Hotel Roc Boccaccio

Hotel Roc Boccaccio
7,4

11 tips over Hotel Roc Boccaccio

Sebas, 8-8-2015
Het aquarium is een echte aanrader!
Sandra vd Berg, 2-9-2014
Huur een auto. Het wegennet op Malloraca is prima en alles is binnen 3 kwartier te berijden. Bij de meeste verhuurbedrijven kun je alleen met creditcard huren.
ginyluth, 21-8-2014
Kamers zijn eigenlijk te klein, als je met een klein kind gaat moet er ook nog een kinderbedje bij en dan heb je echt geen ruimte meer! Het oude centrum van Alcudia is erg leuk!

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Boccaccio voor je op een rij gezet:

alex soetekouw, 19-8-2014
geen, alleen het eten is prima
m_grashuis_1, 9-8-2014

Strand mooi en water rustig aflopend , ideaal voor kleine kinderen

'sAvonds gezellig langs de boulevard lopen

L.J.Enthoven, 16-9-2013
Huur een auto bij van Rell goede service en lage prijs en verken de omgeving koop een kaartje op het strand voor bedjes+parasol totaal €9,- en je kan overal gaan zitten waar je wilt markt Port de Alcudia aanrader op zondag

Anja Meijers, 4-7-2013
Neem de bus en maak uitstapjes naar andere plaatsen. Loop even binnen bij de touristoffice om de hoek en je krijgt gratis alle info.
Ans Beekmans-Baremans, 2-11-2012
Het is aan te raden een auto te huren want hiermee en met een TomTom kun je prachtige ritten maken in de omgeving. Ook Palma is aan te raden maar houdt dan wel je portemonnee goed in de gaten. Zonder dat je er erg in hebt is hij gerold.
cj.van.zanten, 4-9-2012
vraag een kamer aan zwembad zijde wand anders brand de zon de hele dag op je balkon en dat kan de airco niet aan
Ivens, 25-7-2012

Boek vroeg, want dan is de prijs/kwaliteitverhouding optimaal.

Ideaal hotel om van daaruit te gaan wandelen of te fietsen. Het hotel ligt dicht bij het natuurpark Albufera. In Alcudia is een zwemparadijs. Kortom er is van alles te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Boccaccio voor je op een rij gezet: