met erg goede douche. Balkon aan de straatkant. Geen last van geluidsoverlast. Strand is 600m lopen vanaf de receptie. Het strand is echt het hoogtepunt van Alcudia, prachtig!! Prima bedden. Balkon is aan de kleine kant. WiFi is goed en gratis. Animatie sprak in 2019 geen Nederlanders, maar wel leuke dingen voor de kids (soms ook heel simpel, maar dat was juist leuk): schuimparty, rennen op een mat in het zwembad, pony rijden, mikado, shirt verven....

General Manager, Community Manager, 29-08-2019

• 7Lieke18-08-2019

Eenmalig

Hotel is prima. Ontbijt en bufetten goed, al komt het laatste wel steeds op hetzelfde neer. Als lunch kan je al la carte eten, dit is heel goed en lekker. Personeel doet alles om het naar je zin te maken en helpen waar evt nodig. Animatie team ook leuk, alleen geen Ned. Er waren dan ook bijzonder weinig Nederlanders, jammer want onze dochter van 9 zou graag met Hollandse kinderen spelen. Zwembad vinden wij te klein voor het aantal gasten (hoogseizoen). Ook was het water erg warm en troebel, zaten vaak haren om mijn armband gewikkeld en deze waren echt niet van mij ..
    Handdoeken werden verwijderd indien je er 's morgens niet bij zat, top! Helaas in het hoogseizoen wel zoeken naar een bedje, deze waren er te weinig maar door gebrek aan ruimte kunnen er ook niet bijgeplaatst worden. 5 a 10 min lopen naar het strand, is prima te doen. Naar de haven van Alcudia in de hitte niet lopend te doen. Geen bourlevard wel winkeltjes rondom hotel.

General Manager, Community Manager, 21-08-2019

Dear guest, We’d like to thank you for dedicating time on commenting your recent visit to our premises. Comments like yours help us improve our services by bringing us close to the experiences of our customers. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded.

With compliments, VIVA Sunrise team.

• 9Ilse23-07-2019

Heel leuk.

Een heerlijke vakantie gehad. Fijn appartement met ruime badkamer en ruime woonkamer. Leuke zwembaden, o ze peuter heeft zich prima vermaakt in het ondiepe bad met veel glijbanen. Strand is op loopafstand. Genoeg supermarkten in de buurt. Mogelijkheid tot all inclusief. Take away pizza om de hoek. Restaurant Del Jardin ook dichtbij, was onze favoriet. Viva sunrise is een aanrader en we komen graag nog een keer.

General Manager, Community Manager, 24-07-2019

Dear guest, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel VIVA Sunrise. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, VIVA Sunrise team.

• 9Oosterhout11-07-2019

Leuke aparthotel

We zijn net terug van een vakantie in Viva Sunrise. Het is een mooi aparthotel. Wij hadden een premium 2-4 personen appartement. We keken uit op het voetbalveld. Het zwembad met de glijbanen is ideaal voor kleine kinderen omdat het water ondiep is. Onze dochter van 3 heeft daar uren in gespeeld. Een dagje naar alcudia met het treintje (daarna nog een stuk lopen) is zeker een aanrader. Wij waren er net voor de school vakanties van Nederland , hierdoor waren er geen andere Nederlanders de eerste week.

General Manager, Community Manager, 24-07-2019

Dear guest, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel. Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, Viva Sunrise team.

• 6A Baumeister20-09-2018

Geen kamer aan de straatkant

Momenteel in viva sunrise en hebben een 2 kamer appartement aan de straatkant. Is erg luidruchtig aangezien ze hier beneden al om 7 uur in de ochtend met diverse vrachtwagens dingen in en uit staan te laten. En met kindjes die later gaan slapen geen succes omdat zij weer vroeg wakker worden van het lawaai. Ook met middagdutjes niet altijd even handig. Om een andere kamer gevraagd maar kreeg helaas te horen dat het is volgeboekt. Eten is verder op zich prima (wat veel van hetzelfde) en de mensen zijn vriendelijk. Ook een supermarkt in het hotel aanwezig wat erg handig is.

Viva Sunrise team, Community Manager, 08-10-2018

Dear A Baumeister,

We’d like to thank you for dedicating time on commenting your recent visit to our premises. Comments like yours help us improve our services by bringing us close to the experiences of our customers. Your suggestions will be certainly sent to our staff. With compliments,

• 8Mario28-07-2018

Aanrader!

Heerlijke vakantie gehad in het gastvrije hotel Viva Sunrise. Hier staat klantgerichtheid écht hoog in het vaandel. Veel Scandinavische gasten aanwezig. Voor het eerst all-in formule gebruik; meer dan compleet aanbod van eten, zowel in buffetvorm als a la carte. Animatie-team was top (heel actief en vriendelijk), alhoewel niet Nederlandstalig. Gemis van vaste grote glijbaan was er niet voor onze kids (5 en 8 jaar), opblaasglijbaan was prima alternatief. Schuimparty was ook echt leuk. 's Avonds lekker rustig na 22.00 uur. Door all-in formule wel 'gebonden' aan hotel-complex maar je kon tussendoor lekker naar een winkeltje of het strand (op 200 m lopen). Badmeesters waren er, maar waren vooral bezig met EHBO en badlakens weghalen van bedjes. Nagenoeg geen toezicht op mooie zwembaden dus. Geen vraag was teveel voor het personeel, uitstekende service! Al met al een heel gastvrij hotel waarbij jong en oud uitstekend vermaakt werden.

Hotel Manager, Community Manager, 31-07-2018

Dear Mario, Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel. Your greetings and comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded. We are looking forward to hosting you again in the future. With compliments, Viva Sunrise team.

Aparthotel Viva Sunrise info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)