Appartement Sol Alcudia Centerstersterster

Spanje, Mallorca, Alcudia / Puerto de Alcudia

8Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Alcudia Center voor je op een rij gezet:

Appartement info

51 reviews over Appartement Sol Alcudia Center

• 2019
    9Roos11-10-2019

Super vakantie!!

Super vakantie gehad! Prima zwembad en met 5 min lopen ben je op het grote zandstrand. Hotel is vernieuwd en is perfect. Ruime kamers en netjes. Veel keuze bij het ontbijtbuffet. Veel eetgelegenheden om Savonds te eten (onze favorieten waren Aqua en Roma!)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7RvH02-08-2019

Goede ligging en kamers

De kamers waren super. Net helemaal vernieuwd. De rest van hotel kon nog wel wat opgefrist worden. Volgens personeel zou dit komend jaar wellicht gebeuren. Avond eten was goed. Ook altijd vers en goed warm. Het ontbijt vonden wat wat weinig keuze. Zeker de broodsoorten.

Ik zou geen all-in boeken als je niet de hele dag in het hotel blijft hangen. Bij Half Pension mag je namelijk ook gratis drankjes tappen bij het avond eten. Wij zijn vaak naar strand geweest. Ligging is perfect. Personeel kon iets vriendelijker en het 'inchecken' gaat heeeel traag. Zelfs bij thuis inchecken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Patricia22-04-2019

In 1 woord, Heerlijk!

Heel schoon compleet appartement in Sol Alcudia Centre, nu Sol by Melia Alcudia. Bij late aankomst een appartement op de 1e verdieping die toch wel op een zij muur keek. Maar dit direct bij inchecken aangegeven en de volgende dag naar de 7e etage hoekappartement met prachtig uitzicht landzijde. Alles verzorgd in complex, dagelijks schone handdoeken. Wifi overal. Het appartement was wat oud qua meubels, maar voor ons geen punt. Het schijnt nu helemaal gerenoveerd te zijn in 2019, zie recente foto's. Er is een verzorgd zwembad en er zijn ondanks de all in clusive vakantiegangers altijd voldoende bedjes als je wat later wilt komen. Wij gingen liever naar het mooie witte strand, op 150 m afstand. De mooiste Caribisch achtige turquoise zee tot nu toe van Mallorca gezien, waar je heel lang ondiep in kan lopen. Genoeg winkeltjes en eettentjes in de buurt met ons favoriet italiaans restaurant Roma. Wij willen er weer heen deze zomer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    8Babette22-08-2018

Voor een comfortabel verblijf

Fijn aparthotel. Toplocatie. In het centrum, vlakbij strand. Vriendelijk personeel. Supermarkt aan het aparthotel. Prachtig uitzicht vanaf het grote balkon.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

7Mariska29-09-2017

Netjes hotel

Hotel was netjes en schoon. Kamers 2 kamer app. Wel wat verouderd maar kon nog prima. All inclusief formule opzich te doen voor een weekje lunch en avond eten bijna hetzelfde en weinig variatie. Voor een week wel te doen. Langer niet. Animatie bij het zwembad deed z'n best maar er kwam gewoon niemand mee. Verder een leuk hotel voor 1 keer.wel in een bruisende omgeving dus savonds genoeg te doen..

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Marja12-11-2016

Alles in de buurt

Het apartement was ruim en schoon met uitzicht op het achterland van Alcudia. Je kunt ook boeken voor uitzicht op het zwembad. Onder het apartement zit een supermarkt. Niet goedkoop, maar ik heb gemerkt dat alle supermarkten daar prijzig zijn. Daar kun je zelfs met de bus en het toeristentreintje naar toe. De bushalte om de hoek en het treintje aan de overkant. Het strand is 2 minuten lopen. Een ligbed kost 5 Euro per dag en de parasol krijg je er gratis bij. Langs het strand loopt een voetpad naar de haven van Alcudia. Erg gezellig daar. Als je een beetje doorloopt, ben je 25 minuten onderweg. Of je pakt de bus of treintje. In het apartement wordt iedere avond iets georganiseerd (ook kinderdisco) en overdag kun je meedoen met sportieve activiteiten. Het gebouw ligt aan een drukke straat met winkels, restaurants en barretjes. Niet voor de lichte slapers dus. Het ligt is het toeristische centrum van Alcudia en bij de haven is het oude centrum.

Alleen gereisd in oktober 2016

• 8rien_209-09-2016

ruim voldoende

Veel kinderen. Veel niet rumoerige Engelsen wat een verademing was. En ook veel Duitsers. Prijs/kwaliteit ruim voldoende. Restaurant is sober maar alle gerechten zijn prima in orde en erg rustig trouwens vanwege niet iedereen A.I. is. Vriendelijk personeel in het gehele complex. Schoon. Zwembad matig. En dat handdoekje leggen, zoals eigenlijk overal. Gewoon alles van het bedje afhalen zou ik zeggen en gaan liggen. Leuke uitstapjes te maken. Bus en taxiprijzen vallen erg mee. Prima strand voor kinderen vanwege de zeer glooiende bodem. Voor volwassenen die graag willen zwemmen niet plezierig. Entertainment aan de matige kant. Sport ook matig maar toen wij er waren gedegen team dat niet zomaar wat aanrommelde. Al bij al een goede keuze voor een zeer redelijke prijs.

