Appartement Sol Alcudia Center

Appartement
Appartement Sol Alcudia Center
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Alcudia Center voor je op een rij gezet:

41 reviews over Appartement Sol Alcudia Center in het Nederlands

Netjes hotel

Mariska
29-9-2017

Hotel was netjes en schoon. Kamers 2 kamer app. Wel wat verouderd maar kon nog prima. All inclusief formule opzich te doen voor een weekje lunch en avond eten bijna hetzelfde en weinig variatie. Voor een week wel te doen. Langer niet. Animatie bij het zwembad deed z'n best maar er kwam gewoon niemand mee. Verder een leuk hotel voor 1 keer.wel in een bruisende omgeving dus savonds genoeg te doen..

Alles in de buurt

Marja
12-11-2016

Het apartement was ruim en schoon met uitzicht op het achterland van Alcudia. Je kunt ook boeken voor uitzicht op het zwembad. Onder het apartement zit een supermarkt. Niet goedkoop, maar ik heb gemerkt dat alle supermarkten daar prijzig zijn. Daar kun je zelfs met de bus en het toeristentreintje naar toe. De bushalte om de hoek en het treintje aan de overkant. Het strand is 2 minuten lopen. Een ligbed kost 5 Euro per dag en de parasol krijg je er gratis bij. Langs het strand loopt een voetpad naar de haven van Alcudia. Erg gezellig daar. Als je een beetje doorloopt, ben je 25 minuten onderweg. Of je pakt de bus of treintje. In het apartement wordt iedere avond iets georganiseerd (ook kinderdisco) en overdag kun je meedoen met sportieve activiteiten. Het gebouw ligt aan een drukke straat met winkels, restaurants en barretjes. Niet voor de lichte slapers dus. Het ligt is het toeristische centrum van Alcudia en bij de haven is het oude centrum.

ruim voldoende

rien_2
9-9-2016

Veel kinderen. Veel niet rumoerige Engelsen wat een verademing was. En ook veel Duitsers. Prijs/kwaliteit ruim voldoende. Restaurant is sober maar alle gerechten zijn prima in orde en erg rustig trouwens vanwege niet iedereen A.I. is. Vriendelijk personeel in het gehele complex. Schoon. Zwembad matig. En dat handdoekje leggen, zoals eigenlijk overal. Gewoon alles van het bedje afhalen zou ik zeggen en gaan liggen. Leuke uitstapjes te maken. Bus en taxiprijzen vallen erg mee. Prima strand voor kinderen vanwege de zeer glooiende bodem. Voor volwassenen die graag willen zwemmen niet plezierig. Entertainment aan de matige kant. Sport ook matig maar toen wij er waren gedegen team dat niet zomaar wat aanrommelde.

Al bij al een goede keuze voor een zeer redelijke prijs.

Kras

Hotel met matige uitstraling,maar....

N.Geelhoedt
19-10-2015

Hotel moet hoognodig worden geverfd ,en ziet er aan de binnenkant ook niet bijzonder uit.

Een jaren 70 look,het restaurant is in een nieuw gebouw gelokaliseerd ziet er steriel uit.

Het ontbijt en diner is echter van zeer goede kwaliteit,en een grote keuze.

3 soorten vlees

2 soorten vis (dagelijks afwisselend)

omelet service

Showcooking met 2 koks.

Wijnen /bier/frisdranken en koffie vrij te nemen ( ook bij HP) goede kwaliteit

Allincl af te raden vanwege troosteloze locatie.

Studio met compleet keukentje/matige matrassen/tv met bvn.

Maandag en donderdag geen roomservice!!!!.

Douchen in de badkuip (zwakke straal water)

Rondom zwembad slechte vloer (afbladderende geschilderde tegels)

Onze studio 7 hoog (718) noordzijde met een schitterend uitzicht over de vallei tot de bergen.

De gasten waren hoofdzakelijk engels en Duits.

Prima verblijf.

Groen
21-9-2014

Fijne vakantie gehad in een mooi appartement. Op dag 1 hadden wij een kamer met uitzicht op een blinde muur. Bij de receptie een andere kamer gevraagd en de volgende dag gekregen met vrij uitzicht op de winkelstraat. (en dat in het hoogseizoen) Het personeel is doorgaans erg vriendelijk en behulpzaam, ondanks de extreem lange werkdagen die zij maken.

Het appartement ligt in het centrum en ca. 2 km. van het iets grotere centrum bij de haven. Uit eten gaan kan voor € 6,95 bij de Chinees. (All you can eat)

Het zwembad was erg druk en de strandbedden werden de gehele dag bezet gehouden door de all-Inclusive gasten ook al waren zij uren lang afwezig.

Een tweede groot nadeel was wel dat er een 10-tal luchtbedden in het zwembad lagen. Iets meer discipline en toezicht was hier wel gewenst geweest. Er is voor de liefhebber iedere avond animatie en voor kinderen is er veel vertier. Met de bus kun je gemakkelijk naar Inca, Albufera of andere leuke plaatsjes. Wat ons betreft een aanrader.

Leuk appartement!

Kim
5-9-2014

8 dagen verbleven in dit appartement met mijn vriend. Het appartement was goed ingericht en qua ruimte goed voor twee personen. Groot balkon waar we vanaf 16:00 uur lekker een na-zonnetje hadden. Het zwembad is groot alleen zit vol met Engelse kinderen. Voor ons was het prima aan het einde van de middag konden we na het strand even op een bedje een boek lezen en een duik nemen. Je zit drie minuten lopen van het strand en bent direct omgeven door vele restaurantjes en winkeltjes. Het is 20 minuten lopen naar de haven waar nog vele leuke restaurantjes en winkeltjes zijn. De discotheek in Alcudia(banana club) viel een beetje tegen zo eind augustus.

Verder geen last gehad van de kinderclub. Terwijl er wordt wel veel georganiseerd in dit hotel!

Prima appartement,zeer goede ligging

Pauline
16-8-2014

Samen met mijn zoon verbleef in een twee kamer-appartement. Met ruim balkon hoogste verdieping met uitzicht op zwembad, de meest ideale plek. airco, compleet keukengerei, een badkamer met ligbad en douche. nooit geen storing van elektriciteit of water. Ruime slaapkamer met goede bedden. De geluidsoverlast van de animatie viel reuze mee en stopte op tijd

Ligbedden bij het zwembad zijn snel bezet (handdoek leggen) maar wij zijn strandmensen en daar is het wel druk maar heerlijk en dichtbij.

Geen WIFI, maar we maakte gebruik van WIFI in de omgeving.

Goede schoonmaak (bijna elke dag) met handdoek wissel, 24 uur receptie service met correct personeel

Supermarkt in hotel is echt ideaal! wel prijzig.

Prima animatie voor jong en oud, zowel overdag als in de avond.Heel veel winkeltjes en restaurants, all-in vinden wij niet nodig.

het enige nadeel (vooral voor de zoon) bijna alleen Engelsen, wat Duitsers en zeer weinig Nederlanders (in heel Alcudia)

Hele fijne vakantie gehad! Een aanrader!

Willianne Davelaar
5-8-2014

Samen met mijn vriend verbleven wij in een éénkamer-appartement. Het was voorzien van balkon met zwembadzicht, airco, compleet keukengerei en ruime badkamer met douche.

Wij hebben van te voren via Zoover gelezen over de negativiteiten zoals:

- Harde bedden (hadden wij totaal geen last van. Het waren heerlijke bedden!)

- De muziek van buiten (Wij hoorden geen muziek van buitenaf. Wat je wel hoort is de muziek van de animatie van die avond, maar dat is optijd afgelopen).

- Ligbedden snel bezet (inderdaad snel bezet, maar ook wij zijn daarvoor eerder uit bed gekomen, zodat we wel een plekje bij het zwembad hadden die dag. Rond 15:00 komen er weer ligbedden vrij en anders is de zee ook heerlijk.)

WiFi is erg duur in hotel, maar in alle restaurants rondom het complex is er WiFi beschikbaar!

Op een dag na is de schoonmaakster altijd bij ons geweest!

Als je je appartement verlaat blijft de airco aan.

Supermarkt in hotel is echt ideaal!

Genoeg te ondernemen overdag en 's avonds.

Dramatisch hotel

Maurice
31-7-2014

Locatie is perfect, dichtbij strand en op loopafstand van haven. Hotel gedateerd maar niet vies. Zwembad te klein voor de hoeveelheid gasten en vanaf 8.00 uur begint een ware run op de bedjes en parasols waarbij de eerste gasten pas weer rond 10.00 uur terugkeren in het zwembad. Logisch tijdstip aangezien vanaf dat moment de bar opengaat en het all-inclusive publiek los gaat op de drank. Gasten veelal van het kaliber aso waarbij men te beroerd is om glazen terug te brengen en het zwembad ná 17.00 uur en de liften, trappenhuis en de gang ná 24.00 uur vol staat met lege glazen. Personeel zeer vriendelijk maar voor dit geld zijn er betere hotels te vinden in Alcudia. Wij hebben met de kids gaan dag bij het zwembad kunnen zitten en als we na een bezoek aan het strand nog even een duik wilden pakken werden we om 20.00 uur weggestuurd omdat het zwembad gesloten zou zijn. Hotel behoort tot de Melia Groep maar vrees dat ze dat zelf vergeten zijn, dramatisch.

geweldige appartementen

hannie bloem
11-9-2013

we zijn hier in aug 2013 geweest en hebben hier een heerlijk verblijf gehad!

de appartementen zijn groot met een heel groot balkon.

het ontbijt was geweldig, alles werd ook goed aangevuld.

de app werden goed schoongehouden en voor de kinderen was er veel te doen.

wat wel jammer was dat was dat de animatie in het engels was maar ook wel begrijpelijk want het stikte van de engelsen in dit aparthotel!

de ligging is prima midden in het drukke levendige gedeelte van alcudia met veel winkeltjes vnl souvenierwinkels en restaurantjes.

het stand is op 5 min loopafstand met een heerlijke zee die heel lang ondiep is (ideaal voor kleine kinderen)

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Alcudia Center in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Alcudia Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol Alcudia Center scoort een 7.61 uit 10 op basis van 47 reviews.