Appartement Sol Alcudia Center

Appartement Sol Alcudia Center
7,6

6 tips over Appartement Sol Alcudia Center

Pauline, 16-8-2014
Het treintje dat een rondje door de omgeving rijd is erg leuk, je ziet dan ook de mogelijkheden in de buurt. De lokale bus is goedkoop en prima te doen. Bezoek ook de haven (Port de Alcudia) Er is een Lidl maar net te ver (20 min) om te lopen. Er is 1 eetcafé (Twister) met Hollandse snacks (Hollandse eigenaar)
Willianne Davelaar, 5-8-2014

Extra luxe van het zwembad is dat je voor 1 euro per dag een kussen voor in je ligstoel kan huren. Dat ligt heerlijk.

Jeepsafari vanuit Arke. Vanaf 10-16 touren! Je mag zelf rijden als je dat wilt. (Aan te raden).

Motor huren, voor eilandverkenning. Hebben wij via een winkel aan de straat geregeld. Prachtige omgeving, mooie baaien en super uitzicht punten.

Restaurant tips: 1.Roma & 2. El Torro

Treintje door in Alcudia. 3 euro p.p.

Uitstappen wanneer je maar wilt. Tip: Stap uit bij de haven!

Maurice, 31-7-2014
Om ergernis te voorkomen geen pool view boeken. Kost je zo'n € 250 extra terwijl de achterzijde van het hotel een veel mooier uitzicht heeft. Zeker als je aan de zijkant zit.

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Alcudia Center voor je op een rij gezet:

hannie bloem, 11-9-2013
de italiaan aan de overkant heeft goed eten
Vullings, 24-9-2012
Gewoon eten buiten de deur ipv in Hotel. Beter, gezellig en voldoende keuze.
wouter, 2-7-2012

De oude binnenstad van Alcudia.Erg mooie kerk, een erg leuke markt en zeer

veel goede goedkopere restaurants.

Op de marktdag rijdt de bus de halte voorbij, de taxis komen pas na ca 1,5 uur, dus ook weer druk,druk,druk;

De havens van Alcudia en port solliente waren erg leuk.

Vooral schoon ook.