Appartement Siesta 1

3 reviews over Appartement Siesta 1 in het Nederlands

Heerlijk appartement

Tanja
11-5-2015

We hebben genoten in dit nette, zeer ruime appartement met 2 slaapkamers en groot balkon. Er werd bijna iedere dag gepoetst (behalve op zondag en donderdag) en we hadden vanaf de 6e verdieping een geweldig uitzicht. Het ontbijt was engels, veel worstjes, alle soorten eitjes, bonen, en brood om te roosteren en 2 soorten broodjes. Het personeel was supervriendelijk !!!! Leuke jongeman die de kinderanimatie verzorgde met veel enthousiasme. Het enige nadeel vond ik was de luidruchtige grote weg die achter het hotel doorloopt. Maar s nachts is deze minder druk dan overdag en oordopjes hielpen prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniella M. Burley on behalf of The Management, Management, Sun May 07 2017 17:33:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guests BeelenT

Thank you very much for your review following your stay with us, we are pleased to know that your family and yourself enjoyed your stay at Apartamentos Siesta .

We hope to welcome you back to our accommodation in the very near future.

Please accept my apologies for not speaking your language, however rest assured that we have translated it and read it.

GE-WEL-DIG

Caroline
25-9-2011

Samen met een vriendin ben ik 6 tot 23 september erheen geweest. Het appartement was erg mooi, en we hadden prachtig uitzicht. Personeel is vriendelijk, en de omgeving was echt prachtig. Het strand is een aanrader en ook Luna's Grill ( dit zit in het winkelstraatje) is zeer zeker een AANrader.

Wij hebben een zeer leuke tijd gehad en vonden het jammer dat we terug moesten, en gaan dit zeker ook doen !!

Gereisd Met vrienden in september 2011
Daniella M. Burley on behalf of The Management, Management, 7-5-2017

Dear Caroline

Thank you very much for your review following your stay with us some years ago.

We are very pleased to know that you enjoyed your stay, and since then we have improved many services and factilities of Apartamentos Siesta 1.

We hope to welcome you back one day in the future.

Nooit meer

Henric
15-9-2011

Appartement Siesta ziet er goed verzorgd uit, alles in appartement aanwezig. Wij waren een week, we kregen schone handdoeken behalve op donderdag en zaterdag,dan werd er ook niet schoongemaakt! Het personeel bij de ontbijtzaal is erg onvriendelijk, er kan geen goedemorgen af.en iedere ochtend hetzelfde buffetontbijt, zeer eentonig.

Gereisd Met partner in september 2011
Daniella M. Burley on behalf of The Management, Management, 7-5-2017

Dear Guests

Thank you very much for your review of our apartments in 2011.

We are sorry to hear that you were not pleased with certain aspects of your stay or of our services in general.

Please rest assured that it is not common to receive complains from our buffet breakfast staff and that we are sorry if you found them to be not welcoming.

In any case, we hope that you enjoyed your stay in Puerto de Alcudia and we hope that one day you will return to Mallorca.

We hebben een aantal aanbieders voor Siesta 1 voor je op een rij gezet:

• Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenEngels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Siesta 1 in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Siesta 1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.