Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaAlcudia / Puerto de Alcudia

7.8GoedScore uit 59 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

59 Reviews over Seaclub Mediterranean Resort

• 9Arno Evers30-08-2022

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Het was enorm leuk. Alles goed geregeld en schone huisjes. Vriendelijke mensen bij de receptie en zeer behulpzaam.

• 5Marleen22-08-2022

Nooit weer!

Net weer gekomen van het mooie eiland Mallorca. Het plaatsje Alcudia is een echte aanrader, heel sfeervol! Het hotel viel daarentegen voor ons erg tegen...: - betalen voor babybed, 3 euro p.d. - slechte schoonmaak. 3 x geweest in 8 dagen. Waarvan ik er zelf 1x om moest vragen. - dikke laag schimmel in de douches. - elke avond van 19.00 tot 24.00 aan een stuk door geblaf van meerdere honden. - geen all-in clusive kunnen boeken, maar wel per maaltijd kunnen betalen. 14 euro voor ontbijt, 28 euro voor diner. - veel planken van de vlonder om het zwembad zaten los. - het park bestaat uit verschillende 'wijken'. De wegen ertussen zijn openbare wegen. - geen service voor de koffers. Je moet je koffer zelf naar de kamer brengen (15 minuten lopen naar het achterste gedeelte van het park). - 1 avond stroomstoring van 19.00 tot 23.30 uur. Voor ons dus niet weer.

• 4Natuur
  • 5Ligtenberg20-08-2022

Nooit weer!

Net terug van het mooie eiland Mallorca. Helaas is ons de service van het hotel erg tegengevallen,namelijk: - betalen voor babybed, 3 euro p.d. - slechte schoonmaak. 3 x geweest in 8 dagen. Waarvan ik er zelf 1x om moest vragen. - dikke laag schimmel in de douches. - elke avond van 19.00 tot 24.00 aan een stuk door geblaf van meerdere honden. - geen all-in clusive kunnen boeken, maar wel per maaltijd kunnen betalen. 14 euro voor ontbijt, 28 euro voor diner. - veel planken van de vlonder om het zwembad zaten los. - het park bestaat uit verschillende 'wijken'. De wegen ertussen zijn openbare wegen. - geen service voor de koffers. Je moet je koffer zelf naar de kamer brengen. - 1 avond stroomstoring van 19.00 tot 23.30 uur. Geen water, airco, etc.

Dit alles bij de receptie vermeld. Reden: hotel is volgeboekt en personeelstekort.

Veel leuke restaurants in de omgeving. Met name die aan de zee zitten.

• 1Natuur
  • 9Gerrit15-05-2022

Alles was netjes en schoon, Het eten was goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Sanne08-05-2022

Geslaagde eerste vliegvakantie met onze peuter

Groot opgezet resort, netjes verzorgd en onderhouden! Zeer kindvriendelijk en behulpzaam personeel. Nooit ver lopen voor een zwembad. Het strand is ook op loop afstand, met kleine kinderen een buggy aan te raden. Wij hadden alleen ontbijt inbegrepen en waren blij met de keuze, want genoeg leuke restaurants om te eten in de haven of het historisch centrum van Alcudia. Enige minpunt zou de gehorigheid van de appartementen zijn.

• 7Natuur
  • 9Ellen04-05-2022

Echt een aanrader!

Het hotel is van alle gemakken voorzien. Alles is ruim opgezet. Meerdere leuke zwemmogelijkheden, speelplaatsjes en animatie voor wie wil. Alles is zeer schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prachtig zandstrand op loopafstand. Enige minpunt is dat apartementen erg gehorig zijn.

• 7Natuur
  • 9Sharon R01-05-2022

Fantastisch!!

Voor het eerst naar Mallorca op vakantie geweest. Sea club is een top en leuke accommodatie voor jong en oud. Kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad met de kids club, avond activiteiten, het zwembad/ waterpark en Toby magic garden (activiteiten club voor jonge kinderen). Heerlijk ontbijt en avondeten. Schoonmaken van de accommodatie was top respect voor onze vriendelijke Fatima die dagelijks langs kwam om te vragen of het nodig is om schoon te maken. Dagelijks schone handdoeken. Personeel van Sea club waren heel vriendelijk en behulpzaam. Onze dank aan hun allemaal. 🤗🙏🏼 Accommodatie is opgesplitst in gedeelten van A tot D elke gedeelte is voorzien van een zwembad behalve D gedeelte daar is een mini waterpark leuk voor kleine kinderen.

• 9Geert-jan van Heugten01-05-2022

Heerlijke week gehad

Mooi verblijf met goede voorzieningen. Nette schone appartementen rondom een zwembad of speeltuin. Ideaal voor jonge kinderen. Goede ligging tov het strand (ca. 5 min lopen) en voldoende restaurantjes in de buurt. Als je naar de haven (het drukste gedeelte van deze plaats met veel restaurants) wilt kun je dit doen doormiddel van een strandwandeling van ca. 30 min of met de bus. De bushalte is op ca. 5 min lopen. Het strand is overigens ook erg mooi. Kilometers zandstrand en een blauwe zee. Enige minpunt vond ik het avondeten op het resort zelf. Ik vond dat je in de regio lekkerder kon eten. Ik ben dan ook niet echt een liefhebber van buffetten. Mallorca zelf is ook erg mooi. Oud alcúdia is erg mooi en in het noord-westen zijn prachtige dorpjes te vinden. Palma de mallorca is een leuke stad. Allemaal goed bereikbaar met het openbaar vervoer of het huren van een auto.

• 8Natuur
  • 8Martin29-09-2018

Fantastisch, Graag aandacht bij een viering

Prima lokatie, Wij zaten in c 105, Begane grond. Direct bij het zwembad. Vanaf het terras zo naar het ligbedje. Het personeel is goed en erg vriendelijk. Veel engelsen en scandinaviers, geen enkel probleem. Veel mensen met kleine kinderen. Geweldige fitness ruimte met ook buiten (crossfit) area. Buitengebeuren was wel oud. Fitnesszaal met massage was prima. Binnen wel wat vol met bench en toestellen. Gasten van het hotel hebben gratis toegang. Verder een partikuliere fitness denk Ik. Hotel en terrein erg schoon. Ons apartement (Premium 2 kamer) was erg prettig. Hotel krijgt van ons 80 punten. Lokatie 80 punten. Met de bus ben je in 1.15 min in Palma. MAAR.... Wij hadden 1 minpunt. Wij zijn in veel hotels geweest.. Meestal is het zo, dat als je jarig bent krijg je vaak een kleine attentie in de vorm van een flesje wijn of wat fruit. in dit hotel doet men hier absoluut niet aan. Wij waren beiden jarig tijdens ons verblijf, men Wist dit en er kon er nog geen kaartje af Dit was geen gebrek

Doch je voelt je zo veel welkomer en het kost eigenlijk niets Het maak dat je de volgende keer terug komt Wij vinden dit jammer

• 8Hilco15-09-2018

Aanrader, zeker voor gezinnen.

Pluspunten: laagbouw, schoon, vriendelijk personeel, bij aankomst gratis upgrade gekregen naar ruimer appartement, strand op loopafstand Kan beter: wat harde bedden, betere restaurants zitten in de haven op half uur lopen, verder weinig te zeuren!

Appartement Seaclub Mediterranean Resort info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)