Gereisd met partner in september 2016

• 7N.Geelhoedt19-10-2015

Hotel met matige uitstraling,maar....

Hotel moet hoognodig worden geverfd ,en ziet er aan de binnenkant ook niet bijzonder uit. Een jaren 70 look,het restaurant is in een nieuw gebouw gelokaliseerd ziet er steriel uit. Het ontbijt en diner is echter van zeer goede kwaliteit,en een grote keuze. 3 soorten vlees 2 soorten vis (dagelijks afwisselend) omelet service Showcooking met 2 koks. Wijnen /bier/frisdranken en koffie vrij te nemen ( ook bij HP) goede kwaliteit Allincl af te raden vanwege troosteloze locatie. Studio met compleet keukentje/matige matrassen/tv met bvn. Maandag en donderdag geen roomservice!!!!. Douchen in de badkuip (zwakke straal water) Rondom zwembad slechte vloer (afbladderende geschilderde tegels) Onze studio 7 hoog (718) noordzijde met een schitterend uitzicht over de vallei tot de bergen. De gasten waren hoofdzakelijk engels en Duits.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Groen21-09-2014

Prima verblijf.

Fijne vakantie gehad in een mooi appartement. Op dag 1 hadden wij een kamer met uitzicht op een blinde muur. Bij de receptie een andere kamer gevraagd en de volgende dag gekregen met vrij uitzicht op de winkelstraat. (en dat in het hoogseizoen) Het personeel is doorgaans erg vriendelijk en behulpzaam, ondanks de extreem lange werkdagen die zij maken. Het appartement ligt in het centrum en ca. 2 km. van het iets grotere centrum bij de haven. Uit eten gaan kan voor € 6,95 bij de Chinees. (All you can eat) Het zwembad was erg druk en de strandbedden werden de gehele dag bezet gehouden door de all-Inclusive gasten ook al waren zij uren lang afwezig. Een tweede groot nadeel was wel dat er een 10-tal luchtbedden in het zwembad lagen. Iets meer discipline en toezicht was hier wel gewenst geweest. Er is voor de liefhebber iedere avond animatie en voor kinderen is er veel vertier. Met de bus kun je gemakkelijk naar Inca, Albufera of andere leuke plaatsjes. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Kim05-09-2014

Leuk appartement!

8 dagen verbleven in dit appartement met mijn vriend. Het appartement was goed ingericht en qua ruimte goed voor twee personen. Groot balkon waar we vanaf 16:00 uur lekker een na-zonnetje hadden. Het zwembad is groot alleen zit vol met Engelse kinderen. Voor ons was het prima aan het einde van de middag konden we na het strand even op een bedje een boek lezen en een duik nemen. Je zit drie minuten lopen van het strand en bent direct omgeven door vele restaurantjes en winkeltjes. Het is 20 minuten lopen naar de haven waar nog vele leuke restaurantjes en winkeltjes zijn. De discotheek in Alcudia(banana club) viel een beetje tegen zo eind augustus.

Verder geen last gehad van de kinderclub. Terwijl er wordt wel veel georganiseerd in dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2014

6 tips over Appartement Sol Alcudia Center

• hannie bloem, 11-09-2013

de italiaan aan de overkant heeft goed eten

• Vullings, 24-09-2012

Gewoon eten buiten de deur ipv in Hotel. Beter, gezellig en voldoende keuze.

• wouter, 02-07-2012

De oude binnenstad van Alcudia.Erg mooie kerk, een erg leuke markt en zeer veel goede goedkopere restaurants. Op de marktdag rijdt de bus de halte voorbij, de taxis komen pas na ca 1,5 uur, dus ook weer druk,druk,druk; De havens van Alcudia en port solliente waren erg leuk. Vooral schoon ook.

4 vragen over Appartement Sol Alcudia Center

• Netje, 28-08-2011

kluisje

Hallo iedereen,

Weet iemand hoe groot de kluisjes zijn?? Zowel die op de kamer als bij de receptie.. Dit kunnen we nergens terug vinden namelijk!!!

Angelique, 03-09-2011

hoi Netje, in de kamer is de kluis zo'n 30 cm lang en 10 hoog. Zit in de kledingkast ingebouwd, bij de receptie weet ik niet.. Hoop dat je nog wat aan deze informatie hebt.

• bianca, 04-08-2011

handdoeken

beste sol alcudia center accommodatie.

mijn vraag is of er in het verblijf handdoeken aanwezig zijn om te douchen, zoja worden ze dan dagelijks gewisseld.

met vriendelijke groet,

Bianca Jochems

Henkie, 19-08-2011

maandag en donderdag word er niet schoongemaakt dus je krijg ook geen handdoeken. Maar als je er bij de receptie om vraagt krijg je ze wel!

• Elly van de Meeberg, 01-08-2011

koffie zetten in de appartementen

Ik wil graag weten wat voorzieningen er zijn om koffie te zetten, ik neem namelijk altijd een koffiezet apparaat mee naar een hotel maar nu ga ik naar een appartement dus is dat niet nodig.

groetjes Elly

Ria Louwes, 26-08-2011

Wij gaan hier in september ook naar toe. Maar ik heb nog nergens gelezen of er nu wel of niet! een koffiezet apparaat aanwezig is?

Appartement info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk