Aparthotel Vanity Golf

Meer aparthotel info

17 reviews over Aparthotel Vanity Golf

• 9annemieke22-07-2016

fantastisch hotel

Kamers erg groot, zeer goede bedden, groot bad. Goede schoonmaak. Vooral restaurant viel op door goede en verrassende gerechten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Alleen gereisd in februari 2016

• 9Bianca19-04-2015

Super

Hotel vlak aan zee . Eten en vooral ontbijt heel goed! Vriendelijk personeel. Dagje fietsen gehuurd staan voor het hotel echt een aanrader . Winkeltjes en restaurantjes vlakbij. Heel propere kamers en super uitzicht . Was dik in orde !

Gereisd met partner in april 2015

• 9Jeroen26-08-2013

Heerlijk 18+ hotel op super locatie

Compleet en goed 4 sterren hotel. Ideale ligging aan het strand. Mooi aangelegde tuin met heerlijk zwembad en ruim voldoende meubilair rondom zwembad. Absoluut geen "handdoekje leggen" en keus te over: ligbanken, zitjes, zitzakken, parasols, hemelbedden, etc. en terwijl je in de tuin ligt kiezen of je de zee in gaat of een duik neemt in het zwembad.... De boeking was incl. ontbijt en diner. Beide prima verzorgd en voldoende keus. Daarnaast heeft het hotel aan het strand een bistro restaurant. Ook prima menu. Ondanks dit hebben we ook buiten het hotel gegeten. Het enige minpunt is dat het entertainment s'avonds echt beter moet aansluiten op de aanwezige gasten (stellen van 25 tot zo'n 65 jaar). Het terras was dus s'avonds leeg en iedereen ging de boulevard op. Die met de vele levendige terrasjes gelukkig op loop afstand liggen. De prijs van een kamer is niet goedkoop, maar in volle overeenstemming met hetgeen wordt geboden.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Chris en Hans23-08-2013

Fantastisch hotel ...

Bij aankomst word je verwelkomt met een glaasje Cava , wat reeds een hele leuke attentie is en zo gaat het de hele vakantie door. Door vele kleine attenties is dit hotel een paradijs op het eiland Mallorca. Het hotel is aan de rand van Port D'Alcudia gelegen en op wandelafstand van de Jachthaven. De winkeltjes en restaurants liggen vlakbij. Het brede strand is zeker een pluspunt. Je moet er wel betalen voor de ligzetels en parasol. Aan het zwembad zijn deze gratis samen met de handdoeken , en zelf in de maand Augustus is er wel een plaatsje vrij aan het zwembad. De kamers zijn zeer ruim en luxueus ingericht met flatscreen en kluis. Het ontbijt en avondeten word in buffetvorm voorgesteld en is zeer gevarriëerd. Er wordt s'avonds ook met een thema gewerkt zoals Italiaans, Chinees , Spaans en visbuffet. Echt heel lekker . Het personeel helpt je steeds met een glimlach verder ; ook wanneer het druk is. Dank u aan alle personeelsleden voor de leuke dagen .

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Breda03-07-2011

Puur relaxen

In augustus 2009 dit hotel bezocht: geweldige kamer, rustig zwembad direct aan het strand. Ontbijt goed, diner was niet onze keuze. Jammer, aangezien dit bij de prijs inbegrepen zit. Wel heerlijk gegeten in Alcudia/Puerto d'Alcudia zelf overigens. Maar dan wel een dubbele betaling. Terras naast hotel is heerlijk voor een lunch, aan het eind van de middag een hapje en cocktail op het terras van het hotel zelf is genieten. Onze aankomst was in de nacht maar receptionist was ontzettend vriendelijk en we kregen nog een klein diner aangeboden. Met champagne! Als Alcudia leuker was geweest, zeker een terugkomst waard. Helaas viel de plaats ons tegen. Toch maar een andere kant van Mallorca opzoeken.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Susan27-04-2011

Puur genieten en super hotel!

Wij zaten in de kamer met de jacuzzi op het boventerras, het was echt subliem. Ik heb al veel van de wereld gezien, Azie, Antillen enz. maar dit hotel komt hoog in mijn lijst. Het hotel is super schoon, mijn vriend let nogal op stof (zelfs op de kasten haha) maar zelfs daar kon hij niet over klagen. Het eten was prima, niet super uitgebreid maar meer dan genoeg. Vers geperste jus, verse (koffiebonen) koffie, en life cooking. Soms moet je even wachten, maar ja het is vakantie en het is de bedoeling dat je de tijd neemt. Het strand en het dorpje direct naast het hotel, rondom het hotel/boulevard gezellige terrasjes, bank op de hoek, supermarkt allemaal op nog geen 1 min. lopen. Maar totaal geen overlast in het hotel (ook niet van buitenaf) aangezien het een 18+ hotel is (ideaal ;-) Zelfs de manager organiseerde (in het voor en na seizoen ivm hitte) wandeltochten. Ook kon je op excursie (gratis) mee naar bijv. marktjes of andere mooie/leuke plekken.

Gereisd met partner in april 2011

• 8H.23-08-2010

erg rustig, eten niet zo goed

mooi hotel, heel mooi aan het strand gelegen. Eigenlijk wel het mooiste hotel in dit gedeelte van Alcudia. Kamers zijn ook ruim en mooi. Ontbijt prima en uitgebreid, maar het avondeten vonden wij eigenlijk niet zo goed, soms ronduit slecht. Ook jammer dat je niet buiten kunt eten, ontbijten wel, maar dan moet je geluk hebben, er zijn zo'n 8 tafeltjes buiten. Rustig hotel, aan het zwembad eigenlijk wel erg rustig, verwacht geen levendigheid. Wij houden ook van relaxed, maar wat muziek of wat leven in de brouwerij kan ook wel gezellig zijn. Maar de rust is misschien wel de reden dat men dit hotel kiest. Verder niks op aan te merken, maar er heerst niet echt sfeer in het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7de baets16-07-2010

nooit meer

het eten was slecht, en verder voor het geld dat ik betaald heb,niet waard

Gereisd met partner in juni 2010

• 10petra15-09-2009

aanrader.

Zeer mooi,en goed hotel,echt een aanrader voor een relaxe en luie vakantie. Wij hadden een kamer zeezicht voor een kleine bijbetaling wat echt een aanrader is. zeer ruim.Eten was zeer goed,keus genoeg en lekker.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Heleen Dijkstra11-08-2009

Het is een geweldig hotel met perfecte ligging. Aan het strand en vlakbij de haven van Alcudia waar het s' avonds erg gezellig is. Het hotel is erg schoon, vriendelijk personeel en lekker eten. Doordat er geen kinderen zijn toegestaan in het hotel was het heerlijk ontspannen bij het zwembad.

Gereisd met partner in juli 2009

Aparthotel Vanity Golf info