Appartement Seaclub Mediterranean Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Seaclub Mediterranean Resort voor je op een rij gezet:

54 reviews over Appartement Seaclub Mediterranean Resort

• 2018
    8Martin29-09-2018

Fantastisch, Graag aandacht bij een viering

Prima lokatie, Wij zaten in c 105, Begane grond. Direct bij het zwembad. Vanaf het terras zo naar het ligbedje. Het personeel is goed en erg vriendelijk. Veel engelsen en scandinaviers, geen enkel probleem. Veel mensen met kleine kinderen. Geweldige fitness ruimte met ook buiten (crossfit) area. Buitengebeuren was wel oud. Fitnesszaal met massage was prima. Binnen wel wat vol met bench en toestellen. Gasten van het hotel hebben gratis toegang. Verder een partikuliere fitness denk Ik. Hotel en terrein erg schoon. Ons apartement (Premium 2 kamer) was erg prettig. Hotel krijgt van ons 80 punten. Lokatie 80 punten. Met de bus ben je in 1.15 min in Palma. MAAR.... Wij hadden 1 minpunt. Wij zijn in veel hotels geweest.. Meestal is het zo, dat als je jarig bent krijg je vaak een kleine attentie in de vorm van een flesje wijn of wat fruit. in dit hotel doet men hier absoluut niet aan. Wij waren beiden jarig tijdens ons verblijf, men Wist dit en er kon er nog geen kaartje af Dit was geen gebrek

Doch je voelt je zo veel welkomer en het kost eigenlijk niets Het maak dat je de volgende keer terug komt Wij vinden dit jammer

Geboekt bij neckermann
  • 8Hilco15-09-2018

Aanrader, zeker voor gezinnen.

Pluspunten: laagbouw, schoon, vriendelijk personeel, bij aankomst gratis upgrade gekregen naar ruimer appartement, strand op loopafstand Kan beter: wat harde bedden, betere restaurants zitten in de haven op half uur lopen, verder weinig te zeuren!

Geboekt bij neckermann
  • 2017
    8Carolien26-05-2017

Heel goed!

Net terug van een week Sea Club. Nooit een halfpension hotel geboekt maar het is goed bevallen. Af en toe wat drukte bij de eetzaal maar dat was voor ons geen probleem. Voldoende variatie zowel bij ontbijt als diner dus het was smullen! Heel aardig personeel, ook bij de receptie. Ze spraken prima Engels, waren behulpzaam, snel en kwamen met goede tips. Fietsen gehuurd, ging snel en eenvoudig en wij vonden het een perfecte manier om de omgeving te verkennen. Aanrader is het San Pere baaitje, net iets buiten Alcudia. Het gezeur over het D-blok is echt niet terecht. Als je niet de hoofdprijs wilt betalen, kun je niet verwachten dat je voor aan op het park zit. Het was rustig, de studio modern en netjes en een goedetuin rondom. Het supermarkten was goed gesorteerd. Wij vonden het perfect. Bedankt personeel van Sea Club, wij vonden het fantastisch! De Bikers uit Olanda

Met vrienden

• Oude reviews

9Fam.09-08-2016

Fantastische vakantie!

We hebben een prachtige week gehad! We zaten in blok D, dicht bij het zwembad en supermarkt. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks (behalve op woensdag en zondag) werd het appartement schoongemaakt en werden de handdoeken verschoond. Kortom een prachtige plek wat zeker voor herhaling vatbaar is!

• 7Gen12-07-2016

Mooi appartement en resort

Super appartementen! Wij hadden een 2 kamer appartement in blok C. Deze zijn gerenoveerd en liggen heerlijk aan het zwembad, speeltuin, gras! Werd goed schoongemaakt en kregen bijna dagelijks schone handdoeken! Personeel was ook heel vriendelijk! Hielden rekening met slaapje van baby. Wij hadden al inclusive dit was niet naar ons zin! Aanrader is het alleen met ontbijt te boeken of helemaal niks! Want het buffet restaurant is net een vreetschuur en het eten is lauw en niet echt wisselend! Wij zijn daardoor ook elke avond bij een restaurant aan de overkant wezen eten!

• 5Anne Herickx10-07-2016

Te beperkt, neen dankuwel

Wil je in een groot lawaaierig vakantier kinder & kermis esort met een eetzaal naast de Kidsdisco, met veel zwembaden op kniehoogte maar zonder echte zwemruimte, met oersoneel dat geen woord Engels spreekt en je alles zelf laat uitzoeken. Met te kkeine appartementen die doms wel en dan weer niet schoongemaakt worden, WELKOM.

Met oudere kinderen

• 9Margreet30-05-2016

Super mooi resort

Wij zijn net terug van een week in Sea club resort! Super mooi park met verschillende blokken. Elk met eigen zwembad en speeltoestellen en zandbak. Aardig behulpzaam personeel achter receptie. Ligging is super. Lopend naar strand en haven met allerlei eettentjes.

Wij zaten in een studio (last minute geboekt) prijs was hierdoor ok. Anders wel prijzig park. Studio was niet gerenoveerd maar zag er goed uit. Goede bedden. Nadeel van studio vond ik dat je met je terras een beetje onder de trap van bovenverdping zat. Maar je kan je zitje zo verplaatsen naar grasveld en dan daar lekker ontbijten. Bij 1 kamerappartement heb je net iets meer ruimte en privacy. Wij zaten ook in blok D maar geen wasstraat bij ns appartement in de buurt. Voor en achter ons grasvelden. En zeker niet alleen maar Nederlanders in dat blok. In dit blok zijn vooral niet gerenoveerde appartementen en dus voordelerige appartementen.

Wij waren super tevreden over dit verblijf en zou er zeker nog een keer heen gaan.

• 9Hans01-05-2016

Fantastische plek

500m van het strand. Diverse restaurants op loopafstand.

• 8Diana van der Graaf05-08-2007

Eind aug./begin sept. 2006 naar Sea Club geweest. Een mooi groot complex met veel mogelijkheden. Heel kindvriendelijk, wel veel Engelsen. Wij zaten in Blok C (dus dat alle Ned. in Blok D zitten is niet waar). Ik had wel voor we vertrokken die berichten over Blok D gelezen en de toeristiek nagekeken en dus pref. Blok C bij boeking opgegeven. Als je vlak voor je vertrek nogmaals een mail/fax stuurt, dan komt het vast wel goed. We hadden een app. beg. grond aan het zwembad. 's Avonds heerlijk rustig. Enige nadeel vond ik dat je de deur van het app. niet op slot kon doen aan de binnenkant en met een zwembad voor de deur en een mijn dochter van 2 jr. binnen slapend in de woonkamer en wij achterin de slaapkamer vond ik dat niet zo geweldig, dus een tafel voor de deur geschoven elke nacht. Verder echt een prima complex en een hele fijne vakantie gehad!

Familie

• 8Karin15-05-2007

Vorig jaar hier geweest, wij zaten in blok C, echt geweldig, heerlijk groot grasveld waar de kinderen lekker kunnen spelen, veel speeltoestellen en mooie zwembaden. Plaatje is erg engels, de haven is erg gezellig. Wij gaan zeker een keer terug.

Anders

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats